וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נופשים באילת? בואו להתחדש בתכשיט עם אחריות לכל החיים!

בשיתוף Toly Diamonds

13.10.2020 / 15:54

Toly Diamonds היא חנות יוקרתית במלון דן אילת המייצרת תכשיטים בעצמה ומוכרת לקהל הרחב ללא פערי תיווך

Toly Diamonds. יח"צ,
Toly Diamonds/יח"צ

קניית תכשיטים צריכה להתבצע בצורה חכמה, במקומות הנכונים עם האנשים הנכונים. יש כיום המון אנשים שמצליחים לחסוך את התיווך עם החנויות ולספק תכשיטים ברמה גבוהה, אפילו בהתאמה אישית. באותם מקומות עובדים אנשי מקצוע איכותיים, כולל מעצבים וצורפים, אשר נותנים מענה מושלם ללקוח, שכולל עיצוב, עבודת צורפות וחריטה ברמה הגבוהה ביותר.

ב-Toly Diamonds, חנות תכשיטים אקסלוסיבית אשר נמצאת בלובי מלון דן אילת, תמצאו מגוון תכשיטים איכותיים מזהב, כסף ויהלומים. בחנות ניתן לרכוש ולעצב תכשיטים בהזמנה אישית ואף לבדוק את איכות התכשיטים שברשותכם. במקום נמצא גמולוג מקצועי ומוסמך לבדיקת יהלומים טבעיים, עם ציוד חדשני ומתקדם כדי לספק לכם את הטוב ביותר. Toly Diamonds מייצרת בעצמה את התכשיטים כך שאין דמי תיווך וכדומה כמו במקומות אחרים.

Toly Diamonds. יח"צ,
Toly Diamonds/יח"צ

צוות הנבחרים שלנו החליט לבחון מגוון רחב של חנויות תכשיטים ומצא כי Toly Diamonds האילתית היא אחת המקצועיות, המוצלחות והנחשקות בקרב חובבות וחובבי הז'אנר. קהל הלקוחות הוא מגוון, מכל הגילאים וכל מי שנופש באילת ומבין בתחום, ניגש לראות מה קורה בה.

דני טולדנו, בעל מוניטין בתחום, החל לעבוד במפעל תכשיטים. כעבור מספר שנים ניהל את מפעל ויצא לדרך עצמאית, אותה החל לפני עשור, אז פתח את החנות Toly Diamonds. טולדנו הוא בעל החנות היחידה באילת שיש לה את המכשור אשר יכול להבדיל בין יהלומי מעבדה ליהלומים אמיתיים. ''הלקוח מקבל 'חי' על השולחן את טיב היהלום". אמר לנו בשיחה והוסיף: " כל לקוח יכול לבוא לבדוק אם היהלום שיש לו בתכשיט הוא אמיתי או של מעבדה''.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
Toly Diamonds. יח"צ,
Toly Diamonds/יח"צ

בכל הקשור לשירות, האמינות והמקצועיות של דני טולדנו התרשמנו עד מאד: "המכירה והשירות היא עד הסוף אצלנו. מדובר בנושא חשוב ועל כל בעיה שצצה או שאלה שעולה, אנחנו זמינים עבור הלקוח. בנוסף, הלקוח זוכה אצלנו לאחריות לכל החיים על התכשיטים ואפשרות החלפת או שדרוג התכשיט לאחר מספר שנים, כך הוא מקבל תמורה מלאה עבור מה שקנה. לדוגמה, אם לקוח קנה טבעת ב5000 ש''ח הוא יוכל עוד כמה שנים להוסיף רק את ההפרש עבור הטבעת החדשה שירכוש אצלנו".

ב- Toly Diamonds מתאימים את התכשיטים לכל לקוח על פי התקציב שלו. כך למשל, מוצגים יהלומים מ10 נקודות ועד 5 קראט, כלומר מכמה אלפים בודדים עד לכמה מאות אלפי שקלים. עדי אמר, איש השיווק של Toly Diamonds, הוסיף: "אנחנו מנסים לקבל מהלקוח את המידע על הצרכים שלו ומתאימים לו את הדבר הכי אידיאלי עבורו, לא בשביל החנות. לא תמיד למכור ב50,000 ש''ח זה מה שנכון לכל לקוח. אנחנו באים להעניק לו מקסימום תמורה עבור הכסף שלו. אם הוא רוצה טבעת ב-10,000 שקל, אז לא בטוח שהוא צריך לרכוש אבן של קראט אלא רק חצי קראט, אבל באיכות יותר גבוהה".

Toly Diamonds. יח"צ,
Toly Diamonds/יח"צ

כל תכשיט יוצא מהחנות עם תעודה גמולוגית, אשר מתעדת כי מדובר ביהלום טבעי. בנוסף, בעלי החנות מעניקים אפשרות של זיכוי זהב ישן תמורת חדש. לדוגמה, אם יש לכם תכשיט ישן שזרוק במגירה, תוכלו לקבל עליו זיכוי של מחיר זהב לפי גרם ולרכוש תכשיט חדש בקיזוז הזהב הישן שמסרתם. כמו כן, Toly Diamonds מעניקה 30% הנחה על כל התכשיטים בחנות.

לתיאום פגישה צרו קשר: 0543451562

שעות פעילות: א-ה 9.00-19.00
ו 9.00-16.00

כתובת: לובי מלון דן אילת.

מייל: ddannyto@gmail.com

מייל של החנות: toly.diamonds@gmail.com

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף Toly Diamonds
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully