וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כונוז": לעצב את הבית באיכות, כדאיות ויעילות שלא הכרתם

בשיתוף כונוז

15.10.2020 / 12:16

כלי מטבח? קישוטים דקורטיביים לסלון? אביזרים מעוצבים לחדר השינה? אם חיפשתם מקום שיפתיע אתכם, שייחדש לכם, שיעניק לכם מוצרי בוטיק ייחודיים באיכות גבוהה: "כונוז" הוא בית העסק בשבילכם ואם רציתם משהו שאין שם? גם אותו הם ישיגו עבורכם ,והמחירים: חסרי תקדים

כונוז. יח"צ,
כונוז/יח"צ

כשנכנסים ל"כונוז" ("מטמון" בערבית), חנות כלי הבית והמתנות המרשימה בבאקה אל גרביה, מבינים תוך זמן קצר שהגעתם למקום מיוחד. הכמות והמגוון של כלי הבית והמתנות, העיצובים שלא נתקלים בהם במקומות אחרים, איכות העבודה והגימורים - יוצרים חוויית קניה מיוחדת. הבעלים מסביר: "אמנם יש הרבה בתי עסק בסגנון שלנו, אבל אנחנו מביאים את מרבית הסחורה ביבוא ישיר שזה מוזיל את מחיר המוצר ללקוח. מגוון גדול ועשיר של מוצרים בלעדיים רק לנו, בהם למשל עדניות לפרחים בעיצובים שטרם נראו, מעמדים מיוחדים לסכינים, מתלים דקורטיביים לבגדים, קישוטים לקירות, שעוני קיר מרשימים ועוד".

ייחודיות נוספת של "כונוז" היא נושא התמחור: "אנחנו מקפידים לעבוד על מתח רווחים נמוך. מה שמאפשר ללקוח ליהנות אצלנו ממחירים משתלמים במיוחד. לא מעט מפיצים בארץ עובדים על רווחים גדולים מול הלקוח, אז החלטתי לייבא בעצמי את הפריטים שלי ולמכור אותם במחיר אטרקטיבי".

כונוז 3. יח"צ,
כונוז/יח"צ

"כונוז" היא חנות בוטיק לעיצוב כל חלק בבית. מגוון גדול מאוד של מותגים מערביים, במקביל למגוון מוצרים מסין. כל המוצרים בחנות שמגיעים מסין הינם בלעדיים בארץ, בדגש על איכות ייצור ומחירים נוחים במיוחד.

בין השאר תוכלו למצוא שם: סטים של כלי הגשה (חלקם מורכב מעשרות פריטים), סכום, כוסות, מפיות, מפות, מברשות, מנורות, עדני פרחים מנירוסטה (בשילוב זהב וברונזה), פרחים סינטטים בעיצוב ייחודי, מתלים לבגדים, סטים של סכינים מיוחדים לחיתוך במבחר גדול, סטים של בוצ'רים, סירים, מחבתות, מראות בצורות וגדלים שונים, שעוני קיר בעיצובים מיוחדים, תמונות נוי, פחי אשפה דיגיטליים (נפתחים ללא צורך במגע ישיר ונסגרים אוטומטית), קומקומים, טואלטות לנשים ועוד ועוד.
למעשה מדובר בהיכל הכל לבית, אך בכיוון של בוטיק. כל מוצר בחנות נבחר ספציפית. "מוצרים שלא ניתן למצוא באף חנות דומה אחרת", מי שנכנס לחנות נחשף לחוויה של הכל לבית. מכלול של מיטב התוצרת מכמה וכמה מקורות. הרבה דברי נוי וגם פרקטיקה לבית. גם לקישוט וגם שימושי. כל פריט אצלנו נבחר בקפידה".

האווירה בחנות יוקרתית. מגוון המוצרים יתאים לכל הבית. מה שמתאפשר אצלנו זה למלא בית שלם ובעלויות עממיות. הדגש שלנו הוא על מוצרים מיוחדים במחירים שווים לכל נפש. שהלקוח יקבל תמורה לכל אגורה שהוא משלם ושיהיה מרוצה".

ומה בעניין האספקה?

"טוב ששאלת. הלקוח לא צריך להתאמץ בכל הקשור לניוד הסחורה. אנחנו עושים שליחויות לכל חלקי הארץ, עד פתח הבית. גם חווית קניה וגם נוחות בקבלת הסחורה".

בכלל, סעיד לא מפסיק להפתיע. לאור קשריו הענפים עם מוקדי ייצור והפצה בחו"ל, בעיקר בסין, יכול סעיד להגשים כל חלום עיצובי של הלקוח. "הלקוח יכול להביא אלינו תמונה של כל מוצר ואנחנו נדאג להביא אתו ללקוח- שם מיוצרים כיום כמעט כל המוצרים בעולם .

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
כונוז 2. יח"צ,
כונוז/יח"צ

מהיכן היעילות הזו?

"יש לי משרד בסין עם 30 עובדים, שעוסק במסחר בינלאומי. מכאן הקשר שלי לסין וביכולת להביא משם כל דבר".

והאפשרויות ב"כונוז" לא מסתיימות בכלי בית. גם ענף הביגוד זוכה אצלם לקשר מיוחד. "אנו עובדים בשיתוף פעולה עם אתר אופנה בסין", מסביר סעיד. "כל מי שקונה אצלנו ב"כנוז" ב-300 ₪ , יקבל קופון שאפשר באמצעותו לקבל 10% בהזמנות מהאתר המדובר". (https://ahlabuy.com/). בכלל, מדובר באתר רכישת בגדים מקוון, שעומד בקרוב ליצור בארץ תקדימים של ממש בתחום הרכישות המקוונות.

מדובר בחברה בשם "אסיה דה וינצ'י" הרשומה בהונג קונג. חברת יבוא יצוא כללי לעסקים. אותה חברה, פותחת בישראל מותג אופנה בשם vestido. סעיד מסביר: "מדובר באתר חוייתי, המתמקד במוצרים איכותיים, מחירים לכל כיס ומשלוחים עד הבית. כל האתר יהיה בסטנדרט איכות בינלאומי ובשפה העברית".

מתי ייפתח האתר המבטיח הזה?

"הוא עומד להיפתח עד סוף השנה הנוכחית ויפעל במקביל ובנוסף לחנות. אתר שלא היה כמותו בישראל עד כה. לא מבחינת האיכות ולא מבחינת יעילות ושירות הלקוחות".

במה זה יבוא לידי ביטוי?

"קודם כל בחוויית רכישה בינלאומית בסטנדרטים גבוהים. בנוסף, בסגנון ובקולקציות שניתן למצוא רק בחו"ל. פלטפורמה של אתר מכירות נוח ונגיש לכל אדם, כשללקוח אצלנו יש אופציה לתמיכה ושירות בשפה העברית. בנוסף - המחירים הכדאיים של קניה בחו"ל יישמרו גם עבור הרוכש הישראלי. מה שאומר זול משמעותית מהקיים בשוק המקוון. אין מישהו שלא יוכל להרשות לעצמו לרכוש באתר הזה. איכותי ויוקרתי, אך במחירי זולים וכדאיים".

איזה מגוון ביגוד יהי ניתן לרכוש באתר המדובר?

"מלאי איכותי גדול במיוחד ובמגוון מידות, מתינוקות ועד מבוגרים. כל זה ב-30, 50 או 80 שקלים לפריט. נגיד סל ביגוד שנתי למשפחה ממוצעת הוא 5,000 שקלים, אז אצלנו יוכלו לרכוש סל כזה במחצית העלות. ממש כך. מתאים גם למצב הכלכלי הנוכחי. המוטו שלנו הוא להוזיל את המוצרים הללו בעשרות אחוזים ובאותה איכות ואף יותר".

מה לגבי שירותי האספקה מהאתר?

"כמובן שגם באתר, כמו אצלנו בחנות, יהיה מדובר במשלוחים עד הבית, כשהכל נגיש וזמין. אפשרויות ליווי, קשר עם הלקוח, החזרה, החלפה. הכל. רק בדיגיטל וכמובן במחירים אטרקטיביים".

נשמע מבטיח..

"מאחורי האתר הזה עומד גוף מסחרי מקצועי וגדול. נציג באמצעותו גם מוצרים נוספים שידהימו את כולם. סוג של חוויית קניה דיגיטלית חדשה בתחום האופנה. שילוב של חווית קניה ושירות לקוחות ברמה בינלאומית. אבל כאן ובשפה העברית".

בשיתוף כונוז
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully