וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רז גמליאל: זה הזמן שלכם לפרוץ את גבולות המסחר ולהצטרף לקהילה המובילה בארץ ואחת המומלצות בעולם

בשיתוף רז גמליאל

13.10.2020 / 12:23

מסחר בשוק ההון הפך בעשור האחרון לתעסוקתם העיקרית של יותר ויותר אנשים. ישנם בשוק הרבה מאד סוגים של סוחרים: ישנם אנשים הסוחרים מדי פעם וכאלו אשר מקדישים לכך שעות רבות מדי יום

רז גמליאל. יח"צ,
רז גמליאל/יח"צ

אין ספק כי צמד המילים "שוק ההון" מעורר בקרב מרבית האנשים חששות ופחדים, אבל אם בעבר מרבית השכירים או העצמאיים העדיפו להתחמק מעיסוק בניהול כספם הרי שכיום, בעקבות השינויים הגדולים בתחום בשנים האחרונות, אין להם ברירה והם חייבים לעסוק במשך תקופת הקריירה שלהם ואף אחריה בניהול כספי החיסכון שלהם. מכאן, כל אחד למעשה צריך להרחיב ולהעמיק את ידיעותיו בתחום הפיננסי ולהכיר מושגי יסוד בשוק ההון, ולו רק לצורך קבלת החלטות נכונות בנוגע לכספו.

בארץ יש לא מעט גופים ומכללות המציעים קורסים בתחום, בנוסף לאינספור ספרים ואתרי אינטרנט. לצד אלה שרוצים להעשיר את השכלתם, יש לא מעט אנשים שהחליטו לקחת עוד צעד אחד קדימה והחליטו לנהל את כספם בעצמם. מרביתם עושים זאת לאחר שעברו קורס כזה או אחר באחת המכללות בארץ, או קורס אינטרנטי כזה או אחר.

רז גמליאל. יח"צ,
רז גמליאל/יח"צ

צוות הנבחרים שלנו בחן לעומק את הנושא ומצא כי אחד המנטורים הבולטים בתחום המסחר הוא רז גמליאל, סוחר בשוק ההון כבר 13 שנה. בארבע השנים האחרונות רז מלווה תלמידים להצלחה בתחום ומנהל קהילה מובחרת של סוחרים. ההתמקדות שלו היא בניתוחי עומק פונדמנטליים בשילוב ניתוח טכני, כאשר אופי העסקאות הוא מסחר יומי וסווינג.

בשיחות שערכנו עם אנשים בתחום וגם תלמידים מצאנו כי כיום הקהילה של רז גמליאל היא מהמומלצות בעולם (לא מצאנו עוד קהילה בעולם עם עשרות רבות של המלצות מפורטות) וכוללת סוחרים במגוון של רמות, ממתחילים עד סוחרי נוסטרו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
רז גמליאל. יח"צ,
רז גמליאל/יח"צ

בשיחה שערכנו עם רז גמליאל הוא אמר: "האני מאמין שלי הוא לייצר WIN WIN בינינו כדי שנכיר יותר לעומק ונבין שזה אכן מרתון שאנחנו רוצים לרוץ אותו ביחד, לכן יש לי מסלול בונה אמון שנותן כלים מקצועיים רבים ובנוי מארבע צעדים בסך הכל''.

המסלול עליו דיבר רז גמליאל מוצג כאן לפניכם:

הצעד הראשון (ללא עלות) - מדריך חינמי של 90 עמודים (בנוי כמו מצגת) + קבוצת פייסבוק מאוד פעילה + ערוץ יוטיוב עם סקירות עומק יומיות.

הצעד השני (עלות סמלית) - קורס מבוא עם נגיעה למתקדמים (דיגיטלי) בעלות חד פעמית של 179 ש"ח עם אחריות מלאה .

הצעד השלישי (בונוס) - בונוס אישי מרז גמליאל: שבוע מלא איתו ועם התלמידים שלו בתוך הקהילה שלהם, שם ניתן לראות יום יום את אופי הפעילות, את העסקאות, סגנון המסחר, האווירה בקהילה ואפילו לפנות לתלמידים בפרטי בלי שרז ידע וכך לקבל חוות דעת.

הצעד הרביעי (הצטרפות על הפרק) - תהליך מנטורינג יותר משמעותי אחרי ששני הצדדים מכירים יותר לעומק, זאת לצד קבלת ארגז כלים מקצועי ראשוני.

רז גמליאל. יח"צ,
רז גמליאל/יח"צ

בקהילה של רז מזהים באופן קבוע תנועות בשוק הרבה לפני שהציבור הרחב שומע עליהן בחדשות. כך למשל, את הריצות המרשימות של מניות טסלה (80% ו 60% בחודשים האחרונים) ופייבר הישראלית (220% ריצה לשיא כל הזמנים) ועוד רבות אחרות, רז ממקד בזמן אמת על העסקאות המעניינות, כאשר הכל מתועד בצורה מסודרת על מנת שיהיה נגיש לתלמידים גם ללמוד מכך לאחר מכן במאגר המידע של קורס המומנטום טריידר המלא אשר מכשיר את הסוחרים בקהילה.

רז אשר החל את דרכו בתחום ללא רקע בכלל, ממש מאפס. הוא סיפר כי לקח לו ארבע שנים להצליח, במהלכן עשה טעויות רבות מאות פעמים ורק מהטעויות האלו הוא למד והתפתח.

כיום, לזכות רז, עומדים כלים בלעדיים שהוא פיתח בעולם כמו קצב חילוף מניות וטבלת ההסתברויות ועוד. ''אחרי שהתחלתי לראות הצלחה הבנתי שאני רוצה להעביר את הידע הזה הלאה ולפתח קהילה כדי לעזור לאנשים להימנע מהדרך הלא פשוטה שאני עברתי''. אמר לנו. הקהילה שלו כיום מונה למעלה מ 200 תלמידים. מדובר כאמור בקהילה שכבר מזמן הפכה למשפחה לכל דבר, אשר עורכת אירועים וכנסים מקצועיים. רק בתקופת הקורונה הם ארגנו אירוע של 100 איש בחוף הצוק בתל אביב ולפני שנה נערך סמינר ראשון מסוגו בארץ עם 80 איש שהגיעו להתארח יום וחצי במלון הרודס בתל אביב, זאת כמובן במקביל לפעילות היום יומית העוסקת במסחר מקצועי.

רז גמליאל. יח"צ,
רז גמליאל/יח"צ

רוצים גם להצטרף להצלחה? זה הזמן לחבור לאחד היועצים הבולטים בתחום המסחר, רז גמליאל.

טלפון: 052-6109610

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף רז גמליאל
  • עוד באותו נושא:
  • השקעות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully