וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

food carnival: תתכוננו לחוויה קולינרית בלתי נשכחת

בשיתוף food carnival

14.10.2020 / 14:34

חוף ים, חצר בית, גן אירועים - אין מקום שבו פוד קרניבל לא יוכלו להרים לכם אירוע שהאורחים לא ישכחו אותו זמן רב, עם אוכל מכל סוגי המטבחים

food carnival. יח"צ,
food carnival/יח"צ

על פוד קרנבל שמעתם? סביר להניח שכן. ואם לא, כנראה שעדיין לא חוויתם מסע קולינרי אמיתי. מדובר על שני חברים שהחליטו לקחת את עניין האוכל ברצינות ולהעביר חוויה מושלמת לכל לקוח. שאולי דרעי ורן גיר, אם השמות מוכרים לכם זה כי רן הוא כוכב המרוץ למיליון ולשאולי רזומה ארוך במסעדות. השניים החליטו בשביל כולנו שנמאס לעמוד, לבשל, לארח ומה עם הניקיונות של אחרי זה? הרי ביננו למי יש כוח? לשם כך הם פתחו את העסק. "עבדתי 11 שנים במסעדות ופינקתי אלפי לקוחות, הגיע הזמן להגיע אליכם למטבח". אמר שאולי דרעי.

היקף הפעילות של הצוות

פוד קרנבל מתמחים בהפקת אירועי ערב ומובילה באופן ייחודי את האירוע בכל מקום שתרצו: בית, חצר, גני אירועים, חוף הים והטבע - אין מקום שיוכל לעמוד בפניהם. פוד קרנבל מתאימים למגוון רחב של אירועים: מסיבות רווקים, ימי הולדת, ערבי גיבוש, בריתות, בר מצוות וחתונות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

איך הכל התחיל ?

חברה משותפת פנתה אליהם בטענה שהיא מיואשת מכך שכל חברות הקייטרינג יקרות והיא לא סומכת על אף אחד. שאולי ורן, שניהם עם ניסיון אדיר של שנים במסעדות ותעודת שף מבית הספר תדמור, לקחו עליהם את עניין הקיטריינג באירוע. תמונות עלו לרשת, אחותו הקטנה של שאולי פתחה להם חשבון אינסטגרם והשאר היסטוריה. מי כמונו יודע שאין כוח חזק יותר מהכוח שברשתות החברתיות.

שבוע אחרי השניים כבר עשו אירוע לחברת קסטרו, אירוע של 70 איש ברמה הגבוהה ביותר. ''מאז, בכל מקום שאנחנו נמצאים אנחנו חוזרים אליו, אנחנו יוצרים קשר עם הלקוח, קשר אישי ושירותי לכל אחד. אנחנו אנשים של אהבה ולא של סטוץ". אמר רן גיר.

food carnival. יח"צ,
food carnival/יח"צ

האוכל

נתחיל ונאמר שבשונה מכולם, שאולי ורן לא מקובעים, הם פתוחים להצעות הלקוח כי אחרי שיחה קלילה איתם הבנו שהחוויה של הלקוח יותר חשובה להם מהכל. בין המגוון הרחב של המנות תוכלו למצוא ארוחות בשרים, דגים, אוכל אסיאתי, שולחנות סושי ושולחנות שוק שכוללים את המטוגנים שכולנו אוהבים, שניצלים והמבורגרים.

גולת הכותרת של הצוות היא כמובן ערב פרימיום: ערב בשר ברמה שלא ניתן לדמיין. מתחילים בראשונות: קרפצ'ו פילה בקר + ברוסקטות הבית, קרפצ'ו בטטה, חציל בדואט טחינות , סלטון ספישל ועראיס. למנה עיקרית יגישו חווית בשרים, כל עשרים דקות נתח אחר, הכל נעשה לעיני הסועד.

את כל האוכל הם מבשלים במקום, הם פותחים מיני מטבח והכל מוגש טרי ונקי בבית הלקוח. שיפוד פילה עם אננס, חזה אווז בטעמים, נתח קצבים עסיסי, טומהוק שיבלבל את הלקוחות, אנטריקוט נברסקה ופיקניה. הבום יגיע כשתטעמו את ההמצאה של הצוות, כבד אווז על מצע של ופל בלגי עם חלבה ומייפל, תאמינו לנו מדובר בהצגה.

הסיום המיוחד יגיע כשולחן קינוחים, פירות העונה וקינוחי ספישל פרווה כמובן. מדובר בשפים זאת אומרת שכל אוכל שבו חפץ ליבכם תפנו אליהם ותמצאו את הפתרון.

food carnival. יח"צ,
food carnival/יח"צ

ניסיון

שאולי ורן בוגרי בית הספר לבישול, בעלי ניסיון של 11 שנים במסעדות ומכירים את כל סוגי המטבחים מבפנים. מאז הקמת העסק הצוות ערך מאות אירועי קונספט ללקוחות שונים. אבן הדרך הגדולה ביותר הושגה לא מזמן כאשר הצוות ערך חתונה ל150 איש אירוע שכלל ארבע עמדות של קבלת פנים, 9 מנות ראשונות מנות עיקריות לבחירה ושולחנות קינוחים שהדהימו את האורחים. יש לציין ש FOOD CARNIVALיקימו עבורכם את האירוע וידאגו לכל הציוד הנלווה, במידת הצורך תקבלו גם תקליטן.

פידבקים

כלת האירוע סיפרה: "פשוט וואו אחד גדול, איזה צוות מטורף ואיזה חתונה הם הרימו לנו בשלושה שבועות, פשוט לא יכולנו לבקש יותר טוב מהם , האוכל היה ברמה הגבוהה ביותר, הראשונות העיקריות, עד היום מבקשים ממני את המתכון של הדג, אבל הסוף היה שולחן הקינוחים ההיסטרי ששבר את כולם. תודה לשאולי ורן שדאגו שהכל יצא לא פחות ממושלם".

לקוח נוסף שיבח ואמר: "אני חייב להם תודה ענקית, על ערב מושלם, על חוויה יוצאת דופן, הכל היה ברמה שלא ניתן לדמיין עד היום אני לא מפסיק להמליץ לחברים."

שאולי ורן סיכמו: "החלום שלנו הוא להמשיך לשמח את הקהל, לתת לו לסיים ערב קרנבל עם התחושה שהוא שבע וטוב לו, מבחינתנו האוכל הוא לא החשוב ביותר אנחנו דואגים גם להרגשה חברית ביננו לבין הלקוח, אנחנו יושבים עם הלקוחות ונכנסים לעומק התוכן שבאירוע כדי שבאמת ניתן תוצאה שכולם יהיו מרוצים. מבחינתנו האוכל הוא החשוב ביותר, אך עם זאת גם ההרגשה החברית בינינו לבין הלקוח חשובה לא פחות".

להזמנות: 052-387-7115

מייל לאירועים פרטיים: shaulideri@gmail.com

מייל לאירועים עסקיים: foodcarnival93@gmail.com

FOOD CRANIVAL בפייסבוק ובאינסטגרם

בשיתוף food carnival
  • עוד באותו נושא:
  • אירועים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully