וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חביתוש: הגולדסטאר האהובה ישירות מהחבית, עד הבית

בשיתוף חביתוש

15.10.2020 / 12:57

מתגעגעים לישיבה על כוס בירה שמגיעה הישר מהחבית? שירות "חביתוש" מביא לכם את הטעם הנהדר הביתה בבקבוקים מיוחדים השומרים על טריות הבירה

חביתוש. יפעת חן כהן,
חביתוש/יפעת חן כהן

אין כל ספק כי תרבות הפנאי והבידור השתנו לחלוטין בתקופת הקורונה. עבור עורכי המערכת, שידועים בתור חובבי בירה מושבעים, תקופת הסגר היא בבחינת גזרה שקשה מאוד לעמוד בה. בעוד שבאופן קבוע נהגנו לפקוד את הברים ולשבת על בירה עם חברים, בין אם בצפייה באירועי ספורט גדולים או סתם ישיבה להתאווררות, כיום אנו ספונים בביתנו ומתנוונים מול מסך הטלוויזיה.

החלטנו לנסות לייצר את הטוב ביותר מהמצב הקיים ולהביא את הפנאי אלינו הביתה כדי ליצור תרבות בילוי חדשה. רק דבר אחד היה חסר - מביני העניין יודעים כי אין תחליף לבירה מהחבית. בדיוק לשם כך, בטיימינג מושלם לכבוד פסטיבל הבירה ב''אוקטוברפסט'', הגיח לעולם חביתוש - מיזם חדשני הדואג להביא לכם את הבירות הטובות בישראל מהחבית ישירות לסלון ביתכם עד 90 דקות.

חביתוש הוקם בשיא הגל הראשון של תקופת הקורונה, על מנת לספק מענה לציבור הרחב, המעוניין ליהנות מהיתרונות הרבים הטמונים בשתיית בירה מהחבית - תהליך המזיגה ישירות מהחבית משאיר את טעם הבירה מהחבית קרוב מאוד לטעמה המקורי - פחות מרירה ומוגזת, ויותר קלילה וטרייה. במסגרת שיתופי פעולה עם מספר מבשלות בירה, חביתוש מביא לכם את הבירה האהובה עליכם עד פתח הבית.

הזמינו כעת בירה מהחבית עד הבית - עד 90 דקות

חביתוש. יפעת חן כהן,
חביתוש/יפעת חן כהן

איך זה עובד?

חביתוש מרכז בתוכו מעל ל- 20 סוגי שונים של בירה בחביות המגיעות ממבשלות שונות בארץ ובעולם. בתהליך ההזמנה תוכלו ליהנות ממגוון רחב של בירות ולבחור את המועדפת עליכם. ניתן להזמין מארז בקבוקים או בקבוק בודד בגדלים שונים 450 מ"ל, 900 מ"ל או 1400 מ"ל.

חביתוש מוזג את הבירה באמצעות ברזים מיוחדים בעלי טכנולוגיה ייחודית של ריקון האוויר מהבקבוק ומילוי גז - כך למעשה נשמרת טריות הבירה וטעמה הייחודי. באמצעות הבקבוק, הבירה נמזגת ישירות מהחבית זמן קצר לאחר מועד ההזמנה, מועברת לשליח, ומשם - מגיעה ישירות אליכם, יחד עם כוסות ותחתיות ופינוקים נוספים, עד 90 דקות.

להשלמת החוויה ניתן להזמין מחביתוש גם מוצרים נלווים שמשתלבים עם בירה באופן מושלם - גבינות משובחות, זיתים, פיצוחים ואף מארזים המותאמים לאירועים שונים כגון צפייה במשחקי ספורט או הופעות ומארז ''חדר בריחה'' מגניב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
חביתוש. יפעת חן כהן,
חביתוש/יפעת חן כהן

בכך למעשה תוכלו ליהנות מבירה מהחבית בכל מקום שתהיו בו - בסלון ביתכם, בישיבה עם חברים בפארק, בצפייה בשקיעה בחוף הים או בזמן ההפסקה במשרד. כמו כן, העובדה שהבקבוק הייחודי של ''חביתוש'' לא עשוי זכוכית, מאפשרת לקחת אותו לכל מקום ללא כל חשש.

אם חשבתם שזה הכול, אז זהו שלא! "חביתוש" דואג גם לסדר לכם בירה איכותית למשרדים, חברות, HAPPY HOURואירועים פרטיים והכול במחירים אטרקטיביים שיגרמו לכם לחייך לפני כל לגימה. בדרך הזו, כל אירוע או מפגש חברתי (אפילו חתונה) עם "חביתוש" -מקבל שדרוג ברגע.

חביתוש כרגע זמין למשלוחים בכל אזור המרכז, כאשר תושבי תל אביב, רמת גן וגבעתיים יכולים ליהנות ממשלוח מהיר במיוחד על ידי שליחי WOLT תוך פחות מחצי שעה. לעורכי המערכת נודע כי בימים אלו חביתוש מרחיב את אזורי האספקה שלו גם לאזורי השרון והדרום. שווה לחכות.

חביתוש. יפעת חן כהן,
חביתוש/יפעת חן כהן

על אף החודשים הספורים מיום הקמתה, חביתוש הפכה ללהיט בקרב תושבי המרכז שאימצו בחום את המיזם החדשני ונהנים מבירה מהחבית עד הבית. בשיחה שערכנו עם אחד הלקוחות, רועי, הוא קבע בנחרצות "אני חושב שלא היה יכול להיות עסק יותר גאוני מ-"חביתוש". הם פשוט לקחו את החלום שלי והפכו אותו למציאות. ככה, אני יכול להיות בבית בפיג'מה עם חברים ולקבל את הבירה שאני אוהב בטעם הנכון, בטמפרטורה המתאימה ובמקסימום חוויה ממש כאילו יצאתי לבר. לגמרי עשו לי את הסגר."

ואיך אפשר לסיים ללא טיפ הזהב ממומחה לבירות? עמית, הבעלים של חביתוש משתף אותנו "ההמלצה החמה שלי לכל חובבי הבירות היא לשתות את הבירה מכוס זכוכית כדי לשדרג את החוויה ולמעשה להביא את הבר אליכם הביתה."

עורכי המערכת כבר התמכרו ונהנים מהבירה האהובה עליכם ישירות מהחבית עד הבית, ומה אתכם?

"חביתוש"

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

אזהרה בלו נאן. יח"צ,
אזהרה בלו נאן/יח"צ
בשיתוף חביתוש
  • עוד באותו נושא:
  • בירה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully