וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתפזרים בדרך לכפר אז"ר? עצרו ב"משתלת הכפר"

בשיתוף משתלת הכפר

15.10.2020 / 10:34

בעולם המודרני, כשאנו מוקפים מגדלים ובניינים ונושמים את עשן המכוניות, לנוף ירוק יש חשיבות עליונה. מבחינה אסתטית, התחושה של להיות מוקף בירוק בין פרחים שיחים וצמחים היא תחושה עילאית, זהו בדיוק המקום ב"משתלת הכפר" בכפר אז"ר

משתלת הכפר. יח"צ,
משתלת הכפר/יח"צ

קישוט הבית בצמחים לא רק תורם למראה הבית, אלא גם מועיל משמעותית לבריאות. ישנם תסמינים רבים הנובעים בין השאר מאוורור לקוי של הבניין, כך שאפשר למנוע אותם על ידי פתיחת חלון והכנסת אוויר צח, שלא תמיד קיים בעיר, או הכנסת צמחים ושתילים הביתה. כתבת "הנבחרים" שוחחה עם אמיר עבדת, בעליה של משתלת הכפר הפופולארית והייחודית בכפר אז"ר.

אמיר, תמיד הייתה לך משיכה לצמחים?

גדלתי במושב ולמרות שלא עסקנו בגידולים חקלאיים, תמיד אהבתי צמחים ובעלי חיים. כבר בילדות היו לי בעלי חיים ועסקתי בגידולים שונים כתחביב.

כל כך אהבתי את התחום, שמייד אחרי צבא התחלתי לעבוד במשתלה. למדתי המון על גידולי צמחים. למדתי את כל ה"טריקים" והדקויות הקטנות. הבנתי שצמח הוא יצור חי שזקוק לאור, לאוכל למים ולתשומת לב.

לפני 18 שנה הגשמתי את החלום שלי והקמתי את משתלת הכפר. משתלת הכפר החדשה בכפר אזר היא משתלה מעוצבת בקפידה, רחבת ידיים הטובלת בירוק ומציעה מבחר עצום של פרחים עציצים וצמחים.

משתלת הכפר 2. יח"צ,
משתלת הכפר/יח"צ

מה מייחד את משתלת הכפר?

אסתטיקה. מעבר לדברים הרגילים שהמשתלה מציעה, כמו צמחי בית, צמחי גן, צמחי תבלין, דשנים ועוד, הערך המוסף שלה, הוא שהיא מעוצבת בהשראת ג'ראלד דראל.

ג'ראלד דראל הוא חוקר וסופר בריטי ("משפחתי וחיות אחרות") מהמאה הקודמת. ספריו השפיעו מאוד על ילדותי והמשתלה, הכלים והסיגנון נוצרו ועוצבו בהשראתו ובהשראת אנגליה מהמאה הקודמת.
אנו מייבאים כלים מיוחדים, כך כשאנשים באים לקנות, הם קונים את הצמח עם הכלי המיוחד לו. התמהיל נבחר בקפידה מבחינת הצבע והסגנון.

מי קהל הלקוחות שלכם?

קהל הלקוחות שלנו מגוון. מעבר לאנשים פרטיים, מגיעים אלינו המון מעצבים ואדריכלים שמסיימים כל שילוב של צמחיה בעיצוב הבית באקססוריז המתאימים לו ואת זה הם רוכשים אצלנו. הם הפכו להיות הקהל העיקרי שלנו. מגיעים אלינו מכל הארץ, והבנו שהצלחנו לקלוע לטעמו של הציבור, שאוהב את השילוב בין ישן למודרני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
משתלת הכפר 3. יח"צ,
משתלת הכפר/יח"צ

אלו אקססוריז אתם מוכרים מלבד עציצים?

יש לנו מגוון רחב מאד. כמו למשל, שעון חול, כלים מעץ, סירים אפריקאים, ריהוט מבמבוק. אפילו מוצרי דפוס, פנקסים, מחברות וספרים שמשתלבים בעיצוב הכללי.

גם אנשים שאוהבים מאוד אסתטיקה חשים שהם הגיעו למקום מעוצב באופן ייחודי. למקום שנוצר ומנוהל באווירה טובה עם הרבה אהבה וכייף. חברות הפקה רבות מתלהבות מהמקום, מהאווירה ומהעיצוב המיוחד. הן בוחרות לצלם אצלינו פרסומות וסרטים רבים. יש לנו צוות נהדר, שנותן שירות מעולה מעל הממוצע. אלו לא מילים שלי, אלא של הלקוחות.

כיצד הקורונה השפיעה עליכם?

בתקופת הקורונה הייתה פריחה עצומה במכירות של משתלות בארץ ובעולם. מעולם לא הייתה לנו עבודה רבה כל כך. גם בתקופת הסגר, אנשים הזמינו אצלנו המון צמחים. אולי הישיבה הממושכת בבית העלתה את רמת הנחיצות לאסתטיקה. דברים שאולי לא שמים לב אליהם או שאין זמן להתעסק איתם בימים רגילים.עד עכשיו הייתה לנו פריחה גדולה מאד ברמת המכירות יותר מכל שנה אחרת.

איך אפשר להזמין און ליין?

בימים אלה השקנו אתר ואפשר להזמין ישירות מהאתר למי שבכל זאת קשה לו להגיע.
עדיין כדאי להגיע ולספוג את האווירה המיוחדת, חשוב לציין שכרגע המשלוחים מתבצעים רק בגוש דן.

משתלת הכפר החדשה - ה' באייר 1 כפר אז"ר - במקום חנייה בשפע

אמיר עבדת


0723945386

054-7625108

054-53511115

אינסטגרם

אתר

בשיתוף משתלת הכפר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully