וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל כהן ליפשיץ: חשבתם שבקורונה לא ניתן למכור את הבית? הכירו את סוכן הנדל"ן שמוכיח אחרת

בשיתוף אריאל כהן ליפשיץ

15.10.2020 / 14:33

הדרום בכלל ואזור באר שבע בפרט הפכו לחמים במיוחד בשוק הנדל"ן בשנים האחרונות וגם תקופת הקורונה לא מאטה את הקצב. הכירו את הסוכן שיעזור לכם למכור את הדירה במחיר הרצוי

אריאל כהן ליפשיץ. יח"צ,
אריאל כהן ליפשיץ/יח"צ

שוק הנדל"ן כמרקחה. משבר הקורונה, שלא פוסח גם עליו, טומן בחובו הזדמנויות חדשות ורצון מצד סוכני נדל''ן להעניק את הערך המוסף ללקוחותיהם. אזור הדרום, ובעיקר זה הכולל את באר שבע, הפך בשנים האחרונות למוקד משיכה עבור משקיעי נדל"ן רבים. אפשר למצוא באזור זה לא מעט דירות למכירה, חלקן במסגרת פרויקטים בבנייה, התחדשות עירונית או דירות יד שנייה. המחירים האטרקטיביים, הפיתוח של האזור כולו, ולא רק של באר שבע עצמה, וגם המוני הסטודנטים הנוהרים אל העיר בזכות האוניברסיטה המובילה שבה, הופכים את הדרום ליעד נחשק, המתחרה ביעדים אחרים בארץ, הנחשבים למובילים לא פחות.

הכירו את אריאל כהן ליפשיץ, סוכן נדל"ן בחברת רימקס פלוס באר שבע, אשר מתמחה בשכונת רמות המקומית, כך שאם חלקכם מנסים כבר תקופה למכור את הבית - אפשר להירגע, הגעתם לכתובת הנכונה. לאור העובדה כי מכירת הבית היא תהליך אמוציונאלי מאד שכרוך במאמץ רב, זמן וידע, רובנו יוצאים אליו בלי לדעת מהם הדגשים הנכונים ומה יכול לייצר לנו כמה שיותר לקוחות רלבנטיים, שבסופו של דבר יקנו את הנכס. בעזרתו של אריאל כהן ליפשיץ, הדרך למכירת הדירה תהיה פשוטה יותר.

צוות הנבחרים שלנו בחן לאחרונה את שוק הנדל''ן בבאר שבע ומצא כי עד כה, בכל יום ב-2020 נמכרת דירה בשכונת רמות, דבר נוסף שאפשר ללמוד הוא שדירות גן ודירות 5 חד' הפכו לבעלות הביקוש הכי גדול כרגע, כנראה עקב משבר הקרונה. כמו כן, בקיזוז חודש אפריל של הסגר הראשון, בו כמעט ולא נעשו עסקאות, החציון הראשון של 2020 דומה מאד לחציון הראשון של 2019 מבחינת כמות עסקאות בשכונה. בנוסף, אין ירידת מחירים משמעותית מאז הקורונה או בגללה, אנשים שבאמת צריכים לקנות - קונים. כמובן שבמקרים מסוימים בלבד אנשים שיותר לחוצים מורידים מעט מחיר אך לאחר מספר שיחות עם יזמים, משקיעים, בעלי דירות וסוכנים, הגענו למסקנה כי תהליך עם סוכן נדל''ן מנוסה עשויה להביא אתכם לתוצאות מידיות עם העסקה עליה תמיד חלמתם.

אריאל כהן ליפשיץ. יח"צ,
אריאל כהן ליפשיץ/יח"צ

אריאל מתמחה בשכונת רמות בבאר שבע, השכונה הגדולה ביותר בעיר. הוא מגיע עד בית הלקוח ועורך איתו שיחה בה הוא מבין מדוע הלקוח רוצה לעבור דירה ויוצא עימו לתהליך.

אריאל לוקח את הדיירים להליך של שיווק בלעדי ולאחר מכן הוא מעניק להם את האפשרות להיות חלק במאגר הכי גדול בבאר שבע, זאת לצד שיווק ברשתות החברתיות. הליך שיווק הנכס מובטח לתקופה של חצי שנה בבלעדיות, אבל בדרך כלל נמכר בתוך שלושה חודשים.

רק לאחרונה הייתה לאריאל עסקה שנחתמה במהירות: לקוחה רצתה למכור את הבית שלה בשכונת רמות אך היו לה שתי דרישות: למכור עד תחילת שנת הלימודים ובמחיר שהיא רצתה. יש לציין כי המחיר אותו היא דרשה היה מחיר של ארבעה חדרים בשכונה, בעוד דירתה הייתה רק בעלת שלושה חדרים. עם שיווק נכון, ולקוחות מאד ספציפיים, אשר היו צריכים דירת שלושה חדרים, הצליח אריאל, בתוך חודשיים וחצי, למצוא רוכש שישלם את הסכום המבוקש. אין ספק כי השיווק הממוקד של הסוכן המנוסה עשה את שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אריאל כהן ליפשיץ. יח"צ,
אריאל כהן ליפשיץ/יח"צ

עסקה נוספת הייתה מול זוג מבוגר שניסו במשך תקופה למכור את הבית שלהם. במשך חצי שנה הם לא הצליחו לעשות כן אך אחרי שחברו לאריאל, בעזרת שיווק ממוקד, איתרו לקוחה שרכשה את הבית ובו זמנית, בזכות הסוכן, הזוג המבוגר מצא בית חדש לגור בו. בנוסף לכל הוא משתדל לתת ערך ללקוחות ולאנשים שמעניין אותם נדל"ן דרך סרטונים שהוא מפיק בתחום.

בשיחה שערכנו עם אריאל כהן ליפשיץ הוא אמר: "מאז שאני זוכר את עצמי תחום הנדל"ן והמכירות משכו ועניינו אותי מאד. בתור ילד אני זוכר כמה אהבתי להיות בחברת אנשים, להשפיע ולהוביל''. בצבא אריאל שירת במספר תפקידי קצונה, במעמד בו השפיע על חיילים ולקח חלק בהחלטות הכי חשובות בחיים שלהם.

"אני חושב שתחום הנדל"ן בהקשר הזה דומה מאד לתפקידים שעשיתי בצבא. גם כאן אני לוקח חלק באחת ההחלטות החשובות והאמוציונליות ביותר בחיים של אנשים ומלווה מידי יום משפחות בתהליך מכירה וקנייה של דירה". אמר אריאל וסיכם: "לאחר שחרורי מקבע התנסיתי במספר מקומות עבודה עד שהחלטתי לקחת את החלום ולהפוך אותו למציאות - למקצוע שלי. אין דבר שיותר מספק אותי מלקוחות שסומכים עליי ומאמינים בי שאוכל למכור עבורם את הבית או למצוא עבורם את הבית שתמיד חלמו עליו. תמיד האמנתי שאדם צריך לעשות את מה שהוא אוהב וזה בדיוק מה שאני עושה. אני שואף להיות אחד הסוכנים המובילים באזור והשמיים הם הגבול".

ביקשנו מאריאל לפנות גם לבעלי הדירות שמנסים למכור את הדירה שלהם: "הטעות הכי גדולה שאני נתקל בה בקרב בעלי דירות שמנסים למכור היא שהם מסתכלים על הנכס שלהם מנקודת מבט רגשית ומעריכים את התמחור שלו בצורה שגויה. אני, כבעל מקצוע, יודע לעשות את ההפרדה הזו ולשקף להם את מצב השוק. בפגישה עם מוכרים אני משתדל להבין קודם כל לאן הם רוצים לעבור, מה הצעד הבא, האם הם יוכלו לעשות את הצעד הבא מבחינה פיננסית. מעבר ל-למכור את הדירה חשוב לי קודם כל להכניס אנשים לתהליך הזה כשהם באמת מוכנים ובשלים. אני משתדל לתת את השירות הטוב ביותר, להיות יועץ, פסיכולוג וכל מעטפת שהלקוחות צריכים. מדובר בתהליך מורכב מאד ואני שמח לקחת בו חלק".

בנוסף, בעמוד הפייסבוק של אריאל תוכלו למצוא ידע רב בתחום הנדל"ן בעיר באר שבע וללמוד יותר על שגרת יומו של איש נדל"ן בשטח.

טלפון: 050-8482601

כתובת: פנחס החוצב 37 באר שבע

Arielco276@gmail.com

אתר

יוטיוב

פייסבוק

בשיתוף אריאל כהן ליפשיץ
  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully