וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעדיפים דגים או בשר? למה לא גם וגם

בשיתוף Meat&fish

14.10.2020 / 16:25

אם אתם חובבי בשר ודגים, אתם מוזמנים ליהנות מנתחי קצבים ומהדגים הטעימים ביותר המוצעים לכם על ידי קצביית Meat&fish שנמצאת בכרכור - המקום לאניני טעם ולאנשים שאוהבים לארח חברים לארוחת בשרים או דגים דשנה וטעימה

meat and fish. יח"צ,
Meat&fish/יח"צ

בשנים האחרונות נוצר חיבור ממשי בין המין הגברי לבין בשר משובח. התפיסה המקובלת כיום בחברה רואה את פעולת הכנת הבשר כ"גברית'' וברמה המעשית, סביר להניח שכל גבר ירצה לדעת מה היא הקצביה בה הוא ימצא את הבשרים האיכותיים, המיוחדים והטעימים ביותר. צוות המומחים שלנו יצא לשטח ובחן מקבץ רחב של קצביות וחנויות דגים והגיע למסקנה שאם יש מקום אחד שעוסק בשני התחומים הללו - מה טוב.

Meat&fish בבעלותם של אור נעים ואמיר שולמן החלה את דרכה לאחרונה ומהר מאד הפכה לשם דבר באיזור פרדס חנה-כרכור והסביבה, מאחר ואין אף מקום באזור אשר מוכר דגים ובשר יחד.

הקצביה מתאפיינת בעיצוב המרשים בה היא בנויה, עם אריחים מעץ ולצד זאת, נקיה עד מאד. נוכחנו לראות במקום המון לקוחות חוזרים אחרי שהתרשמו לטובה בפעם הראשונה שהגיעו אליה והעובדה כי ישנם גם משלוחים שמגיעים עד בית הלקוח באזור חדרה, זיכרון יעקב, בנימינה ופרדס חנה כרכור בהחלט הוסיפה לה עוד כמה נקודות זכות.

meat anf fish 3. יח"צ,
Meat&fish/יח"צ

"הקצביה הזאת נולדה מאהבה בלתי מתפשרת לדגים ובשרים איכותיים ומהצורך של תושבי הסביבה לבשרים ודגים באיכות גבוהה''. אמר לנו אור נעים, אחד מהבעלים. "החלטנו, אחרי שנים של חלומות, לפתוח סוף סוף את החנות ולעשות אותה הכי טובה שרק אפשר. השקענו בכל פרט, מהקירות, למקררים ועד לצידניות בהן אנו מביאים ללקוחות את האוכל''. הוסיף השותף השני, אמיר שולמן. ניכר כי השניים דואגים בכל עת לשמירה על התנאים התברואתיים המחמירים ביותר ודואגים לספק את הבשר האיכותי והטרי ביותר.

הייחודיות של Meat&fish באה לידי ביטוי בכך שהכל נמצא במקום אחד: דגים טריים, בשר טרי ושלל מוצרים נלווים שיספקו לכם חוויה קולינרית מיוחדת. בנוסף, החנות מציעה יינות מובחרים, וכן תבלינים ורטבים ייחודיים, לצד סלטים. ארבעה אנשי צוות נמצאים בחנות באופן קבוע ולקראת החגים מבטיחים במקום מחירים אטרקטיביים על שלל הבשרים והדגים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
meat and fish 4. יח"צ,
Meat&fish/יח"צ

שולמן ונעים חיפשו להציע פיתרון לסביבת מגורים שוקקת, חנות ייעודית לבשר ודגים שתקל על משפחות בעלות לו"ז שבועי צפוף והם הצליחו בגדול. מה שנותר לכם זה רק לבוא וליהנות מהחנות המיוחדת שהוקמה עבורכם בהמון אהבה ותשומת לב, זאת לצד רמת ניקיון בלתי מתפשרת, מוצרים מגוונים, טריים, איכותיים ועד חוויית שירות ששמה אתכם במרכז. בתאבון.

2 meat and fish. יח"צ,
Meat&fish/יח"צ
בשיתוף Meat&fish
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully