וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכשיטי סימנדה, אימפריה משפחתית חובקת עולם

בשיתוף תכשיטי סימנדה

14.10.2020 / 10:33

במסגרת כתבות מערכת "הנבחרים" על החברות המשפחתיות המרשימות ביותר בישראל הגענו אל תכשיטי סימנדה, חברה ייחודית בתחום עיצוב, ייצור ושיווק של תכשיטים

תכשיטי סימנדה. יח"צ,
תכשיטי סימנדה/יח"צ

פעילותה של תכשיטי סימנדה נמשכת כבר למעלה משני עשורים בשוק המקומי ומעבר לים, זהו סיפורה של אימפריה לכסף, זהב ואבני חן מובחרים.

עולם עיצוב התכשיטים בישראל כולל בתוכו עשרות בתי עסק שונים כאשר כולם מנסים לייחד את עצמם בצורה שונה, אולם ישנה הסכמה רחבה בין כל העוסקים בדבר כי לתכשיטי סימנדה יש מקום של כבוד בשורה הראשונה.

מפיק חבר המערכת יצא לפגוש את בני משפחת סימנדה במפעל אשר ממוקם בעיר הצפונית נוף גליל, מהם הוא למד על פעילותה הענפה של החברה בארץ ובעולם.

תכשיטי סימנדה הוא מפעל לתכשיטים שפעיל מ 1998, מי שמובילים אותו להצלחה כבירה הם שלושה דורות של משפחה אחת. הסבתא וסבא מאיה וולדימיר, אנדרי הבן ואשתו אירנה ודניאל הנכד. כל אחד מהם אחראי על תחום אחר במפעל שמייצר ומשווק עשרות סוגים של תכשיטים יוקרתיים עשויים כסף, זהב ואבני חן.

מעצב התכשיטים הראשי של החברה הוא אנדרי, בן 50, חי ונושם את עולם העיצובים כבר מחצית מחייו, את לימודי האומנות וצורפות הוא סיים בהצלחה באוניברסיטה במוסקבה ועל הייחודיות של התכשיטים עצמם הוא סיפר: "כל תכשיט שלנו מורכב בעבודת יד, אחד לאחד. זה המודל שמאפיין אותנו לעומת אחרים ולכן כל פס הייצור מההתחלה עד הסוף נמצא פה במפעל. בייצור עצמו אנו משתמשים רק במתכות ושגשוגות הכי נקיות שיש ולכל תכשיט אנחנו מצרפים תעודת אחריות 925, התעודה הכי מחמירה בכל הנוגע לטיב המתכות כי זה סטנדרט שממנו אנחנו לא מוכנים לסגת".

למדתי כי הכסף והזהב מגיעים לחברה לאחר שעברו תהליך ניקוי שמתחיל באיטליה ובזכות השגשוגות שהם משתמשים בהם תכשיטי הכסף ממשיכים לנצנץ לאורך שנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
תכשיטי סימנדה. יח"צ,
תכשיטי סימנדה/יח"צ

בכל הנוגע לשיבוץ של אבני החן בחברה מעדיפים לסגור אותם בשיטת לחץ ולא בהדבקה, משום שזו לא מחזיקה מעמד ויש חשש כי האבן תיפול ותלך לאיבוד. "רק את הפנינים שלנו אנחנו מדביקים ולא משתמשים בשיטת הלחץ משום שאז הם יתנפצו, אך אנחנו מפעילים מעט לחץ כדי להבטיח את מיקום האבן במקום הנכון", סיפר לי אנדרי.

החנות האינטרנטית של תכשיטי סימנדה היא אתר בינלאומי ולקוחות שמזמינים דרכו יכולים לראות את המחירים לפני תוספת של מע"מ, זה מחושב רק לאחר הכנסת כתובת למשלוח התכשיט וישנו משלוח חינם לכל הזמנה עם קוד מעקב.

ניתן להתרשם ולהזמין ממגוון עצום של תכשיטים שונים, טבעות, תליונים, עגילים, שעונים ועוד, הכל תוצרת כחול לבן.

הייחודיות של שיתוף הפעולה בין המעצבים של תכשיטי סימנדה ללקוחות בא לידי ביטוי כך שכל לקוח יכול לבחור מבין האפשרויות השונות כיצד לשבץ כל אבן בנפרד, כולל בחירת סוגר לעגילים, למשל בין אם זה סוגר בשיטת פרפר, וו או סוגר אנגלי וזה יעשה על ידי הצורפים עצמם, הדבר נכון גם לגבי עיצוב של תכשיט מאפס ממש.

על פעילות החברה סיפר לי אנדרי: "יש לנו ליין רחב אותו אנחנו משווקים כבר לאורך שנים לכל הרשתות הגדולות בארץ, גם לחנויות פרטיות. בכל הנוגע לפעילות בעולם אנחנו בעיקר משווקים לרוסיה, ארה"ב, קנדה ועוד מספר מדינות באירופה, לגופים קמעוניים ופרטיים. כמו כן אנחנו מתאימים תכשיטים בעיצוב אישי לפי בקשה והזמנה של אבן וגודל. על כולם מקבלים אחריות מלאה ואם יש צורך לתקן דבר מה גם לאחר שנה אין שום בעיה".

תכשיטי סימנדה. יח"צ,
תכשיטי סימנדה/יח"צ

חוות הדעת של לקוחות באתרי האינטרנט ועמוד הפייסבוק של החברה לא משאירים מקום לספק, מדובר ברמה אחרת של תכשיטים ושירות אדיב. אחת מהן, נטלי גורביץ' כתבה: "התכשיטים יפים והעבודה פשוט מושלמת. כל המשאלות נלקחות בחשבון, שירות ברמה גבוהה, פשוט כיף".

תכשיטי סימנדה, חברה משפחתית שהיא אות ומופת לעיצוב, ייצור ושיווק של תכשיטים יוצאים מגדר הרגיל.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 04-6470851

או לבקר באתר הבית

בשיתוף תכשיטי סימנדה
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully