וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתרונות יופי וטיפוח שלא הכרתם - מאיה-אור קוסמטיקה

בשיתוף מאיה-אור קוסמטיקה

12.10.2020 / 15:09

בלב הפועם של רמת גן נמצא מכון קוסמטיקה ייחודי הבולט ביופיו , מאיה אור בעלת המכון מספרת לנו על החידושים האחרונים בתחום הקוסמטיקה

אם אתם מגיעים למרום נווה בר"ג, במרכז המסחרי תוכלו למצוא מכון קוסמטי הבולט ביופיו, ובו גם מכון שיזוף, הנקרא מאיה אור קוסמטיקה, בעלת המכון היא מאיה אור-חלפון.

איך הכל התחיל, מאיה?

מגיל צעיר אהבתי מאד טיפוח ויופי, השאיפה שלי הייתה לעזור לכמה שיותר אנשים להיות יפים יותר ולשפר את הדמוי העצמי שלהם.

למדתי קוסמטיקה באופן מקצועי, לאחר הטיול אחרי הצבא לא ויתרתי על החלום שלי, ועוד במהלך הלימודים לפני כארבע שנים פתחתי עסק קטן סמוך למקום מגורי במרום נווה (ר"ג) - מכון למניקור ופדיקור, בהתחלה הלכתי לבתים לטפל בלקוחות, עם הזמן התפתחתי וגדלתי. המקום מתאים לנשים ולגברים, ובו ניתן לעשות כמעט הכל.

מאיה-אור קוסמטיקה. יח"צ,
מאיה אור-חלפון מכון יופי ושיזוף/יח"צ
מאיה-אור קוסמטיקה. יח"צ,
מאיה אור-חלפון מכון יופי ושיזוף/יח"צ

איך ניתן לטפל באקנה?

אקנה זה לא הוקוס פוקוס, למרות שאני עושה את המיטב, חייבים להבין שמרבית העבודה נעשית בבית, במידה והמטופל יתמיד בטיפול הוא יראה תוצאות לאורך זמן. אני משקיעה את כל כולי ועדיין הטיפול שלי מהווה 30%, המטופל חייב לעבוד 70% בבית עם תכשירים מיוחדים לאקנה, המותאמים לכל סוג עור. כמובן שככל שמתמידים זה עובד. יש לי מספר סוגי פילינג שמשקמים את עור הפנים של המתבגרים, ומסיכות מותאמות לכל סוג עור.

בנוסף אני עושה פדיקור רפואי, מטפלת בפטרת, יבלות, הרבה אנשים סובלים מציפורניים חודרניות. אני מטפלת בהם ללא כאב או פציעה, הכל נעשה בעדינות, לקוחות טוענים שזה סוג של תרפיה.

יחד עם זאת, אני משלימה את הטיפול עם תרסיס שמאזן את הלחות בכף רגל ואת הph-. לאחר מכן אני משייפת את כף הרגל ללא הרטבה, אני משתמשת בחמאת צ'יה לפילינג, מעסה את הרגל ומסירה את כל התאים המתים. אפשר להשתמש בתרסיס על כל העור, זה מוסיף המון לחות והעור נראה זוהר וחיוני. התוצאה הסופית היא ממש כף רגל חדשה. כדי לשמר את כף הרגל ללא סדקים, אני נותנת מוצרים שמשלימים את הטיפול בבית.

מהו מוצר הדגל שלך?

חמאת הצ'יה היא ממש מוצר הדגל שלי, היא מרוכזת במיוחד בלחות, זה עוזר במיוחד לרגל סדוקה ויבשה. חמאת הצ'יה נמכרת בסדרות, זהו מוצר מדהים. אני אישית משתמשת במוצר הזה בבית בקביעות. מסיימת במניקור ומורחת לק ג'ל בצבעים מרהיבים.

להשלמת מראה העור בכל הגוף אני נעזרת במכונת שיזוף. את השיזוף עושים בהדרגתיות עד שמשיגים צבע נכון ויפה. לא בבום וגמרנו... אני עושה סדרת טיפולים, וכך אני משיגה תוצאות טובות ובריאות יותר לאורך זמן.

אני קשובה מאוד ללקוחות שלי ופועלת לפי הרגשתם, לא מתווכחת איתם וזורמת עם הבקשות שלהם. לאחרונה מגיעות יותר ויותר כלות למכון השיזוף וגם נשים לפני אירוע, הרוצות להראות במיטבן.
אני עושה בדיקה ראשונית ובודקת היטב האם הלקוחה כבר נחשפה לשמש,

אם כן, אני מאשרת לה לשהות במכונת שיזוף, עם קרם הגנה, זה ממש כמו חשיפה לשמש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאיה-אור קוסמטיקה. יח"צ,
מאיה אור-חלפון מכון יופי ושיזוף/יח"צ

כיצד את מטפלת בהסרת שיער?

שיער מיותר זה אחד הדברים המטרידים גם נשים וגם גברים, אני מומחית בהסרת שיער, מלבד שעווה אני נעזרת במכשיר חדש הנמצא בשוק שנתיים בלבד הנקרא IPL. בעזרתו אני מסירה שיער לצמיתות, המכשיר בעל טכנולוגיה מתקדמת ביותר, בנוי על ידית קרח ופועל ללא כאבים, ללא כוויות ועובד בפולסים של קרן לייזר. מורחים ג'ל על העור שמאפשר להחליק עם הידית על העור. העור נשאר חלק ללא שיער לצמיתות.

מהם הפתרונות שלך לפיגמנטציה?

יש לי פתרונות לא מעטים לפיגמנטציה, פיגמנטציה נגרמת עקב שינויים הורמונליים, מהריון, גיל, חשיפה לשמש, שילוב של גלולות ושמש, רגישויות שונות, רגישות לשעווה, גרוי ועוד... לכן אני ממליצה תמיד לשים קרם הגנה בבוקר. יש לי תכשירים וסבונים מיוחדים לטיפול בהבהרה, בהתאם לסוג העור של הלקוח.

מהו הדבר האהוב עלייך בקליניקה?

האהבה האמיתית שלי היא עבודה עם הידיים, אני אוהבת את המגע הנעים עם העור של הלקוחות וההרגשה שאני יכולה לעזור להם. לקוחות מאד אוהבים מסאז' לפנים, המסאג' מזרים את הדם, וכך הוא מרפא חוליים ובעיות שונות בעור. הוא מאד מענג ומרגיע, אני משתמשת בפילינג מיוחד לכל סוג עור. יש לי סוגים שונים של מסכות מיוחדות להחדרת לחות לנוער ולמבוגרים.

להשלמת העבודה יש לי מכשיר המבוסס על גלי רדיו העוזר למימיקה של הפנים. הוא מעורר קמטי הבעה בעיניים, המכשיר אינו כואב, חשים מעט חם בלבד.

ישנו מעצב שיער שעובד סמוך אלי, אנו עובדים בשיתוף פעולה כך שהלקוחה מצליחה להשיג טיפוח מושלם תחת קורת גג אחת, ללא התרוצצויות מיותרות.

אני שואפת לגדול, להתפתח ולפתוח מקום נוסף, להוסיף עמדות של פוט מסאג' אחרי הזרקות, וכן לפתוח מכון יופי לכלות. מבחינתי השמים הם לא הגבול.

מאיה-אור קוסמטיקה. יח"צ,
מאיה אור-חלפון מכון יופי ושיזוף/יח"צ
מאיה-אור קוסמטיקה. יח"צ,
מאיה אור-חלפון מכון יופי ושיזוף/יח"צ

מאיה-אור קוסמטיקה

שעות פעילות: 9:00-20:00

כתובת: תרצה 19 רמת גן (מרכז מסחרי מרום נווה)

טלפון: 073-728-7439 054-8811133

פייסבוק

בשיתוף מאיה-אור קוסמטיקה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully