וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטיק האפיה: סיפורה הייחודי של הייטקיסטית ביום וקונדיטורית בערב

בשיתוף בוטיק האפיה

15.10.2020 / 11:44

במסגרת כתבות מערכת "הנבחרים" אחר האנשים המיוחדים ומסקרנים ביותר בישראל הגענו אל מיטל מרצינובסקי, הייטקיסטית מצליחה ביום וקונדיטורית מדופלמת בערב

בוטיק האפיה - כיפות ראש השנה. יח"צ,
בוטיק האפיה - כיפות ראש השנה/יח"צ

מפיק חבר המערכת פגש את מיטל מרצינובסקי לשיחה על חייה המגוונים בתוכם היא משלבת את פרוייקט "בוטיק האפיה" האישי שלה, הוא חזר מוקסם מאישה גדולה מהחיים.

מיטל מרצינובסקי בת 37 היא אשת הייטק בחברת ביו טכנולוגיה מצליחה, אולם מאז שהיא זוכרת את עצמה היא נמשכה לעולם העוגות וקינוחים. כך יצא שבמשך שנים ארוכות תחביב האפיה שלה בא לידי ביטוי כאשר הייתה מכינה עוגות וקינוחים לבני משפחה וחברים קרובים בימי הולדת וחגים.

בוטיק האפיה - מיטל מרצינובסקי. יח"צ,
בוטיק האפיה - מיטל מרצינובסקי/יח"צ

לפני שנתיים מיטל החליטה לקחת את התחביב החביב צעד אחד קדימה ועל כך היא סיפרה לי: "מאז ומתמיד קיבלתי פידבקים חיוביים מהסביבה הקרובה שלי בכל הנוגע לעוגות וקינוחים שהכנתי. בתחילה הייתי שואבת את הידע שלי ממתכונים שמצאתי בספרים ובאינטרנט ובשלב מסויים החלטתי לעבור קורסים וסדנאות אצל מיטב המומחים בתחום הקונדיטוריה בארץ.

לפני שנתיים בעידוד ותמיכה של יבגני בעלי החלטתי להגשים את החלום שבער בי מאד ומתמיד ופתחתי את "בוטיק האפיה" - קונדיטוריית בוטיק בהתאמה אישית.

בפרק הזמן הקצר בו החלה מיטל למכור את העוגות וקינוחים שלה לקהל הרחב היא הספיקה לצבור עשרות לקוחות מרוצים דרך הרשתות החברתיות ושיתופים ברחבי הרשת, בין היתר בעמוד אינסטגרם פעיל בעל אלפי עוקבים בו היא משתפת את היצירות שלה. "אני ויבגני מאמינים כי בסופו של יום הפרסום הכי טוב הוא כזה שמגיע מפה לאוזן. כל לקוח שפונה אלי מבחינתי הוא עולם ומלואו וכל הזמנה נעשית בהתאמה אישית כי חשוב לי שהתוצר הסופי יהיה מושלם, לכן אני לא מתפשרת על ניראות, איכות וטעמים ועושה שימוש בחומרי הגלם הכי מובחרים וטריים", סיפרה מיטל.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
בוטיק האפיה - עוגת יין. יח"צ,
בוטיק האפיה - עוגת יין/יח"צ

חוות הדעת של לקוחות שהשאירו פידבק בעמוד הפייסבוק של "בוטיק האפיה" ובאתרי הביקורת ברחבי האינטרנט לא משאירות מקום לספק לגבי טיב השירות ואיכות העוגות וקינוחים, בין היתר אחת הלקוחות של "בוטיק האפיה" כתבה: "השירות מההתחלה ועד קבלת העוגה היה אישי, חם, אוהב ומהיר. העוגות טעימות, פשוט ללקק את האצבעות, ממליצה בחום".

לקוחה נוספת העידה: "התרשמתי מאוד מהדרך בה מיטל משקיעה את מחשבה מקדימה לפני שהיא ניגשת להכנת העוגה. רואים כי שביעות הרצון של הלקוחות הן ערך עליון עבורה, לכן בכל אירוע משפחתי אני מזמינה ממיטל עוגה, הן תמיד מעוררות פליאה והתרגשות וטעימות בטירוף".

בוטיק האפיה - גלסאז טורקיז. יח"צ,
בוטיק האפיה - גלסאז טורקיז/יח"צ

לקוח נוסף שהזמין בפעם הראשונה הוסיף: "לרוב כאשר מזמינים או צריכים עוגה הולכים לחנות וקונים, הפעם רציתי משהו אחר. התקשרתי לבוטיק האפיה והזמנתי עוגת מוס אוראו, למרות החשש כי זו היתה הפעם הראשונה שאני מזמין דרכם העוגה הגיעה מושלמת, טעימה ולא יקרה בכלל. מהיום והלאה אני אזמין רק דרך בוטיק האפיה".

כאשר סיפרתי למיטל על המחמאות שמקבלת היא התרגשה וסיפרה לי: "אני מערבת את הלקוחות לאורך כל התהליך כך שאם יש להם מה להוסיף הם יותר ממוזמנים, זה נהדר כאשר החוויה היא משותפת. יש כאלה שמבקשים ממני משהו מוגדר מראש ויש מי שאומרים לי כי סומכים על הטעם ויצירתיות שלי וזה היתרון, כאשר כל לקוח מקבל את מלוא תשומת הלב להזמנה שלו".

בוטיק האפיה - חלל. יח"צ,
בוטיק האפיה - חלל/יח"צ

לאורך כל השיחה בינינו מיטל לא הפסיקה להחמיא ליד ימינה, יבגני בעלה, איש הייטק בעצמו ומי שנמצא מאחורי הקלעים, עוזר ותומך בפן השיווקי, על חלק משיתוף הפעולה בין השניים מיטל סיפרה: "יש לנו ארבעה ילדים קטנים ואני משתדלת לעשות את האיזון הנכון בין הקונדיטוריה לבין זמן איכות עם המשפחה. לכן הכנת העוגות נעשית בשעות הפנאי לאחר ששנינו חוזרים מהעבודה ומתחלקים במטלות הבית".

בנוסף בשעות הפנאי שלה מיטל מעבירה סדנאות למי שמבקשות ללמוד ממנה את סודות אפיית העוגות ועל התוכניות לעתיד היא סיפרה: "אני מאחלת לעצמי להמשיך לאפות ,ליצור ולשמח אנשים בכיף בזמני הפרטי. התחביב הזה מרגיע ומאזן אותי בין חיי המקצועיים, לכן אני שואפת להגיע לעוד לקוחות חדשים ולערוך יותר סדנאות כדי לשתף את האנשים עם הידע שלי".

"בוטיק האפיה", היתה לי פגישה מרתקת עם אישה מיוחדת שמגשימה את עצמה במלוא מובן המילה גם דרך הכנה של עוגות וקינוחים יוצאים מגדר הרגיל.

להזמנות ופרטים נוספים ניתן ליצור קשר דרך דף הפייסבוק:

אינסטגרם

טלפון: 054-552-0626

בשיתוף בוטיק האפיה
  • עוד באותו נושא:
  • אפיה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully