וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי אמר שאין איפה לאכול מחוץ לתל אביב?

בשיתוף אצל אדרי

14.10.2020 / 14:23

יוצאים מהעיר הגדולה? "אצל אדרי" ביהוד תמצאו שווארמה עסיסית, חומוס חם וטרי, מעורב ירושלמי, ועוד מנות שלא ישאירו אתכם רעבים

שווארמה אצל אדרי. יח"צ,
שווארמה , אצל אדרי/יח"צ

בכל פעם שצוות המומחים שלנו בוחר לצאת מתל אביב, ויש פעמים רבות כאלה בתקופה האחרונה, מתעוררת הצעה שאולי נעצור בדרך ביהוד. עושה רושם שכל הצוות כבר מבין היטב לשם מה יצאנו לדרך. החבר'ה רוצים לאכול ''אצל אדרי'' ושוב לטעום מהשווארמה הכי טעימה באזור.

מדובר ביופי של מקום לשווארמה, מעורב, פלאפל ושניצל, מהאהבות הקולינריות הגדולות ביותר של אנשי הצוות. אז אם כבר באנו, ישבנו ופתחו לנו שולחן, החלטנו שזה זמן טוב להגיש לכם את הממצאים.

שווארמה עסיסית, חומוס טרי וחם, מעורב ירושלמי, פלאפל הבית ושניצל טרי, מבחר סלטים ענק שמוגש עם המנות ועוד מבחר בשרים על האש. בהחלט אנחנו יכולים לומר שזאת מסעדה על האש, אשר מציעה מגוון רחב של מנות טעימות במיוחד.

''אצל אדרי'' מעניקה לסועדים הרגשה של בית חם באווירה ים תיכונית. היא שוכנת ביהוד (ויצמן 44) והריחות שבוקעים ממנה יגרמו לכם לעשות עצירה וליהנות מטעמים מגרים במיוחד.

פלאפל אצל אדרי. יח"צ,
פלאפל, אצל אדרי/יח"צ

אצל אדרי אפשר ליהנות מארוחת קומבינה הכוללת חמגשית גדולה של שווארמה, חמגשית גדולה של צ'יפס ומקבץ חמגשיות עמוסות כל טוב, החל מחומוס, טחינה, חמוצים, חמש פיתות ושתייה גדולה במחיר של 150 ₪, כאשר הארוחה יכולה להתאים לחמישה סועדים. המקום הוקם לפני שנה, אך יוסי אדרי, הבעלים, כבר עשרים שנה בתחום אחרי שעבד במספר מסעדות ולאביו יש מסעדה בחמישים השנים האחרונות.

אחד היתרונות שיש אצל אדרי הוא העובדה כי האוכל במסעדה נעשה במקום, החל מהשווארמה, המעורב ועד הסלטים, ייצור הפיתות, הבגטים והלאפות שנאפות באפיה מקומית. "כל לקוח שמגיע מקבל מאיתנו מאה אחוז שירות, ברמה הכי גבוהה. אכפת לנו מאד מהאיכות, הטריות והמוצרים.

אצלנו כל לקוח יוצא מרוצה. לאיכות שלנו אין תחרות ולכל אורך התקופה האחרונה היה חשוב להמשיך לתת שירות ללקוחות שלנו. תקופה הקורונה לא פשוטה אבל למרות זאת לא ויתרנו על אף לקוח, המשכנו לעבוד במתכונת מצומצמת וסיפקנו משלוחים. דאגנו לתת הרגשה טובה ללקוחות המסעדה גם בזמן שהם היו בבית". אמרו לנו יוסי אדרי הבעלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
סלטים, אצל אדרי. יח"צ,
סלטים , אצל אדרי/יח"צ

המסעדה כוללת 25 מקומות ישיבה ומדובר בעסק משפחתי אותו מנהלים יוסי ושני בניו, דניאל וגבריאל. בשיחה שערכנו עם אחד הלקוחות הוא מסר: "מדובר במקום נקי וטעים עם מחירים סבירים ויחס מפנק. זאת השווארמה הכי טובה באזור. הגענו לפה מגבעתיים, אנחנו עוצרים לאכול פה בכל פעם שעוברים באזור.

עם סלטים טריים ושווארמה מצוינת, אני ממליץ בחום. האוכל חם וטעים, סלטים טריים ושירות מעולה. נהנינו מאוד. הבגט ברמה גבוהה, אחלה בשר, אחלה תוספות ושירות טוב. אין ספק שאני אמשיך לקנות ולהזמין מ'אצל אדרי' ".

בתקופת הסגר "אצל אדרי" מבצע משלוחים חינם ליהוד והסביבה. שיהיה בתיאבון.

לוגו אצל אדרי. יח"צ,
לוגו אצל אדרי/יח"צ

כתובת: ויצמן 44, יהוד

שעות פעילות: א-ה 9.00- 20.00

03-6984858

052-8724706

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף אצל אדרי
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully