וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגידו שלום לכתמים והכירו את קלין מאסטר!

בשיתוף קלין מאסטר

15.10.2020 / 11:13

בכל זמן בשנה, אך במיוחד בימים בהם כל בני המשפחה בבית - הלכלוך חוגג. הספה מתמלאת כתמים, השטיח מלא בפירורים ולכם אין מושג איך להתחיל לנקות. הכירו את קלין המאסטר, המאסטר שינקה לכם את כל הטקסטיל בבית, עם חיוך!

מאסטר קלין לוגו. יח"צ,
קלין מאסטר לוגו/יח"צ

ברוב הבתים, הפריטים שמתלכלכים ראשונים, וגם באופן היסודי ביותר, הם מוצרי הטקסטיל - הספות, הכריות, המזרנים, השטיחים, כל אלו תופסים אבק, לכלוך, שערות סוררות, פרוות בעלי חיים, ועוד לא התחלנו לדבר על הכתמים הרטובים שנגרמים ממיץ שנשפך, קערת אוכל שהתהפכה ועוד; מה שהופך את מטלת הניקיון היומיומית למסורבלת ומעיקה. במקרים בהם הכתמים קשים ועקשניים, ואתם זקוקים לניקוי יסודי ומרשים, תוכלו לפנות לזוהר זייתון, הבעלים של "קלין מאסטר", עסק עם תוצאות מרשימות, שירות חם ואג'נדה חברתית מרגשת.

הטקסטיל שלכם מקבל חיים חדשים

זוהר נוסע עם המכשור החדיש, המקצועיות והחיוך שהוא מביא, בכל רחבי ישראל, ומנקה פריטי טקסטיל, עם התמחות מיוחדת בספות וכורסאות, כאשר הפריט נראה כמעט כמו חדש לגמרי. והמחירים? תחרותיים במיוחד, כאשר עלות ניקוי ספה במלואה, עומד על בין 250 ל-400 שקלים, בלבד, בהתאם לגודל ומצב הספה. חשוב לציין כי הצעת המחיר שזוהר נותן כוללת את כל חלקי הפריט. למשל, כאשר מדובר על ספה, אין תוספת תשלום על כריות בנפרד, על גב הספה או על שאר חלקים אחרים. המחיר הנקוב בידי זוהר הוא המחיר הסופי, ללא כל הפתעות.

מאסטר קלין 2. אודי גלאם,
קלין מאסטר/אודי גלאם

תהליך העבודה

לאחר שזוהר נתן הצעת מחיר לפי סוג הפריט וגודלו, הוא מתחיל לעבוד באמצעות מכשיר מותאם המתיז מים וחומר מיוחד אשר מפרק את כל האנזימים, השומנים והלכלוך מן הבד. לאחר מכן פועל זוהר באופן ידני בכדי להחדיר את החומרים המפרקים פנימה אל תוך סיבי הבד ואז שואב את כל הלכלוך החוצה. תהליך הניקוי הוא אנטי-בקטריאלי, ומבטיח כי משטח הפריט יהיה נקי גם מכתמים, אך גם מחיידקים. התוצאות המתקבלות לאחר התהליך הן לא פחות ממדהימות ומחדשות את הפריט באופן מרשים במיוחד. "אני מתחייב ל-100 אחוזי שביעות רצון" אומר זוהר. "אני מאמין שכשלקוח משלם לי כסף, אני צריך לבצע את העבודה כאילו אני מבצע אותה עבור עצמי, ולתת פחות מזה זה עבורי פשוט גזל. אני לעולם לא אזלזל בעבודה, אעבוד תמיד ביושרה והגינות, כמה זמן שייקח".

שלא יחסר, לעולם

זוכרים שדיברנו על אג'נדה חברתית מרגשת? זוהר, בתור אדם מאמין וירא שמיים, מפריש מכל אחד מהתשלומים שהוא מקבל מלקוחות "מעשר" אותו הוא תורם לעמותת "משמחים ילדים רעבים". בתקופות החגים, זוהר מגדיל לעשות ומכפיל את המעשר שהוא מפריש לרוב, ל-20% מכל פרויקט. כל הכסף הולך לילדים שזקוקים לאור ושפע, לפי החגים. "חשוב לי שכל משפחה בישראל תעביר את החגים בכבוד" אומר זוהר. "שלא יחסר לאף אחד כלום על שולחן החג".

שירות הוגן, סבלני וחם

יצאנו לבדוק כיצד מה מעידים הלקוחות על השירות הנפלא שקיבלו מחברת "מאסטר קלין", והמילים החמות לא מאחרות לבוא: "העבודה של זוהר יצאה מושלמת. אין כתמים. רציתי לציין לטובה את הסבלנות והעבודה בתנאים מאתגרים (כמו חוסר בתאורה), אני מעריכה את השירות הטוב, ובטוח אמליץ לאנשים בסביבתי". הלקוחה סיון ג'ובי משתפת: "אין אמין ושירותי כמו זוהר. המחיר נוח, והוא בחור מאד מקצועי ואדיב. ממליצה בחום". לקוח נוסף בשם רונן גוטמנוביץ' מספר: זוהר נותן שירות מעולה. גם שבועיים אחרי שסיימת לנקות את הספות, התקשרתי אליך להתייעץ על כתם, למחרת התייצבת עם המכונה ובאת במיוחד לנקות את הכתם. תודה על עבודה מעולה ושירות מצויין", ואביחי זייתוני, עוד לקוח מרוצה, מודה לזוהר: "רציתי להגיד לך שאתה אלוף. השירות, יחסי האנוש, היושרה, ושלא נדבר על התוצאות המדהימות. אמליץ עליך בחום, תודה רבה". קל להבין דרך המילים הללו כי זוהר נותן את השירות הטוב, האמין והישר ביותר והתוצר הסופי ללא רבב.

קלין מאסטר

054-5525128

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף קלין מאסטר
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully