וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולמים על מערכת בית חכם? רק עם EZ-Place!

בשיתוף EZ-Place

12.10.2020 / 14:35

בית חכם כבר מזמן לא מערכת המכוונת לעשירון העליון בלבד. הטכנולוגיה של ימינו מאפשרת התקנת המערכת בצורה אלחוטית זולה וללא צורך בעבודות תשתיתי מרובות

התקנת כפתור בגובה המתאים לילד. יח"צ,
התקנת כפתור בגובה המתאים לילד/יח"צ

המושג בית חכם כבר אינו זר לנו והפך לסטנדרט על ידי הצרכן הישראלי בשנים האחרונות. אנו מאמצים בקלות טכנולוגיות המקלות על חיי היום יום שלנו וההופכות אותם לקלים, בטוחים ונוחים יותר. מי מאתנו לא רוצה להפסיק לקום מהספה בכדי לכבות מכשירים שלא בשימוש, לקום מהמיטה בכדי לכבות אורות או לסגור את כל התריסים והתאורה בקליק אחד בצאתנו מהבית. ניתן למצוא כיום מגוון מערכות בשוק הישראלי, ברמות איכות שונות וסביר להניח שאת הדירה הבאה שתרכשו תקבלו עם מערכת שכזו.

עד לפני זמן לא רב מערכת בית חכם הייתה יקרה ומסובכת להתקנה בגלל עבודות תשתית מסובכות ונחשבה כמוצר עבור העשירון העליון בלבד. עם התפתחות הטכנולוגיה את המערכות הקוויות המיושנות החליפו מערכות אלחוטיות שאופן ההתקנה שלהן פשוט וזול יותר והן ניתנות להתקנה גם בבתים ישנים ללא צורך בעבודות תשתית מסובכות ויקרות. גם בסקטור המערכות האלחוטיות ניתן למצוא מגוון רחב של מערכות הפועלות בטכנולוגיות שונות. אך לא כל טכנולוגיה אלחוטית נועדה לשימוש בבתים חכמים, חשוב לבחור במערכת אלחוטית אמינה, שכן הבית הוא המקום החשוב לנו ביותר.

הטכנולוגיה המובילה את המערכות האלחוטיות כיום בעולם נקראת Z-Wave. טכנולוגיה זו פותחה במיוחד למערכות בית חכם וכוללת יתרונות משמעותיים על פני מערכות אלחוטיות אחרות כגון: טווח קליטה גדול, כל אביזר במערכת הוא מקלט-משדר המגדיל את טווח הקליטה ללא צורך במגברים או מספר נתבים ברחבי הבית. המוצרים בעלי צריכת אנרגיה נמוכה במיוחד, גלאים וחיישנים פועלים כשנתיים ללא החלפת סוללה. מגוון המוצרים גדול וישנה תאימות למעל 300 יצרנים שונים כך שאין הגבלת קנייה ליצרן אחד בלבד. ההתקנה פשוטה ללא התעסקות עם הגדרות מסובכות וכתובות למיניהן והפרוטוקול מוצפן ומאובטח ברמה הגבוהה ביותר.

חברת איזי פלייס, היא הנציגה של המותג העולמי FIBARO ומציעה כיום את מערכת הבית החכם האלחוטית המתקדמת ביותר בישראל בטכנולוגיית Z-Wave. המערכת מעניקה פתרון כולל לבית חכם בתקן הישראלי וכוללת את המגוון הרחב ביותר של אביזרים וחיישנים בישראל, החל באביזרים בסיסים לשליטה על תריסים, תאורה, דוד ומזגן ועד לחיישנים שונים כגון: גלאי תנועה, גלאי דלת, הצפה או עשן ואף שליטה בשער החשמלי או בפס הלד RGBW. כאשר המאפיינים העיקריים של הפתרונות הם מאה אחוז תקשורת אלחוטית, מודולריות, עיצוב יוצא דופן ומגוון רחב של מוצרים המאפשר ליצור פתרונות כמעט לכל צורך אפשרי.

כפתור יכול לשמש לשליטה ואף כלחצן מצוקה. יח"צ,
כפתור יכול לשמש לשליטה ואף כלחצן מצוקה/יח"צ

הייחודיות של המערכת באה לידי ביטוי בכך שהיא מסוגלת לבצע פעולות המעסיקות אותנו בכל יום. כיבוי והפעלה של תאורה, שליטה בתריסים, הדלקת דוד ומזגן או כל מכשיר חשמלי אחר באמצעות תרחישים מבוססי זמן, תנאי מזג אוויר, זמני זריחה ושקיעה מקומיים, מיקום GPS או אפילו פקודות קוליות. לדוגמא - החל לרדת גשם ואתם בעבודה, המערכת תדע לסגור את התריסים בעצמה ואף תדאג להדליק עבורכם את הדוד כשאתם בדרך הביתה. ולכשתגיעו, שער החניה יפתח ללא כל פעולה, המערכת גם יודעת לשמור על גינה מטופחת ולהפעיל את הממטרות רק כאשר לא צפוי לרדת גשם. במידה ונדרשת פעולה מרחוק זה תמיד אפשרי באפליקציה המרהיבה מכל מקום בעולם, ואם כל זה לא הספיק לכם אז המערכת תומכת גם בעוזרים קוליים כמו Amazon Alexa, Google Assistant ו-Siri של אפל.

בנוסף, המערכת ניתנת להתאמה אישית, ניתן ליצור מגוון תרחישים מורכבים באופן עצמאי לדוגמא: אם הילד מפחד מהחושך - האור במסדרון יידלק עבורו כאשר הוא יתעורר בלילה וגלאי התנועה יזהה אותו בדרכו לשירותים או שליחת הודעה לנייד עם פתיחת הדלת, חזרת הילדים מבית הספר ועוד מגוון תרחישים אוטומטים המעניקים שקט נפשי, חיסכון בחשמל ונוחות לבני הבית.

מגוון המוצרים הרחב מאפשר התאמת פתרון לצרכי כל בני המשפחה, מהילדים הקטנים ועד ולבני הגיל השלישי. לדוגמא התקנת לחצן FIBARO אלחוטי בסמוך למיטת הילדים או בגובה המתאים להם בכניסה לשירותים בכדי שיהיה להם קל להדליק את האור. או פשוט להניח אותו ליד המיטה של סבתא בכדי לעזור לה בפעולות מכשיר החשמל בחדר ואף לשמש לחצן מצוקה בשעת חירום.

חברת איזי פלייס מציעה רשת של מתקינים מוסמכים הפרושים בכל רחבי הארץ. על מנת להתחדש במערכת ניתן לרכוש את מוצרי FIBARO בישראל בליווי שירות לקוחות מקומי, תמיכה ואחריות. כמו כן, המתקינים ישמחו לסייע באיפון המערכת ובחירת המוצרים על פי צרכי כל לקוח.

הגיע גם הזמן שלכם ליהנות ממערכת מושלמת לבית חכם שתעניק לכם שקט נפשי בטיחות וביטחון.

טלפון: 077-3513526

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

מייל: info@ez-place.com
sales@ez-place.com

בשיתוף EZ-Place
  • עוד באותו נושא:
  • בית חכם
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully