וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כשדרשו מאיתנו שוב ושוב משלוחים לתל אביב, הבנתי שאנחנו עושים משהו טוב"

בשיתוף סה טו

12.10.2020 / 8:37

דלתות המסעדות נותרות סגורות לעת עתה אך הדרישה למשלוחים מוצלחים עד הבית גוברת. תשאלו את רון אלימלך, הבעלים של 'סה טו', פיצה בר עם טאבון אבן שממוקם בראשון לציון, שנאלץ להסביר מדי יום לעשרות לקוחות מאוכזבים מדוע הפיצה המיוחדת שלו לא יכולה להגיע לחיפה

"פיצה ודרינק, לא צריך יותר מזה". רון אלימלך והפיצה. גל קולוג,
"פיצה ודרינק, לא צריך יותר מזה". רון אלימלך והפיצה/גל קולוג

אין הרבה שילובים מוצלחים יותר מפיצה ובירה, ו-"סה טו", הפיצה-בר החדש של איש חיי הלילה רון אלימלך, לוקח את השילוב הזה לאקסטרים, עם בירות במחירים מוזלים ופיצות שף ברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש. אם תהיתם, זו הסיבה שנבחר שם המקום "סה טו" שמשמעותו "זה הכל" כי כפי שאומר רון: "פיצה ודרינק. וזה הכל. לא צריך יותר מזה".

אחרי כמה שנים בחיי הלילה, כאשר ניהל כמה בארים שונים, החליט רון אלימלך שהגיע הזמן למקום משלו. הוא חבר לסטפנו גרלה, שף פיצות איטלקי, ויצר קונספט ייחודי שמזרים אליו מבקרים מכל רחבי הארץ - בר עם וייב צעיר, כולל דיג'יי שמקפיד על מוזיקה מרימה, לצד פיצות שף איכותיות ומפנקות שמוכנות מבצק מחמצת שמותפח בין 48 ל-72 שעות, ונאפות בטאבון אבן איטלקי שמגיע לחום של 450 מעלות, מה שמשווה לפיצה מרקם וטעם ייחודיים.

"כאן בגלל האהבה". שף סטפנו גרלה. גל קולוג,
"כאן בגלל האהבה". שף סטפנו גרלה/גל קולוג

נוסע בעקבות האהבה

סטפנו, השף, מכין פיצות כבר מגיל 17, במתכון ייחודי שלמד מאביו, שף איטלקי שעובד במקצוע כבר כמעט 30 שנה. סטפנו עבד במהלך חייו באיטליה, צרפת, מונטה קרלו, וגם באוסטרליה, שם הכיר את הסיבה בגינה הגיע לישראל. "אני כאן בגלל האהבה" אומר סטפנו. "הכרתי באוסטרליה את בת זוגי, הישראלית, והגעתי בעקבותיה לכאן. מאז אני השף של 'סה טו' ונהנה לראות איך אנחנו מצליחים לשלב טעמים איטלקיים וישראלים ביחד".

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית

ישראל ואיטליה בביס אחד

שילוב הטעמים הוא כנראה מה שהופך את הפיצה הזו לכל כך מיוחדת. "אנחנו מכינים את הכל כאן במקום" אומר רון, "מחומרי הגלם הכי טריים ואיכותיים, ואנחנו משלבים גם חומרי גלם איטלקיים וגם ישראליים, למשל, העגבניות הן של חברת MUTTI האיטלקית, אבל כל הגבינות שלנו כאן הן ממחלבות מקומיות איכותיות. זה שילוב מנצח".

פיצה מספר 3 עם רוטב עגבניות, מוצרלה טרייה, פפרוני ופלפל חריף. גל קולוג,
פיצה מספר 3 עם רוטב עגבניות, מוצרלה טרייה, פפרוני ופלפל חריף/גל קולוג

אז מה אוכלים?

אין ספק שמדובר בגן עדן לפיצות, שיכול לדבר למגוון קהלים. מחד, הקהל שאוכל מטעמים לא כשרים יוכל להנות מפיצות עם פפרוני או בייקון, פינוקים שלרוב נדיר למצוא בפיצריות בארץ, אבל גם הקהל הטבעוני יוכל להתפנק על פיצה משום שב-'סה טו' יוכל למצוא 3 סוגי גבינות טבעוניות שונות, הן על בסיס קשיו והן על בסיס סויה. אם אתם רוצים את המלצת הבעלים, רון מספר שהפיצה הכי נמכרת היא פיצה עם קרם פולנטה, פטריות, שמן כמהין ופטרוזיליה, ואם בא לכם משהו קצת יותר מסורתי אז גם פיצה עם ארטישוק, בלסמי ופרמז'ן היא אחת האהובות עליו. שיטוט קטן בתפריט מראה שגם חובבי המתוקים לא מוזנחים עם פיצה מתוקה עם נוטלה וריבת חלב או מלבי שכמו את כל השאר, מכינים במקום.

פיצה. יח"צ,
פיצה מספר 9 עם רוטב פולנטה, מוצרלה טרייה, פטריות, שמן כמהין ופטרוזיליה/יח"צ

ואיך אוכלים?

אמנם הייחוד של המקום נעוץ באווירה המהנה ובבילוי, אבל אפשר בהחלט גם להנות מהפיצה המשובחת בבית, במשלוחים שמתבצעים לכל אזור ראשון לציון ובאר יעקב דרך מערך המשלוחים של 'סה טו' או דרך וולט.

סה טו

כתובת: רוטשילד 63, ראשון לציון

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף סה טו
  • עוד באותו נושא:
  • פיצה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully