וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים ריהוט לחלל מסחרי? הגעתם למקום הנכון

בשיתוף אפי פירסט

14.10.2020 / 15:52

בלב אזור התעשייה של חולון נמצאים אפי פירסט וצוותו, שיגשימו את כל חלומות העיצוב שלכם. ההתמחות שלהם, מעל ל 30 שנה היא בבניית ריהוט לחללים ממסחרים ודלפקי מכירה

אפי פירסט 2. יח"צ,
דלפק מכירה/יח"צ

כתבת וואלה הנבחרים פגשה את אפי פירסט, המייסד והמנכ"ל שסיפר:
מילדות אהבתי ליצור, לעבוד עם עץ וחומרים שונים. בשנת 1987, עם סיום לימודי במגמת עיצוב תעשייתי במכון הטכנולוגי בחולון, הבנתי שאני אוהב את גם החלק הביצועי מעבר לעיצוב.
לכן הקמתי את הסדנה.

בהתחלה עבדנו עם מודלים ותערוכות, דלפקים לחנויות, עם הזמן הסדנה הפכה לנגריה, ולאורך השנים עבדנו עם מיטב האדריכלים והמעצבים בארץ ובחו"ל ובנינו אלפי פרויקטים במאות חללים מסחריים וציבוריים.

מזה 33 שנה אנחנו מבצעים עבודות המשלבות חומרים שונים בעץ, מתכת, זכוכית ופלסטיק לפי הזמנה, בעיקר לשוק המסחרי והמוסדי. אנו בונים דלפקי מכירה, ריהוט לחנויות, למשרדים ולמוסדות.

אפי, מהו תחום ההתמחות המיוחדת שלך?

ההתמחות היא בלהפוך כל עיצוב ותכנון אדריכלי לריהוט מושלם, תוך כדי שמירה על העיצוב המקורי. אנו עובדים עם אדריכלים ומעצבים בארץ ובחו"ל ויש לנו מאות לקוחות מרוצים.

מעל שלושים שנה אנו מייצרים דלפקי מכירה לחללים מסחריים בחנויות וקניונים ואפשר לומר בוודאות שאנחנו המובילים בתחום. העבודות שלנו נמצאות ברוב הקניונים, לעיתים מספר דלפקים באותו מקום, לדוגמא בקניון עזריאלי במודיעין, יש חמישה דלפקים שאנו ייצרנו.

בעבר יצרנו והתקנו מאות דוכנים עבור רשת התכשיטים מגנוליה, הראשונה בארץ שהתחילה עם תכשיטי כסף. ייצרנו עבורה מגוון רחב של דלפקים לקניונים בארץ ובעולם.

אפי פירסט 3. יח"צ,
דלפק מכירה/יח"צ

מעבר לפן העיצובי, החלק החשוב בבניית דלפק הוא שיעמוד ב"התעללות" יום יומית של העובדים והלקוחות. בניגוד לריהוט ביתי, ריהוט מסחרי לחנויות ודלפקים, כגון דלפקי תכשיטים, עומד בלחצים ובעומסים אדירים לאורך זמן, לכן תרגום עבודת המעצב לביצוע המוצר הסופי, זו עבודה מורכבת שדורשת מומחיות, מיומנות ותכנון רב. הפרזול חייב להיות איכותי וחזק והבניה מחומרים איכותיים וטובים (אחרת זה פשוט יתפרק). ישנם דלפקים של חברת מגנוליה שעומדים מעל עשרים שנה!

יש לנו צוות נגרים מקצועי, בשילוב ציוד מתקדם כך שביצענו פרויקטים בהיקפים גדולים, עם תוצאות מרשימות, כולל תוכניות עבודה, ייצור והרכבה. אנו מתמודדים עם פרויקטים מורכבים עם דרישות מיוחדות, תוך שמירה על רמת גימור גבוהה. גם בעזרת CNC חדיש.

אנו מייצרים ועובדים עם רוב סוגי העץ, בכל צורת עיבוד - חיתוך צורתי, כיפוף, כרסום בשילוב מגוון חומרים כמו פורמייקה, פורניר, צבע, זכוכית, פלסטיק, מתכת וקוריאן.

אני אוהב לצלול באופן מעמיק למורכבות המקצועית של הפרויקטים, הצלחתי להתמודד עם אתגרים לא פשוטים, טכניים ועיצוביים ומציאת פתרונות יצירתיים שמשתלבים עם עיצוב המוצרים.

אלו פתרונות חכמים אתם מציעים?

אנו מקבלים את התוכניות מהמעצבים, אז מתחיל הליך של תוכניות עבודה לקראת הביצוע.
זה הזמן בו אנו מוצאים את הפתרונות שיאפשרו לריהוט להיות לא רק מרשים מזמין ואסתטי,
אלא גם בעל יכולת אכסון מקסימאלית. אנו דואגים לתכנון מעברים לחשמל ותאורה,
והכל בנוי כך שיענה על צורך להיות עמיד וחזק ביותר, כדי לעמוד בשימוש המסיבי בהם.
אתגר שדורש הרבה ניסיון ושנעשה יחד עם האדריכלים והמעצבים שעובדים איתנו ועם בעלי העסקים עצמם.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אפי פירסט 4. יח"צ,
דלפק מכירה/יח"צ

אפי פירסט - סדנת עיצוב בע"מ

כתובת - הבנאי 18 אזור תעשיה חולון

פייסבוק

אפי פירסט. יח"צ,
דלפק מכירה/יח"צ
דלפק מכירה. יח"צ,
דלפק מכירה/יח"צ
בשיתוף אפי פירסט
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully