וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלתות אורן: אל תתפשרו על איכות

דלתות אורן

12.10.2020 / 9:29

דלתות הפנים מהווים חלק אינטגרלי מעיצוב הבית ויכולות להשפיע על אופיו. הכירו את החברה שמייצרת דלתות איכותיות ומגוונות - כולל דלתות תעשייתיות

דלתות אורן. יח"צ,
דלתות אורן/יח"צ

עיצוב בית או מוסד ציבורי כלשהו מתחיל במחשבה על האופי שהיינו רוצים שיהיה למקום שלנו ולדרך בה הוא ישקף אותנו. בעיצוב אנו מקדישים הרבה מחשבה ותשומת לב למכלול הפרטים שהופכים את החלל הפנימי ליצירה מושלמת שנעים לגור בה, החל מסוג וצבע הריצוף, התאמה של צבע הקירות, התאורה, הספות, האביזרים וכדומה. כמעט כל דבר נבחר בקפידה, ומתוכם יש רהיט אחד שלא נוטים לדבר עליו הרבה והוא חשוב מאוד: דלתות הפנים.

דלתות פנים יעצבו לנו את המסדרון ואת הכניסה לחדרים והן מהוות חלק בלתי נפרד מהקירות וממכלול האלמנטים המעוצבים של הבית. קיימת כמובן גם האפשרות להבליט אותן ולתת להן נוכחות כאלמנט עיצובי נוסף בבית. בבתים או דירות שיש בהם מסדרון פנימי המוביל לחדרים, דלתות פנים בגוון שונה יכולות להוסיף הרבה עניין לאזור הזה.

דלתות אורן. יח"צ,
דלתות אורן/יח"צ

צוות הנבחרים בחן לאחרונה את תחום דלתות הפנים והגיע למסקנה שעבור דלתות איכותיות תמצאו את הפתרון המושלם ב''דלתות אורן''. החברה הוקמה על בסיס נגריה משפחתית שהתקיימה מאז 1928 והייתה חלוצה בתחום דלתות הפנים בישראל והיום היא מבין החברות המובילות ליבוא, ייצור ושיווק דלתות. החברה מייצרת דלתות ולרשותה מגוון רחב של סוגי דלתות: החל ממעוצבות בצבע במבחר דגמים ייחודיים ובלעדיים ולפי עיצוב אישי ועד פורמייקה עם קנט בוק למוסדות (דלתות מוסדיות/קבלניות), דלתות במילוי עופרת למרפאות שיניים, בתי חולים, חדרי רנטגן, אולפני הקלטה ועד כל סוגי הדלתות בהזמנה אישית, כאשר הן ניתנות להתאמה גם על גבי משקוף קיים.

בשיחה שערכנו עם נציגת החברה, נורית נווה, היא חשפה בפנינו את תהליך הייצור: "תהליך הייצור בדלתות אורן מבוסס על שילוב בין חומרי גלם איכותיים לעבודה עם מכונות עתירות טכנולוגיה, החדישות ביותר הקיימות ענף ומכונות רובוטיקה ממוחשבות. היתרונות הללו מביאים בסופו של דבר למוצר באיכות וברמת גימור גבוהה. בנוסף, דלתות אורן מייבאת דלתות ממפעלים באיטליה אשר מכתיבים את הליין המוביל באירופה באיכות ובעיצוב, וכן דלתות פולימריות''.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
דלתות אורן. יח"צ,
דלתות אורן/יח"צ

איך אפשר להתרשם מהדלתות שלכם?

"בצמוד למפעל ממוקם אולם תצוגה מושקע ומרהיב, מהיפים בארץ, המציג מבחר ענק של דלתות פנים ומאפשר לכל אחד ואחת להתרשם מהיופי והאיכות. הלקוחות נהנים מהסברים מקצועיים, ייעוץ והדרכה בכל שאלה ובקשה, כאשר הכל נעשה בחיוך ובאווירה משפחתית. אנחנו עובדים עם משרד הביטחון, התעשייה האווירית, רשויות מקומיות, מוסדות חינוך, בתי חולים, מוסדות ציבור וקבלני בניין ושיפוצים, מחסני גבס, אדריכלים ומעצבי פנים וגם לקוחות פרטיים''.

התרשמנו כי לצד איכות בלתי מתפשרת של המוצר המתקדם והחדשני, עיצובים חדשניים ודגמים ייחודיים, מתקיים גם שירות איכותי ומהימן המביא את הלקוח לשביעות רצון מתמשכת ופותח לו דלתות לעולם אחר.

דלתות אורן. יח"צ,
דלתות אורן/יח"צ

מה מייחד את דלתות אורן?

"מה שמייחד אותנו זה שאנחנו עובדים לא רק על פי ליין אלא מייצרים דלתות לפי הזמנה''. אמרה לנו נורית נווה נציגת החברה והוסיפה: "אנו מעסיקים נגרים שיכולים לתת פתרון אשר מוציא את הלקוח מהקופסה והסטנדרט לו הוא היה רגיל. אני מדברת על דלתות גם ברוחב של 1.20 או גובה 2.40 מטר, חד-כנפיות, פנדל ודו-כנפיות הנותנות פתרון לכל פתח. אנו מחזיקים המון מלאים ומעסיקים אנשי מקצוע מיומנים אשר יכולים לספק את המוצר בזמנים מהירים". לדוגמה, מוצר מדף ניתן לאסוף תוך 20 דקות ואילו דברים מיוחדים, אם הם כוללים בתוכם אלמנטים של צביעה בתנור אז תוך שלושה שבועות זה יגיע ללקוח.

אז אם אתם חושבים שהגיע הזמן לעצב מחדש את הבית, אל תשכחו את דלתות הפנים שיעצבו לכם את המסדרון, את הכניסה לחדרים ושאר האלמנטים המעוצבים של הבית.

טלפון: 03-5598060

הגביש 9 , חולון.

שעות פעילות: א-ה 8.00-16.30

מייל: Oren_ltd@bezeqint.net

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

דלתות אורן
  • עוד באותו נושא:
  • דלתות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully