וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייק הובלות ומנופים: תנו למקצוענים לעשות את העבודה

בשיתוף חייק הובלות ומנופים

13.10.2020 / 10:45

הובלה של מטען כבד, קרוואן או מבנה נייד אחר יכולה להיות עסק מסובך. חברה מקצועית תבחן את השטח והמבנה בקפדנות על מנת לבצע את המעבר בצורה החלקה ביותר וללא נזקים

חייק הובלות ומנופים. יח"צ,
חייק הובלות ומנופים/יח"צ

קראוונים, מבנים ניידים, מטענים חורגים, צימרים ועוד עושים את דרכם בכבישי הארץ מדי יום כמעט בלי שנשים לב. מבנים כאלה יכולים לכלול בין היתר גם משרדים, ציוד כבד מכולות וכדומה. כולם ניתנים להעברה, אך כאשר מעוניינים לבצע אותה, חשוב מאד לדאוג לקבלת שירות מקצועי ברמה הכי גבוהה ולא רק להתייחס לשאלה כמה זה עולה לנו? צוות הנבחרים שלנו הבין כי דברים רבים יכולים לקרות למבנה בזמן הרמתו והובלתו, לרבות פגיעה בצורתו, בקירות שלו, בתשתיות מים, חשמל וכדומה אם קיימות בו, ועוד דברים שאנחנו לא רוצים שיקרו ולכן בחר להיכנס לעובי הקורה בתחום.

על המוביל עימו אנו עובדים להיות בעל ניסיון רב בשטח, להבין את המקצוע וכמובן להשתמש בתבונה בציוד המתאים ביותר. לשם כך ערכנו בדיקה מקיפה ומצאנו כי ''חייק הובלות ומנופים בע"מ'' צריכה להיות הבחירה של כל אחד מכם שמעונין לבצע שינוע. החברה בבעלותו של איתי חייק נוסדה בשנת 2014 ע"י זמיר ואיתי חייק ועוסקת בהובלת מטענים במשאיות וסמי טריילר. חייק הובלות ומנופים מתמחה בשינוע מבנים ניידים, צימרים, קראוונים, קונסטרוקציות, מטענים חורגים, ציוד כבד מכולות, ביצוע עבודות מנוף עד 200 טון ועוד.

חייק הובלות ומנופים. יח"צ,
חייק הובלות ומנופים/יח"צ

השירותים מתבצעים באמצעות הציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר הקיים בתחום ובנוסף התרשמנו כי צוות החברה הינו מקצועי ובעלי ניסיון רב בתחום המנופים וההובלה. "אנו מבטיחים עבודה מקצועית ואיכותית ברמה גבוהה תוך הקפדה על כללי הבטיחות ובשיתוף פעולה מלא מול כל הגורמים הנדרשים לפרויקט", אמר לנו איתי חייק הבעלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
חייק הובלות ומנופים. יח"צ,
חייק הובלות ומנופים/יח"צ

שירותי החברה הינם עבור לקוחות מהמגזר הפרטי והעסקי ובמחירים אטרקטיביים. על כך אמר איתי חייק: "אנו מבצעים כל עבודה בהתאמה אישית לצרכי הלקוחות ומספקים מענה בכל שעות היממה, לצד מחירים אטרקטיביים ואיתור פתרונות לכל בעיה במהירות ויעילות, תוך מתן דגש על עמידה בלוח הזמנים שנקבע''. הערכים המובילים של חייק הם אמינות, מקצועיות ומהירות. בעזרת אבני היסוד האלה, הצליחה החברה להתקדם ולהוביל את שוק הובלות המנופים לסטנדרט איכותי. עם ניסיון של למעלה מארבעים שנה בתחום עבודות המנופים, בחברה יודעים כיצד לגשת לכל פרויקט.

חייק הובלות ומנופים. יח"צ,
חייק הובלות ומנופים/יח"צ

לקוח אשר מעונין בהעברת מבנה נייד לדוגמה, יוצר קשר עם חייק. בשלב הראשון אנשי הצוות של החברה עורכים מיפוי עבור המבנה בו הם בודקים מה צורך ההובלה ולאן היא צריכה להגיע, לאחר מכן מגיע נציג החברה לראות את האתר ולהבין איך צריך להעביר וכיצד להעמיס את המבנה על הגורר. לאחר מכן נערך תיאום בין הצדדים ואפשרי תוך 48 שעות להעביר את המבנה המבוקש למקום הרצוי.
אין ספק כי בבחירת חברה להובלת מבנים ניידים חשוב מאוד לבחור בכזאת שתספק עבורכם, בעת ההובלה והשינוע, מנוף אשר ביכולתו למקם את המבנה בתנאי שטח קשים. בחייק מתחייבים לספק עבורכם את כל הכלים הנחוצים, כך שתוכלו למקם את המבנה בכל מקום, גם בתנאי שטח לא פשוטים.

חייק הובלות ומנופים. יח"צ,
חייק הובלות ומנופים/יח"צ

אז אם אתם זקוקים לעזרה בהעברת מבנה נייד, הובלות סחורות או כל מה שקשור לשירותי הובלה ומינוף, תדעו שעם חייק אתם בידיים טובות ובטוחות.

טלפון: 03-5741000

מייל: itaymoy@gmail.com

פייסבוק

בשיתוף חייק הובלות ומנופים
  • עוד באותו נושא:
  • מנופים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully