וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתנה המושלמת בימי הקורונה

בשיתוף BOHO BY EVE

14.10.2020 / 15:28

בימים כאלו בהם אסור להסתובב מחוץ לבית , קניית מתנות היא כאב ראש לא קטן, מה הפתרון ? Boho by eve - סטודיו בוטיק לעיצוב הבית נותן מענה למתנה האולטימטיבית במיוחד לימי הקורנה

boho by eve 2. יח"צ,
boho by eve/יח"צ

כמה פעמים יצא לכם ''לשבור את הראש'' כדי למצוא מתנה ייחודית לאנשים שאתם אוהבים? בדיוק לשם כך התגייסנו למשימה ויצאנו לבדוק עבורכם את חנות המתנות האולטימטיבית, בה תוכלו למצוא מתנה לכל מטרה ובסגנון מיוחד שיגרום ליקירי ליבכם להתמלא באושר ובהתרגשות.

במסגרת מסע החיפושים שערכנו, מצאנו את חנות הבוטיק הדיגיטלית של איב ההולנדית ובתה ליטל, Boho by eve. החנות משלבת פריטים מהממים וייחודיים המספקים מענה נהדר כמתנה מושלמת בימי קורונה.

יתכן וזוהי הסיבה המרכזית להצלחה האדירה של החנות, שעל אף החודשים הספורים שחלפו מיום הקמתה, הפכה לשם דבר בקרב לקוחות רבים ברחבי הארץ שמבקשים לפנק את יקיריהם במתנה ייחודית שכל אדם ישמח לקבלה.

boho by eve 3. יח"צ,
boho by eve/יח"צ

כשמדברים על עיצוב הבית, רהיטים וכלים לבית הם אלו שעושים את עבודה. הסטודיו Boho by eve מביא את הסטייל והטרנדים העכשוויים בעולם העיצוב עם טאץ' ייחודי בסגנון כפרי-מודרני. תוכלו למצוא בסטודיו את הטרנדים הכי חמים בסגנון "בוהו שיק", טרנד העיצוב שכבש את העולם, התפור למידותיו של הקיץ הישראלי, בשל סגנונו החם, הטבעי ובעל הטאץ' ייחודי.

בחנות תוכלו ליהנות מפריטים ייחודיים ומעוצבים לעילא שישדרגו כל פינה בבית ויתאימו לכל סגנון אפשרי. החל מזרי פרחים מיובשים ומעוצבים שישאירו את חותמם לתקופה ארוכה מאוד כגבעולי כותנה ופמפס משדרגי ומעצבי כל חלל בית בוואזה מיוחדת, שמתאימים היטב כמתנה בתקופת הקורונה, במהלכה אין אנו מרבים להתראות עם יקירנו, ועד לפריטי עיצוב ייחודיים כגון אבני מלח מיוחדים שמחוללים פלאים בקרב אנשים הסובלים מבעיות נשימה ומזרקות מים\אדמה עוצרות נשימה המשלבות אבני קריסטלים אנרגטיות.

שילוב מפל זה בבית יחדיר אנרגיה רעננה ובריאה שמועילה לבריאות ומעניקה תחושה של ניקיון ורעננות. האמינו לנו, אין צורך להכביר במילים - המקבלים יראו, ירגישו ויוקירו לכם תודה גדולה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
boho by eve 4. יח"צ,
boho by eve/יח"צ

פרט חשוב נוסף הינו שכל המוצרים בסטודיו הינם ידידותיים לסביבה. בשיחה שערכנו עם איב וליטל, הן מדגישות כי הן מקפידות היטב להשתמש בחומרים טבעיים בלבד מתוך אידיאולוגיה ירוקה.
עורכי המערכת הוקסמו מהמתנות הייחודיות שיש לסטודיו להציע, והחליטו להתנסות במספר מוצרים שצדו את עינינו במיוחד:

צמחי כותנת נוי משובלים עם צמחי הפמפס הפופולריים יחד עם מנורות המלח יצרו במשרדי המערכת אנרגיה נפלאה וקסומה עם אור מדויק המעניק מזור לאוהבי החשכה והשלווה. אחד מעורכי המערכת הגדיל לעשות ולקח מנורת גוש מלח לביתו - בוקר לאחר מכן הוא בישר לכולנו כי הוא ישן שנת מלכים כפי שלא ישן בחייו. ללא ספק נראה כי הייחודיות של המוצרים הללו טמונה בפשטות, בדיוק ובאנרגיה המהפנטת שהם מצליחים ליצור בכל חלל שהם נכנסים אליו.

לעורכי המערכת נודע כי בימים אלו עמלים בסטודיו על הכנת ערכות סידור שולחן לחג, מנורות מלח בעיצוב ייחודי ומזרקות מים בסגנון "פנג שווי" - מוצרים המהווים את המתנה המושלמת בימי קורונה. מומלץ בחום.

boho by eve 5. יח"צ,
boho by eve/יח"צ
בשיתוף BOHO BY EVE
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully