וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכנית ''אונליין פלוס'' של מיכל ממן מבית היוצר של חברת DietMentor: הדרך הבטוחה לירידה במשקל ולחיות חיים בריאים ומאוזנים

בשיתוף אונליין פלוס

11.10.2020 / 15:08

הכירו את מיכל ממן, עו"ס, מאמנת בכירה להתנהלות תזונתית נכונה ובריאה, מומחית בטיפול בהתמכרויות שהצליחה להשיל ממשקלה עשרות קילוגרמים וכבר למעלה מעשור משתמשת בידע ובניסיונה ומאמנת מתאמנים רבים לבצע מסלול דומה באמצעות תוכנית ליווי אישי אונליין במחיר אטרקטיבי

מיכל ממן. יח"צ,
מיכל ממן/יח"צ

במשבר הקורונה נרשם גידול אקספוננציאלי (כולנו כבר מכירים את המושג) במספר החולים ובמפלס החרדה של כולנו, ובמקביל עלייה משמעותית נוספת נרשמה במשקל הגוף של חלק נכבד מהציבור בישראל בעקבות הבידוד הביתי. בייחוד לקראת סיום תקופת החגים - זהו הזמן המושלם לבצע שינוי בחיינו, להתחיל את הדיאטה שתביאנו ליעד הנכסף של המשקל הרצוי, ותסייע להשיל מגופנו את המשקל העודף שהעלינו בתקופת הבידוד הביתי.

עם זאת, ההתמדה הנדרשת בתהליך מהווה אתגר קשה לביצוע עבור כולנו. בדיוק לשם כך אנו זקוקים למאמן אישי מקצועי, שלא יוותר לנו גם ברגעים הקשים ובאתגרים שלפנינו, יעניק לנו מענה מקצועי ורגשי הולם ויוביל אותנו כל הדרך להצלחה. מיכל ממן, הנחשבת כאחת מהמאמנות הבכירות בישראל לאורח חיים בריא, פיתחה שיטה ייחודית לירידה במשקל באמצעות תכנית אונליין המהווה את חוד החנית בתחום.

לפני ואחרי, מיכל ממן. יח"צ,
לפני ואחרי, מיכל ממן/יח"צ

אחד הפתגמים המוכרים בשפה העברית קובע כי ''אין חכם כבעל ניסיון''. במקרה של מיכל ממן, הפתגם הנ''ל מוכח הלכה למעשה. בשיחה שערכנו איתה, היא מספרת על ההתמודדות עם עודף המשקל לאורך השנים. "חוץ מבית החולים בו נולדתי במשקל תקין, מעולם לא ידעתי מהו משקל תקין ויציב... מאז שאני זוכרת את עצמי, הייתי ילדה שמנה. נרשמתי והתנסיתי בכל סוגי הדיאטות הקיימות אך לצערי נחלתי אכזבות רבות פעם אחר פעם. כבשתי שיאים במשקל, ולצידם גם בייאוש."

מיכל הגיעה לשיא כאשר שקלה 140 ק''ג. לפני כשני עשורים, ברגע אחד אקראי במהלך קניות בסופר הגיעה נקודת התפנית של חייה. "במהלך הקניות פגשתי בילד בן 4 לערך שעקב אחרי והכריז בקולי קולות בלעג: 'אמא תראי את האישה השמנה הזאת'. הוכתי בתדהמה ובכיתי על עצמי, על אובדן החיות שלי, על הבריאות שלי, על מיכל 'הרזה' שכלואה בתוך חומות של שומן ואי שם ויתרה לחלוטין על עצמה. מכאן החלה פריצת הדרך של חיי והיציאה מהכלא של מצבורי השומן אל החופש: בתהליך מורכב ועמוק ירדתי למעלה מ- 70 קילוגרם. החשש הגדול מעלייה נוספת במשקל הביאו אותי לחקור את הנושא היטב במטרה לעשות סוף להתמכרות לסוכרים. פניתי למיטב המומחים בארץ ובעולם והצלחתי בהדרגה להיגמל מההתמכרות הזו, תוך כדי יישום כלים אימוניים של עבודה מחשבתית ורגשית. זה עבד! הרגשתי כמו מדענית, דוגמת אריסטו או איינשטיין, שהמציאה נוסחא שביכולתה לשנות את פני העולם. הנוסחא שלי היתה: ירידה במשקל לאורך זמן = שינוי רגשי + שכלי + התנהגותי."

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
תוצאות מוכחות –שרית  ירדה משמעותית במשקל בעקבות תכנית אונליין פלוס 25 ק"ג פחות. יח"צ,
תוצאות מוכחות –שרית ירדה משמעותית במשקל בעקבות תכנית אונליין פלוס 25 ק"ג פחות/יח"צ

מאז - השאר היסטוריה. כבר למעלה מעשור מיכל משמשת כמאמנת לירידה במשקל ולאורח חיים בריא באמצעות שיטה מהפכנית וייחודית שפיתחה בעקבות הניסיון שצברה והידע העצום שרכשה בקרב המומחים המובילים בארץ ובעולם. מיכל נחשבת לסיפור הצלחה מסחרר בקרב אלפי לקוחות ברחבי הארץ, שבעזרת הסיוע והליווי שהיא העניקה להם ביצעו שינוי מהותי בחייהם, ירדו משמעותית במשקל והחלו להתנהל באורח חיים בריא.

לאחרונה השיקה מיכל את תכנית האונליין פלוס, המותאמת היטב לתקופת הקורונה. במסגרת התכנית, המתאמנים זוכים לליווי אישי של מיכל באמצעות מפגשי זום בקבוצות אינטימיות, תמיכה בקבוצת וואטצאפ, וקבוצת פייסבוק סגורה בה הם משתייכים לקהילה שלמה. גולת הכותרת של התכנית הינה אפליקציה ידידותית במיוחד הכוללת תפריטים, מתכונים, יומן אכילה מתקדם, משוב יומי, טיפים, הדרכות ועוד.

אירית, לקוחה של תכנית אונליין פלוס השילה ממשקלה 31 ק"ג ב11 חודשים בלבד. יח"צ,
אירית, לקוחה של תכנית אונליין פלוס השילה ממשקלה 31 ק"ג ב11 חודשים בלבד/יח"צ

אך מעבר לכל, אין כל ספק כי הייחודיות של התכנית טמונה בליווי האישי שמיכל מעניקה לכל לקוח ולקוחה לאורך כל הדרך. הלקוחות מספרים על אישיות כובשת, רגישה ועוצמתית שמספקת עבורם מענה מקיף לכל צורך. מיכל מקפידה להעניק לכולם מעטפת מלאה, אישית, מחבקת ומקצועית באמצעות אימוני זום ושיחות התקדמות אחת לשבוע. "המגע האישי והקשר הקרוב הוא אבן היסוד בתכנית מבחינתי" מספרת מיכל "לצד הפן הטכנולוגי של האפליקציה וההכוונה המקצועית, אני מקפידה לשמור על קשר חם עם כל לקוח ולקוחה ולספק מענה רגשי בנוסף להיבט המקצועי."

תכנית אונליין פלוס כוללת מענה מקיף ורחב היקף בשלל היבטים שיוביל אתכם להצלחה:

ירידה משמעותית במשקל

ללא מאמץ, לאורך זמן וארגז כלים מלא שיאפשר לך לשמור את התוצאות לכל החיים.

תוצאות מוכחות –גיל ירד משמעותית במשקל בעקבות תכנית אונליין פלוס 20 ק"ג פחות. יח"צ,
תוצאות מוכחות –גיל ירד משמעותית במשקל בעקבות תכנית אונליין פלוס 20 ק"ג פחות/יח"צ

ידע נרחב בנושא תזונה ואורח חיים בריא

מתי ואיך לאכול נכון ובריא, הרגלי אכילה ושתיה, סוגי מאכלים מומלצים, שיטות לבישול בריא, אכילה מחוץ לבית, פעילות גופנית ותרומתה לירידה במשקל.

אימונים מקיפים בנושאי דפוסים מנטליים וניהול מערכת הרגשות

דפוסי חשיבה מעכבים ומקדמים, חשיבה חיובית ויצירת מציאות חדשה. אכילה רגשית ופיתוח מערכת יחסים חדשה עם האוכל, התמודדות עם רגשות המובילים לאכילה רגשית.

בשיחות שערכנו עם לקוחות התכנית, הם מספרים על ''לידה מחדש'' ועל כך שהרוויחו את חייהם בחזרה בעקבות התוצאות המדהימות של התכנית. "מיכל היא האישה ששינתה את חיי" מספרת אחת הלקוחות בהתרגשות "מעולם לא פגשתי אישה כל כך עוצמתית וסוחפת כמוה. כל הגישה שלי לאוכל השתנתה בעקבותיה ותוך 4 חודשים השלתי ממשקלי 12 ק''ג." לקוחה נוספת שיתפה בהרגשותיה "אני מודה למיכל על המתנה שהעניקה לי. לפני שהכרתי אותה הרגלי האכילה שלי היו רעים מאוד, כל היום הייתי מנשנשת ופתאום נפתח בפניי עולם חדש. האפליקציה של ''אונליין פלוס'' נהדרת ועוזרת לי לתכנן מבעוד מועד את היום וזה מאוד מקל עליי, והכי חשוב - אני לא עסוקה כל היום באוכל."

איכות התכנית והתוצאות הנהדרות שהיא משיגה אינן באות על חשבון המחיר. על מנת להעניק לכל אחד ואחת אפשרות לשנות את חייהם, תכנית ''אונליין פלוס'' מוצעת במחיר השקה אטרקטיבי במיוחד ולפרק זמן מוגבל של 280 ש''ח בלבד לחודש. אין ספק כי לאור שפע היתרונות הטמונים בתכנית , מדובר בתכנית משתלמת במיוחד.

ללא ספק נראה כי מדובר בתוכנית הרזיה המביאה בשורה חדשה ומהפכנית לעולם רווי בשיטות מיושנות שאינן רלוונטיות לחיים בעידן המודרני. לאור הרצון האמיתי לחיות אורח חיים בריא, עורכי המערכת הצטרפו לתכנית האונליין של מיכל ממן, ומה אתכם?

להרשמה לתכנית אונליין פלוס ולפרטים נוספים

לאתר

לדף הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף אונליין פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • דיאטה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully