וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לקנות רכב? הכתבה הבאה עבורכם

בשיתוף טכנו טסט

13.10.2020 / 16:08

קבוצת ''טכנו טסט'' נחשבת לחברה המובילה בישראל לבדיקת רכבים בטרם הקנייה, באמצעות ציוד חדשני, צוות עובדים מיומן ו-45 שנות ניסיון במהלכן העניקה שירות למאות אלפי לקוחות. יצאנו לבדוק

שבת (שבי) ברכה. יח"צ,
מר שבת/יח"צ

קבוצת ''טכנו טסט'' הוקמה ב1976 על ידי מר שבת ברכה, נשיא קבוצת טכנו טסט, אשר התחיל את דרכו בחשמלייה קטנה מתחת לביתו בעיירת הפיתוח דאז, טירת הכרמל. במסגרת עבודתו, מר ברכה נחשף לזיופים ומקרי רמאות רבים שבוצעו בתחום סחר הרכב בזמנו, ולכן החליט להקים רשת ארצית שתספק מענה מקיף לאזרח הפשוט בכל הקשור לסחר ברכב.

הגידול של הקבוצה ברמה הגאוגרפית המשיך לעיר הגדולה חיפה, משם לאזור עמק יזרעאל, קריות, אור עקיבא, אזור השרון ולכל רחבי לכל הארץ. בשנים האחרונות בניו של שבת ברכה, אייל וגיא ("האחים ברכה"), מהווים את דור ההמשך של החברה.

לאורך השנים ''טכנו טסט'' הפכה לחברה מובילה בתחום הרכב, ונחשבת כיום למותג הפרטי החזק בישראל לבדיקות לרכב והגוף אשר מהווה מוביל שוק במתן שירותים ללקוחות פרטיים בבדיקת רכב לפני קנייה - החברה המובילה והגדולה בישראל בתחום בדיקות הרכב והרישוי.

מיום ההקמה ועד היום, ''טכנו טסט'' חרטה על דגלה את היושרה וההגינות כעקרונות יסוד, על מנת לספק ללקוחותיה מענה אמיתי, ישר והגון.

תחומי הפעילות של טכנו טסט כוללים: רישוי רכב (טסט), מכוני בדיקת רכב לפני קנייה, מכונים לכיוון פרונט, מרכזי שירות לטיפול בתקלות מכונאות וחשמל ומרכזי פחחות וצבע. החברה מעסיקה מעל ל200 עובדים בפריסה ארצית בכ15 סניפים שונים בכל רחבי הארץ.

בחברה מפעילים מכוני רישוי רבים בפריסה רחבה ברחבי הארץ, המהווים את חוד החנית של מכוני הרישוי בישראל. במהלך 45 שנות פעילותם, מכוני הרישוי שבבעלות החברה העניקו שירותי טסט שנתי לרכב למאות אלפי לקוחות.

מכון הרישוי החדש של קבוצת טכנו טסט במגדל העמק. יח"צ,
מכון הרישוי החדש של קבוצת טכנו טסט במגדל העמק/יח"צ

אחת מההתמחויות של קבוצת ''טכנו טסט'' הינה בדיקת הרכב לפני קנייה. חשיבות השירות הכרחית עבור אנשים רבים המעוניינים לרכוש רכב יד שנייה, על מנת להימנע מהוצאות רבות על תיקונים מיותרים ועוגמת נפש שעלולה להיגרם מכך.

טכנו טסט הינה רשת מכוני הבדיקה היחידה בישראל שמפעילה ומנהלת את כל מכוני הבדיקה שבבעלותה, ללא זכיינים או שותפויות. בכך לרשות החברה שליטה, בקרה מלאה ויכולת הענקת שירות לקוחות יעיל המטפל בכל בעיה בצורה הטובה ביותר. במכוני הבדיקה של החברה מעניקים שירות לכלל סוגי הרכבים, כולל רכבי 4 על 4 ורכבי יוקרה.

בשיחה שערכנו עם רונן קונה, סמנכ''ל השיווק והמכירות של קבוצת ''טכנו טסט'', הוא משתף אותנו כי מעבר לאמינות והשקיפות שהחברה מקפידה להעניק ללקוחותיה, הייחודיות של ''טכנו טסט'' טמונה בהון האנושי של העובדים בחברה " ההון האנושי הוא החשוב ביותר בענף הרכב. עובדי החברה הינם בעלי ותק של עשרות שנים בתחום ומקפידים לערוך הכשרות תקופתיות והשתלמויות על ציוד חדש ועדכני."

בדיקת הרכב בסניפי החברה מתבצעת על ידי שני בוחנים מנוסים באמצעות הציוד המתקדם והמדויק ביותר. מדובר בבדיקה מלאה הכוללת 24 תחומים, החל מהשילדה, המנוע, הגיר, מערכות ההיגוי והחשמל ברכב. כמו כן, בחברה מבצעים בדיקה ייחודית למערכות המחשוב ובקרת הרכב באמצעות סקנרים מיוחדים, המאפשרת מעקב אחר היסטוריית התקלות של הרכב.

שנות הניסיון של החברה, השליטה והבקרה המלאה שלרשותה והעובדים המקצועיים מאפשרת לקבוצת ''טכנו טסט'' להעניק אחריות כפולה ללקוחות בבדיקת הרכב. בעוד שברוב מכוני הבדיקה בישראל מעניקים אחריות של שלושה חודשים על הבדיקה, ב''טכנו טסט'' מתחייבים לשישה חודשי אחריות מלאה.

רונן מבהיר כי במכוני הבדיקה של ''טכנו טסט'' מעניקים הסבר מפורט לכל לקוח בסיומה של הבדיקה "בסופו של דבר המטרה שלנו היא לא רק לבדוק את הרכב ברמה המקצועית, אלא לאפשר לקונה לקבל הסבר מקיף אודות הרכב שהוא עתיד לקנות: מהם הליקויים או הסיכונים ברכישת הרכב. אנו מעניקים לו תמונת המצב אמיתית ועדכנית של הרכב שהוא קונה."

לאחרונה הקימה החברה במגדל העמק את מכון הרישוי הגדול ביותר במזרח התיכון. מדובר במתחם רחף היקף הכולל 3,000 מ''ר בו נהנים הלקוחות משיטת רישוי חדשנית המקצרת את זמן הטסט ל10 דקות בלבד. חזון אחרית הימים.

בימים אלו קיבל מר גיל קרן את המינוי לניהול חטיבת הבדיקה לפני קניה בקבוצת טכנו טסט, תפקיד הכולל ניהול של מעל ל-15 סניפים בפריסה ארצית. בנוסף, החברה מקימה מספר סניפים חדשים, ביניהם מתחם בדיקת רכבים חדשני בבאר שבע, אשר גם כן ינוהל על ידי גיל. המתחם יצויד בציוד מודרני שטרם נראה בישראל. יש למה לחכות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
טכנו טסט. יח"צ,
סניף באר שבע בעת הקמתו/יח"צ
משמאל: רונן קונה, סמנכ"ל השיווק והמכירות. מימין: גיל קרן, מנהל חטיבת הבדיקה לפני קניה.. יח"צ,
משמאל: רונן קונה, סמנכ"ל השיווק והמכירות. מימין: גיל קרן, מנהל חטיבת הבדיקה לפני קניה./יח"צ

בשיתוף טכנו טסט
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully