וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את המותגים הכי חמים בעולם תמצאו רק ב-ICON 10

בשיתוף ICON 10

12.10.2020 / 15:44

על מנת להעניק לקהל הישראלי את האפשריות אותן הוא מבקש, חנויות הבגדים ברחבי הארץ הבינו כי הן חייבות להציג בפניו מותגים מבוקשים בשלל סוגים. אז מה תגידו אם תגלו כי איתרנו עבורכם את אחת חנויות הבוטיק המדליקות ביותר במרכז הארץ שמציגה פריטי אופנה ברמה גבוהה

ICON 10. יח"צ,
ICON 10/יח"צ

צוות הנבחרים יצא לשטח לאחרונה, בחן את הנושא ומצא כי ICON 10 , חנות הבוטיק הייחודית שברמת אביב, מציגה אווירה מגניבה וכיפית המתאפיינת באופנת STREET ברמה גבוהה עם איכות בלתי מתפשרת. בחנות, אשר בבעלותה של מירי ג'רבי, ניתן למצוא פריטי אופנה קז'ואליים לצד קולקציית בגדי Activewear , בגדי ים, אקססוריז ונעליים לגברים ולנשים.

מדובר בחנות הלבשה צעירה ועדכנית אשר מביאה ללקוח את הטרנד החדש ביותר. גם בחנות וגם באתר ICON 10, תוכלו למצוא מותגים מובילים, כאשר הכל תחת קורת גג אחת. ICON 10 מעמידה לבחירתכם מגוון רחב של בגדי נשים וגברים, מבית היוצר של המותגים המובילים מארצות הברית ואיטליה, כך שכל שנותר לכם לעשות הוא לעיין בבגדים בין הקולקציות השונות ולבחור את הפריטים שאתם מעוניינים לרכוש. האתר המושקע של החנות מציג קולקציות מרשימות, שחלקן עדיין לא עשה עלייה ממשית ארצה, כך שאתם למעשה תוכלו להיות סוג של חלוצים בשטח עם אופנה עדכנית וייחודית.

ICON 10. יח"צ,
ICON 10/יח"צ

אז איך הכול החל? לפני שנתיים אביה של מירי ג'רבי נהרג בתאונת דרכים. רצה הגורל והיא ילדה את בנה באותו היום, בעקבות כך היא החליטה לעסוק במשהו שיעזור לה להעביר את העצב ויגרום לה אושר אחרי המקרה הטראגי. תוך כמה חודשים היא פתחה את החנות על מנת להתרכז בה ולא לשקוע בדיכאון והמהלך היה מושלם עבורה. את ICON 10 הקימה מירי ג'רבי, בעלת חנויות אופנה במיאמי ביץ' ולאס וגאס, עם עשר שנות ניסיון בעולם האופנה בארה"ב. החזון של מירי הוא להביא את עולם האופנה היוקרתי לחיי היום יום בפריטים עדכניים ואלגנטיים.

במחלקת הנשים תמצאו בגדי כושר שלא תראו בישראל כמו: koral ,ALO YOGA ועוד. טרנינגים איכותיים של חברת ג'ו בראון ובדים ברמה מאד גבוהה, זאת לצד סווצ'רטים, טייצים וטי שירטס של off-white "אנחנו מייבאים את המותגים הכי חמים בעולם''. סיפרה לנו מירי ג'רבי והוסיפה: "אנו שמים דגש על יחס אישי לכל לקוח/ה ומספקים מותגי יוקרה המתאימים לשימוש יומיומי ואלגנטי בטעם מיוחד''.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ICON 10. יח"צ,
ICON 10/יח"צ

כאמור, ICON 10 שוכנת ברמת אביב, בשכונת ל' החדשה, ברחוב איינשטיין שבמרכז חג'ג' ולאור המיקום המושך שלה, הרבה מאד סלבס מגיעים להתחדש בפריטי האופנה שיש בחנות, כמו ירדן אדרי, ג'קי אזולאי, טיילור מלכוב, אירית רחמים, בן זיני, נטלי דדון, עינב בובליל, הודיה כהן ועוד. "אנחנו שואפים בעתיד לפתוח עוד סניפים כאלה ברחבי הארץ, בעקבות הביקוש הרב", סיכמה מירי ג'רבי שדיווחה גם כי לקוחות מאילת ועד הצפון מגיעים לחנות.

לכבוד חגי תשרי ICON 10 החליטה לבצע משלוחים בחינם, כולל כל תקופת הסגר. את המשלוחים כאמור ניתן לבצע דרך האתר והם מגיעים תוך שלושה ימי עסקים. תתחדשו.

שעות פעילות:

א-ה 10.00 - 21.00
שישי: 10.00 - 15.30
מוצ''ש 20.30-23.00

כתובת: איינשטיין 10 ,רמת אביב

טל 050-9984994

מייל info@icon10.co.il

mirifrid@hotmail.com

אינסטגרם:

אתר

בשיתוף ICON 10
  • עוד באותו נושא:
  • אופנה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully