וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריצת דרך בתחום האסתטיקה שתזניק פלאים את מראה הפנים שלכן

בשיתוף Lift Me

11.10.2020 / 13:28

מי מאתנו לא רוצה להראות טוב, לשדרג את המראה ללא מאמץ? זהו חלומן של נשים רבות. עד עכשיו היינו זקוקות לניתוח ולפרוצדורה פולשנית אך עולם האסתטיקה המודרני לא מפסיק לפתח וליצר עוד ועוד אפשרויות כדי שנהיה הכי יפות שאפשר במינימום התערבות רפואית ובמראה הכי טבעי

כתבת "הנבחרים" פגשה את אריאל שקד ולירון איינהורן. מספרת אריאל: "תמיד נמשכתי לאסתטיקה. אני מאד יצירתית ואפילו הנדי וומן. לשמחתי לירון השותפה שלי, גם היא מאוד אוהבת את התחום. המידע היום חשוף מאד ברשת כך שקל לנו לעקוב ולקבל מידע. נשים רבות עושות כל מיני סוגים של מתיחות בשיער כדי לקבל מראה עיניים חתולי ו"מתוח". הבעיה מתחילה כשהגומיות שבעזרתן מתבצעות המתיחות מכאיבות, מורטות את השיער, גורמות לנשירה ואפילו לקרחות. מה גם שבמהלך הזמן הן משתחררות ותמיד צריך להדק אותן. הבעיה מתחילה שהסיכה גורמת למתיחת השיער והעור, לקמטוטים בעור, לנשירה ואפילו לקרחות. חלק מהסיכות לא מצליחות לעשות את העבודה כלל.

Lift Me. יח"צ,
Lift Me/יח"צ

איך הגעתם ל ?LIFT ME

"לירון ואני החלטנו לפתח מוצר שיענה על הצורך של המראה החתולי, להרים את עצמות הלחיים ואת הגבה. לתת מענה לבחורות צעירות שלא תיגררנה להוצאות כספיות מיותרות, לפרוצדורות רפואיות, למתיחות פנים, בוטוקס, סיליקון, הזרקות חומרים זרים, חלקם מסוכנים שאינן מחזיקות לטווח ארוך, וחלקן לא מצליחות וצריך לחזור עליהן שוב ושוב. היו נשים שאף התלוננו על מגרנות בעקבות אותן סיכות".

מוסיפה לירון: "החלטנו שזה יהיה האתגר שלנו, ליצור מוצר שגם ירים את עצמות הלחיים והגבה, גם יגרום לעניים ולגבה להיות מלוכסנות יותר וכל זה ללא תופעות לוואי ובאופן המקצועי ביותר. הקדשנו ימים ולילות לפיתוח, ניסינו חומרים רבים עד שהגענו לפתרון שמורכב מסרט מתיחה בעל אפשרות הקטנה והגדלה ומשני צידיו סיכות מיוחדת עם מרכיב סיליקון המונע החלקה ומריטה של השיער, הסיכה נצמדת לשיער באופן קל ופשוט. בעזרת אפשרות ההקטנה וההגדלה של הסרט אפשר לשחק עם עוצמת המתיחה כך שכל לקוחה תוכל להתאים לעצמה אישית".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
Lift Me. יח"צ,
Lift Me/יח"צ

ממה מיוצר המוצר?

כל המוצר מיוצר בעבודת יד, בחרנו כל חלק וחלק בקפידה, שמנו דגש על התפרים שיהיו חזקים כך שלא יפרמו או יקרעו.

סרט המתיחה איכותי וחזק ביותר ואינו נקרע, הוא מורכב מסרט אלסטי אשר מאפשר מתיחה מקסימלית בזכות האיכות הגבוהה שלו וגם בזכות אפשרות ההקטנה וההגדלה שלו, הסרט שטוח ומתקבע על צורתו של הראש ואינו מפריע ומציק. אפשר להתאים את עוצמת המתיחה. הסיכות שלנו גם כן, נבחרו בקפידה בכך שאינן תולשות את השיער ובו בזמן תופסות אותו בצורה חזקה כך שלא יוכל להשתחרר.

בנוסף, מצאנו דרך לעזור לנשים הנמצאות במהלך ארוע להדק או לשחרר את סרט המתיחה כך שתרגשנה יותר הקלה ויחד עם זאת ישמר האפקט החתולי. אפשר להוסיף אותה גם על תוספות שיער.

עיצבנו את הסיכה כך שתראה כמו אביזר יוקרתי, ואפשר לקבלה ב3 צבעי השיער: בלונד, חום ושחור. קראנו למוצר LIFT ME.

אחת הלקוחות סיפרה שהסיכה כל כך לא מורגשת כך שנרדמה עם הסיכה ולא הרגישה בה עד הבוקר...

איך נמכרות הסיכות?

"לאחר שבועיים מיום שהתחלנו את ההפצה, קיבלנו פידבקים מטורפים, המוצר עבר מפה לאוזן כמו אש בשדה קוצים, הבנו שבאמת הצלחנו ליישם את האתגר שלנו. כבר בתחילת דרכנו, התחלנו לקבל מאות הזמנות ביום, אנחנו מוכרות ומפרסמות דרך האתר, דרך האינסטגרם DIRECT MESSAGE, בווטסאפ, ע"י חברת שליחוית ומתחייבות לספק את המוצר עד 5 ימי עסקים. המוצר בתהליכים מתקדמים של פטנט, כך שאיננו חוששות מהעתקות.

"החזון שלנו לתת מענה לנשים שנאלצות לעבור מתיחות פנים או שיטות פולשניות אחרות, ולתת להן פתרונות אחרים בתחום האסתטיקה, בקרוב נחשוף שני מוצרים נוספים בתחום".


LIFT ME

אריאל שקד ולירון איינהורן

לאתר החברה

לסרטון באינסטגרם

לאינסטגרם

בשיתוף Lift Me
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully