וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראה מראה שעל הקיר מי התינוק הכי מדליק בעיר?

בשיתוף LA ART

15.10.2020 / 9:40

רוצים שהתינוק או הילד שלכם יתלבש בבגדים הכי מדליקים שיש? לין אלגרבלי, בעלת העסק LA ART תדאג שהילד שלכם יהיה הכי מגניב בעיר

la art 4. יח"צ,
la art/יח"צ

יותר ויותר אנשים נראים בתקופה האחרונה עם ציורים מדליקים על פריטי הלבוש שלהם, כאשר עיקר האוכלוסייה היא ילדים ותינוקות. החלטנו לבחון את נושא ציורי המלתחה וגילינו כי הרבה ציירים מוכשרים החליטו כי מה שטוב וראוי לבד הקנבס, יכול גם להתאים לבדים שאנו עוטים על עצמנו, כלומר הבגדים. אותם ציירים בוחרים להעביר את האמנות שלהם לבגדים, לנעליים ולשאר פריטי אופנה נלווים, והתוצאות המתקבלות הן מרשימות במיוחד.

צוות המומחים שלנו חיפש ברשת את הציירים המומלצים והמוצלחים ביותר ומצא כי לין אלגרבלי, בעלת העסק LA ART היא הבחירה הטובה ביותר לשדרוג פריט הלבוש שלכם. אמנם המכחול הוא אותו מכחול, פלטת צבעי האקריליק נותרת מגוונת ומזמינה אך בלוק הציור הופך לשמלה, חצאית, חולצה, נעל, ג'קט ועוד. האמנות של לין, שהתגלגלה לתחום במקרה ממש, העניקה לה קהל רחב יותר מאשר פוקדי הגלריות השונות, מאחר והיצירה שלה חשופה לעיני כל ומתניידת לה ברחובות, בגנים, בבתי הספר ועוד.

la art 2. יח"צ,
la art/יח"צ

הרבה מאד מלקוחותיה של לין סיפרו כי זכו לשאלה המחמיאה: "מאיפה? תסדרי לי גם!". הייחוד של האיורים הוא שכולם בעיצובה של לין שהקימה את העסק בשנה האחרונה והיא מציירת על מגוון פריטי לבוש ציורים חד־פעמיים. כלומר, כל לקוח שרוצה יוכל להזמין ציור שהוא בוחר לחולצה שלו שתהפוך למצוירת, אך היא לעולם לא תהיה זהה לזו של חברו.

לין מתמחה בציור על בדים דמוי עור ופונה לכלל הלקוחות, כאשר עיקר עבודתה נעשית אל מול הורים לילדים שחושקים בציור מפתה לבגד של הזאטוט ואפילו על תיק הגן שלו. בעברה לין עיצבה שמלות ערב ושמלות כלה, אך לאחר שהיא ילדה את בנה והייתה בחופשת לידה, היא החליטה לצייר על הנעליים של התינוק ציור מדליק, העלתה את זה לאינסטגרם ומשם זה התגלגל. "למרות שלא תכננתי, קיבלתי המון הודעות וזה הפך לעסק של ממש". אמרה לנו לין.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
la art 3. יח"צ,
la art/יח"צ

יש אפשרות שהלקוחות יביאו פריטים מהבית ויש פריטים שהיא מספקת כמו ג'קטים או נעלי אולסטאר לילדים שגם בהם היא לא מתפשרת על האיכות ומותגים מקוריים. "אין פריט שדומה לשני, זה מה שייחודי עבור כל לקוח שמקבל איור עם שם הילד למשל, היום זה משהו שמאד תפס'' אמרה לין והוסיפה: "הכל נעשה בעבודת יד עם צבעים מיוחדים לבד ולעור עם מכחולים וצבע.

המענה האישי חשוב לי מאד מול הלקוחות שלי, אני עוזרת להם לבחור היכן בדיוק לצייר על הפריט. מה הלאה? החלו לפנות אלי הרבה משפיענים וסלבס מהתעשייה הישראלית וגם מחו''ל ואין יותר כיף מלשלוח עבודות שלי אל מעבר לים. אני מאחלת לעצמי להתפתח עוד יותר למחוזות הללו ולהפוך את התחביב הזה לעסק מצליח מאד".
אתם מוזמנים להיכנס לעמוד האינסטגרם שלה ולהתרשם מהעבודות. LA ART מספקת משלוחים לכל רחבי הארץ.

la art. יח"צ,
la art/יח"צ
בשיתוף LA ART
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully