וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהמטבח האסיאתי באהבה - הכירו את טארו סושי ווק בוטיק

בשיתוף טארו סושי ווק בוטיק

13.10.2020 / 11:48

כשחומרי הגלם טריים, שיטת ההכנה מדויקת, והאווירה היא כזו שעושה חשק לחזור יום אחר יום - אתה יודע שיש לך מתכון מנצח. הכירו את "טארו סושי ווק בוטיק", גלגולו של הסושי בר המפורסם מהסינמה סיטי!

טארו סושי בר. וולט ישראל,
טארו סושי ווק בוטיק/וולט ישראל

כל מי שבילה בעשור האחרון ב"סושי בר" הוותיק והמפורסם שבסינמה סיטי, יודע איך זה נראה כשמצליחים לשלב סושי עם אווירה טובה. טלי זנקו משחזרת את ההצלחה כיום ב-"טארו סושי ווק בוטיק" - סושייה בוטיקית, מוקפדת ואיכותית בלב שכונת רמת אביב ג'. "אנחנו נמצאים במיקום פינתי מדליק" מספרת טלי, "המקום בפנים הוא סביב בר קטן, עם 13 מקומות ישיבה, אבל בחוץ יש לנו אזור ישיבה גדול, עם אווירה מעולה ומוזיקה שמתנגנת מהבוקר ועד הלילה".

סושי כחוויה שלמה

לפני עשור, טלי שהייתה מבלה קבועה בסינמה סיטי, זיהתה צורך להוסיף מקום של אוכל טוב ובילוי לתוך חלל הסינמה, והחליטה, כאם חד הורית שביקשה לייצר לעצמה הזדמנות עסקית להכנסה, ליזום את הקמת הסושי בר. היא אמנם באה מתחום הסחר הבינלאומי, אך לאחר 14 שנים בהן חיה בניו יורק, אין ספק שהיא ידעה סושי איכותי מהו, ובחרה להביא את חווית האכילה והבילוי, כאן אל ישראל.

במשך עשור ניהלה טלי את הסניף אותו הקימה, עד שהחליטה להתקדם ולפתוח את "טארו סושי ווק בוטיק", (טארו, על שם הבטטה היפנית הסגולה, שם שילדיה של טלי בחרו), והפעם - בגרסה כשרה. "כיף לראות כאן את תמהיל הקהל שמבלה" מספרת טלי, "דתיים וחילונים ביחד. אני שמחה שהצלחתי להראות לאנשים שיש להם לעיתים רתיעה מהמילה 'כשר' שהטעמים נשארים בדיוק אותו הדבר. חומרי הגלם בהם אני משתמשת הם זהים לגמרי, וחוץ מזה שאין כמובן פירות ים בתפריט, הטעמים והאיכות באמת אותו הדבר".

טארו סושי בר. וולט ישראל,
טארו סושי ווק בוטיק/וולט ישראל

אז מה אוכלים?

כפי שהשם מרמז, כמובן שהמקום מתמחה בהכנת סושי איכותי, אך לצד זאת תוכלו להנות ממגוון ענק של מנות מהמטבח האסיאתי כגון מנות ווק ריחניות וטעימות, סלטים, בירות אסיאתיות מיוחדות ועוד, בתפריט מושקע הכולל גם מנות שמשתנות תדיר, וגם מנות קבועות ומנצחות. חומרי הגלם של המקום הם חומרים ברמה הגבוהה ביותר, כאשר מדי יום מגיע משלוח של דגים טריים, כך שאתם מקבלים אל הצלחת את הסושי הטרי והאיכותי ביותר.

אם מתחשק לכם להתנסות, טלי ממליצה על המנה שלדעתה היא הכי מיוחדת במקום, ספייסי תאי רול - ספייסי טונה, אבוקדו, אספרגוס, לימון וגזר עטופים בטונה אדומה, שבבי פנקו, כוסברה, בצל ירוק וצ'ילי חריף, או על המנה האהובה עליה ביותר, תאי נודלס בוטנים עם בקר. כמובן שכל רטביי הבית המיוחדים הם רטבים שהורכבו במקום, והטעמים, ללא תחרות. "ההתנהלות פה היא של מטבח בוטיק" אומרת טלי. "אנחנו לא רשת המונית, זה יותר אינטימי. גם המטבח ואיך שהוא פועל, גם היחס אל הלקוחות, אנחנו לא מתיימרים להיות גדולים, אוהבים את הקטן והאיכותי, הגודל מאפשר לנו לשמור על איכות באופן עקבי ורציף, תוך כדי שאנו שומרים גם על כל כללי ההיגיינה והבטיחות, במיוחד בתקופת הקורונה".

טארו סושי בר. עיצוב רוני בלנדר,
טארו סושי ווק בוטיק/עיצוב רוני בלנדר

הקפדה בפרטים הקטנים

כפי שניתן להבין בקלות, איכות החומרים והשירות מהווה נדבך משמעותי בהתנהלות העסקית של טלי, ואין אצלה פשרות. "בתוך הבעלים של המקום אני מאד מקפידה על איכות החומרים, על אסתטיקה מרשימה של כל מנה ומנה ושל המקום עצמו, על שירות לקוחות מוקפד, חם וקשוב, על יחס אישי לכל לקוח שנכנס בפתח הדלת. אנחנו תמיד שואפים לרצות את הלקוח, עד כמה שאפשר, נתגמש ונוכל לבצע שינויים למשל בהרכבי המנות בהתאם לבקשות של לקוחות, אנחנו גמישים ופתוחים, תמיד".

טארו סושי ווק בוטיק

כתובת: אבא אחי מאיר 17, תל אביב

טלפון: 03-5090950

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף טארו סושי ווק בוטיק
  • עוד באותו נושא:
  • סושי
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully