וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף האתר שהצליח למכור עשרות אלפי אביזרים מיוחדים לסלולרי - Case Place

בשיתוף Case Place

14.10.2020 / 9:15

לצד תעשיית הסמארטפונים, משגשגת תעשיית האביזרים הנלווים, כך החל דרכו האתר Case Place, המציע ללקוחות מגוון רחב של כיסויים שונים לסמארטפונים, דרך מגני מסך זכוכית או סיליקון, מעמד סלולרי לרכב, סוללה נטענית, אוזניות, מטענים, ולמעשה - כל הציוד ההיקפי לסמארטפון

Case Place. יח"צ,
Case Place |/יח"צ

קשה לא להתפעל ממגוון המוצרים באתר של Case Place, שמהווה פתרון אמיתי ונוח, אתר שקל ופשוט מאוד להזמין ממנו ומתבסס על כיסויים במגוון ואיכותי ביותר, ומציע גם אביזרים וציוד היקפי ברמה הגבוהה ביותר מבלי להתפשר על איכות, במיוחד כיום בתקופות משבר כמו שאנו חווים, תקופה שבה קשה ולא הכי נוח להגיע לקניונים, במיוחד לאלה שלא אוהבים לצאת להסתובב או לקום מהכורסא בבית - האתר מהווה פתרון אמיתי, נח ומשתלם ומתהדר בשרות משלוחים מהיר לכל חלקי הארץ, תוך שמירה על מחירים אטרקטיביים.

האתר מתמחה במכירת מגוון מוצרים לסמארטפונים, כיסויים מיוחדים, מותגים או כיסויים עשויים עור אמיתי במגוון עיצובים מיוחדים ובהטבעת שם בהתאמה אישית, הכיסויים מתהדרים בעיצוב קלסי וחדשני וסטייל יוקרתי. הרוב הגדול של המכירה מתבצעת דרך האתר או דרך דף האינסטגרם של Case Place שצובר תאוצה, והמוצרים נשלחים ללקוחות.

כתבת "הנבחרים" פגשה את כפיר (שנולד ביום כיפור ומכאן שמו) שמנהל את Case Place והקים את האתר. מספר כפיר: העסק קיים כבר תשע שנים, ממש עם כניסת הסמארטפונים לשוק, רצינו לתת מענה אמיתי לשמירה על המכשירים מבלי להתפשר על איכות המוצרים שאנו מוכרים הם ברמה הגבוהה ביותר, תוך שמירה על מחירים אטרקטיביים.

כל האביזרים מבוקשים ובראשם הכיסויים המיוחדים שהאתר מציע ומתהדר בהם, מהווים מוצר מושלם להגנה ושמירה על הסמארטפונים שהלקוחות משלמים עליהם ממיטב כספם, ובנוסף מעניקים מימד ופן אישי מיוחד .

Case Place. יח"צ,
Case Place |/יח"צ

יש לנו היצע ומגוון רחב של כיסויים מיוחדים בעיצובים שונים ולצרכים מגוונים, החל מכיסויי עור, שקופים ונצנצים, מסיביים, מצויירים, מותגים ועוד... במבחר רחב הנותן מענה לכל סוגי הביקוש הקיים בשוק.
מדוע עיצובים מיוחדים?

מצאנו שישנו צורך של לקוחות בעיצובים מיוחדים למכשירים באיכות גבוהה. חלק מהלקוחות הם אנשי עסקים שרוצים לשמור על תדמית גבוהה, ורוצים מראה של סלולרי יוקרתי, בהתאמה אישית, או נוער שרוצה להראות טרנדי, אופנתי או מגניב. ולכן יצרנו את ההטבעות בדגמים ובעיצובים מיוחדים. הביקוש לאביזרים הוא עצום ובראשם כיסויי העור עם העיצוב האישי שמעניקים יופי, סטייל, והגנה בהתאמה אישית ללקוח.

העור הוא חומר איכותי ביותר, הוא נעים למגע וניחן במראה יוקרתי, הכיסויים נשארים לאורך זמן ומגנים היטב על הטלפון הסלולרי. ניתן לבחור לוגו או כל הדפסה אחרת על הכיסויים. אנחנו לא מפסיקים להתחדש, באביזרים חדשים המותאמים לכל קהל.

הכיסויים המאסיביים יותר מעניקים הגנה טובה יותר ועמידות בפני מכות קשות יותר. ישנם כיסויים דקים יותר המעניקים תחושה נעימה וקלה יותר אשר גם נותנים מענה לנפילות ומכות.

וישנו דגם של כיסויים דמויי פנקס שניתן לפתוח ולסגור אותם, שמהווים הגנה כוללת על המכשיר. בכל הדגמים ישנה גישה לכפתורים ולמצלמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
Case Place. יח"צ,
Case Place |/יח"צ

אלו כיסויים נוספים יש?

ניתן למצוא אצלנו עולם ומלואו בכל הנוגע לכיסויים .

כיסוי ארנק משמש גם לאחסון כסף וכרטיס אשראי.

נרתיק ספורט או ריצה חלקם האחורי עשוי מחומר סופג זיעה, הנרתיק נצמד בנוחות אל הזרוע.

כיסוי מסיבי שמבטיח הגנה מכסימלית על המכשיר במצבים קיצוניים, מפני נפילות מגובה, מחבטות ומזעזועים, ומפני חדירת חול ואבק.

כיסוי מטען אם אתם יוצאים לטיולים או לחוף הים, ישנו כיסוי שכולל סוללת גיבוי מובנית שמאפשרת להטעין את המכשיר תוך כדי שימוש.

כיסוי מגן אטום למים אם אתם אוהבים לשחות בים או בבריכה, ישנם כיסויים בשלל צבעים שהם בעלי עמידות גבוהה מפני פגיעות ומספקים הגנה גבוהה בהשוואה לכיסוי רגיל. בנוסף, ישנו כיסוי סיליקון או גומי באיכות מעולה.

Case Place. יח"צ,
Case Place |/יח"צ

מגני מסך סיליקון או זכוכית?

מגן מסך מסיליקון - מעניק שכבת הגנה למסך בדומה למגן הזכוכית. אך רמת הבלאי שלו גבוהה יותר ומגן פחות משברים ושריטות לעומת מגן הזכוכית, אך הוא גם מגן מפני מכות, שריטות ונפילות.

מגן הזכוכית חזק יותר ועמיד יותר ממגן הסיליקון אך יקר יותר, ונועד לספיגת מכות. בדרך כלל מגני הזכוכית מחזיקים מעמד זמן רב יותר ומתפקדים באופן מעולה.
מגן הזכוכית קל להדבקה לעומת מגן הסיליקון, צריך רק לנקות את המסך לפני, המגן קל לניקוי, והופך להיות חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מהסלולרי עצמו, הטאץ' מרגיש כמו מגע ללא הכיסוי. דוחה מים וכתמי שמן.

Case Place. יח"צ,
Case Place |/יח"צ

איך אתם עובדים בתקופות משבר?

גם בתקופות הסגר אנחנו עובדים רגיל ובמתכונת מלאה, ואפילו תגברנו את מערך השילוח וקיצרנו את זמני המשלוח עד הבית. האספקה מהירה לכל הארץ. השרות הוא לכל המגזרים ותמיד ישנו מענה אנושי. אנחנו לא מפסיקים להתחדש, תמיד חושבים על הדבר הבא, על אביזרים חדשים שמעלים את חווית השימוש בסמארטפון.

כל המוצרים שלנו הם של חברות מובילות ואיכותיות, והשרות הוא עם אחריות מלאה, מקבלים החזרות ומטפלים בכל הבקשות והדרישות המיוחדות.

Case Place

מוקד הזמנות 054-3619365

אתר החברה

אינסטגרם

info@caseplace.co.il

שעות העבודה

08:00-21:00 ניתן לשלוח הודעה באינסטגרם.

בשיתוף Case Place
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully