וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך הדין מור עטיה, המטאור של המשפט הפלילי

בשיתוף משרד עו״ד מור עטיה

15.10.2020 / 9:10

עורך דין הפלילי מור עטיה הופך במהרה לאחד מאנשי המקצוע המובילים והחשובים ביותר בתחום המשפט הפלילי בישראל. בזכות רקורד הצלחה חסר תקדים הוא מבוקש על ידי נאשמים רבים בתיקים הפליליים הקשים והמורכבים ביותר

מור עטיה. תומר שלום, סטודיו תומאס2,
מור עטיה/תומר שלום, סטודיו תומאס2

בעולם בו סיפורי הפשע מסמרי השיער לא נגמרים, עורך דין עטיה מצליח לנווט את עצמו בין כולם כאשר מייצג את אנשי הקטנים וגדולים כאחד, זהו סיפורו של עורך דין "פליליסט" ייחודי.

העולם הפלילי הוא אחד העולמות הכי מרתקים שיש, בכל יום אנו נחשפים לעשרות סיפורים מצמררי שיער כאשר קוראים ושומעים עליהם בתקשורת, בין המקרים שוברי הלב הללו יש מי שמסתובב בין כולם ומצליח בקור רוח מרשים להפריד בין הרגש לבין התפקיד בו צריך לייצג את מי שמבצעים את אותם הפשעים.

משרדו של עורך הדין מור עטיה מייצג חשודים, נאשמים ואסירים ממגוון המשפט הפלילי, מבחינתו אין תיקים מורכבים מדי או פחות אטרקטיביים וגם אין קווים אדומים, לכן בין לקוחותיו הרבים ניתן למצוא מי שמכונים עברייני "צווארון כחול", "הצווארון הלבן", לקוחות נורמטיביים וגם מי שנחשבים לעבריינים המסוכנים והאכזריים ביותר.

מור עטיה. תומר שלום, סטודיו תומאס2,
מור עטיה/תומר שלום, סטודיו תומאס2

כיצד ניתן לתת את מלוא תשומת הלב לכל תיק ונאשם? עטיה הסביר: "החל מהרגע הראשון בו התחלתי לייצג נאשמים גיבשתי לעצמי תפיסת עבודה לפי נוסחה שבה אין הבדל מבחינתי לגבי סוג הפשיעה או האשמה ומי עומד מולי, אני מקדיש את מלוא המרץ, היצירתיות והמשאבים שיש לי לכל לקוח ולכל תיק. מבחינתי לכל תיק יש חולשה וכל "קייס" חדש הופך מיד לכל עולמי, ככה אני שומר על חדות ונמרצות להוכיח ולנצח".

על מנת להבין את העוצמה וייחודיות שיש בארסנל היכולות של עורך הדין מור עטיה כל מה שצריך לעשות זה לחפש בגוגל או ברשומות של בתי המשפט השונים ולראות שחור על גבי לבן את התוצאות החריגות והמיוחדות שהוא מנפק בשטח.

כך לדוגמה, בחודש פברואר 2019 עורך דין מור עטיה ייצג את הנאשם היחיד בישראל שבית המשפט המחוזי נמנע בדעת רוב מלהרשיעו, למרות שהודה בעבירות שיוחסו לו ועל אף ששירות המבחן המליץ להרשיע אותו.

בנוסף, בחודש יוני 2019 עורך דין עטיה ייצג נאשם שהוקלט בחקירתו במשטרה כשהוא מודה בביצוע עשרות עבירות מין מן החמורות ביותר שבספר החוקים. עורך דין מור עטיה הצליח לשכנע את הרכב השופטים כי יש לפסול את הודאתו במשטרה משום שהלקוח האמין לחוקריו שדבריו לא ישמשו כנגדו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מור עטיה. תומר שלום, סטודיו תומאס2,
מור עטיה/תומר שלום, סטודיו תומאס2

בחודש אפריל 2018 עורך הדין עטיה הצליח לשכנע את בית המשפט העליון להורות על איסור פרסום כל פרט מזהה של לקוחו שהואשם בעבירות חמורות שדינן עשרות שנות מאסר בשל חשש שמא הנאשם יפגע בעצמו אילו זהותו תיוודע. מדובר בתוצאה מדהימה בהתחשב שהפך את החלטת בית המשפט המחוזי וסטה מההלכה המושרשת והעקבית בסוגיה זו.

בדוגמה נוספת מיני רבות, בחודש יוני 2019 בית המשפט המחוזי בירושלים הורה על שחרורו של נאשם לאחר שזה הואשם כי ניפץ בקבוק בירה על פרצופו של חברו וגרם לו לעיוורון. על פי כתב האישום הנאשם ברח מהמקום והסגיר עצמו למשטרה רק לאחר מספר ימים.

למרות הנזק שנגרם לקורבן, הבריחה וגם בהתחשב בעברו האלים של הנאשם ושירות המבחן המליץ שלא לשחררו, עורך הדין מור עטיה הצליח לשכנע את בית המשפט המחוזי כי היתה זו הגנה עצמית ואי כשירות מהותית כך שהנאשם שוחרר למעצר בית.

מקרה ידוע נוסף שהגיע לכותרות העיתונים סיפר על נאשמת שהורשעה ב-350 מקרים של גניבה במשך 5 שנים. העונש שקיבלה על ידי בית המשפט המחוזי עמד על 14 חודשי מאסר בפועל, אולם בעת הערעור שנערך בבית המשפט העליון עורך הדין מור עטיה הצליח להפחית את עונשה של הנאשמת לשישה חודשי עבירות שירות בלבד!

עורך דין מור עטיה מומחה למשפט הפלילי והרקורד שלו הולך לפניו.

לשיחת ייעוץ ניתן ליצור קשר בטלפון: 050-4332028

או לבקר באתר: https://www.atialaw.co.il/

בשיתוף משרד עו״ד מור עטיה
  • עוד באותו נושא:
  • עורך דין
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully