וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמנות דיגיטליות לאירועים עושים רק עם הופה

בשיתוף הופה

12.10.2020 / 13:54

רוצים להזמין חברים ומשפחה לאירוע ולא להוציא על כך סכומים גבוהים. אתר הופה מאפשר לכם לשלוח הזמנות דיגיטליות באיכות גבוהה ובמחיר נוח במיוחד

הופה. יח"צ,
הופה/יח"צ

בתקופה בה כולנו נמצאים בחוסר ודאות ורק מחפשים איך לחסוך עלויות, בכל דבר בחיים כמעט, נולד לו סטארטאפ מפתיע של שלושה חברי ילדות משדרות: עדי, שלומי ועמית, שבא לתת מענה לכל אותם אנשים שעומדים לחגוג אירוע משפחתי גדול, החל מחתונה, חינה, בר מצווה, ברית, ימי הולדת וכדומה, ולא רוצים להוציא אלפי שקלים על הזמנות.

צוות הנבחרים שלנו סקר לאחרונה את תחום ההזמנות הדיגיטליות והגיע למסקנה כי ב"הופה" תזכו לאיכות הגבוהה ביותר, למבחר הגדול ביותר ולשירות האדיב ביותר. הופה מציעה לכם מערכת קלה ונוחה לתפעול באתר, בו תוכלו לעצב לעצמכם הזמנה דיגיטלית ולשלוח אותה לכל המוזמנים שלכם בהודעת וואטסאפ או מייל - מעולם נושא ההזמנות הדיגיטליות לא היה פשוט כל כך.

"הקמנו את הופה על מנת לחסוך בזמן, בכסף ובהתעסקויות מיותרות" אמר לנו עדי. " תוך חמש דקות, באתר שלנו תוכלו לבצע הזמנה דיגיטלית מנגנת מרגשת ומעוצבת אישית והכל ברמה הכי גבוהה שיש, בלי כאבי ראש, ובמחיר אטרקטיבי ונוח לכל כיס'', הוסיף שלומי. הופה הוקמה במטרה להקל על בעלי אירוע בהזמנת האורחים שלהם ועידן הטכנולוגיה הפך את התהליך לקל, נגיש ונוח יותר.

הזמנה דיגיטלית שכוללת סרטון וידאו, תעלה לכם אצל גרפיקאי פרטי הרבה מאד כסף. בעקבות כך, הופה בנתה תבנית של הזמנות מוכנות מראש שבעליה עבדו עליהן כמעט שנה. הגרפיקות השונות עונות על כל הצרכים של הלקוחות מאחר ויש המון סגנונות: כהה, בהיר, עלים, נוף, חוף ים וכדומה. הלקוח בוחר תבנית, לאחר מכן עובר לבחירת שיר מרשימת השירים שיש באתר. בשלב הבא ישנה האפשרות לראות אונליין איך ההזמנה מתנגנת ועם זאת, ללקוח יש אפשרות לבחור שיר שלא קיים ברשימה ואותו הופה מתאימה להזמנה. השלב הבא הוא מילוי פרטי האירוע: שעת קבלת פנים, שמות ההורים, שם האולם וכדומה. כל ההליך מסתיים בתוך חמש דקות בקלילות, עם נגישות ופרקטיות מלאה עבורכם.

לאחרונה צוות הופה גם פיתח פלטפורמת אישורי הגעה, בה הלקוח מקבל לינק להזמנה עם אישורי ההגעה שאותו הוא שולח לאורחים שלו - הלקוח מקבל לינק לקובץ אקסל שבו הוא יכול להתעדכן אונליין לגבי אישורי ההגעה של אורחיו. אם עד היום לקוחות היו קונים הזמנות, הפתרון שהופה מעניק, הוא מושלם. במקום להשקיע סכומי עתק, הזמנה דיגיטלית מנגנת תעלה לכם רק 149 שקל ובתקופת הקורונה זה הדבר הכי נכון עבורכם - לשלוח הזמנות דיגיטליות.

"אנחנו שואפים להפוך בעתיד לאתר פלטפורמה עבור כל סוגי האירועים, אתר שיהיה בו את כל תכני האירועים הנדרשים, לא רק הזמנות אלא עוד רעיונות נלווים שאין במקומות אחרים'', סיכם עמית, השותף השלישי בהופה. מעכשיו תשכחו מהצורך לשלם מאות או אלפי שקלים לעורך וידאו שיצור עבורכם את ההזמנה - בהופה תחסכו כסף, זמן וההזמנה שלכם תהיה אצלכם בתוך 24 שעות.

אירוע החתונה מתקרב ואתם צריכים לסגור את נושא שליחת ההזמנות לאורחי האירוע? היכנסו לאתר ותיהנו מהזמנה מושקעת לאירוע שלכם.

טלפון: 055-980-5968

אתר

פייסבוק

מייל: info@oopa.co.il

בשיתוף הופה
  • עוד באותו נושא:
  • אירועים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully