וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל בראש: טיפולי קרקפת ייחודיים לסבוריאה ולשומניות

בשיתוף ירון הרשברג

30.9.2020 / 13:47

ירון הרשברג הינו בוטיק רגיל לאנשים יוצאי דופן, ויוצא דופן לאנשים רגילים. בוטיק מעוצב באווירה ייחודית, שמעניק טיפולי "הייר ספא" לקרקפת ולשיער. מוצרי הטיפול אורגניים, טבעוניים ופרא-רפואיים, באישור תקני בריאות מחמירים. כשיופי ובריאות נפגשים בטיפול אחד

ירון הרשברג עיצוב שיער. יח"צ,
ירון הרשברג עיצוב שיער/יח"צ

ירון הרשברג, מעצב שיער כ־22 שנים, עומד בראש מספרת בוטיק מובילה ברמת גן. ירון החל את דרכו בתחום כבר בגיל 16. במהלך הקריירה שלו עבד וניהל מספרות בישראל ובארצות הברית. "כמזל בתולה התברכתי בסבלנות, בפרפקציוניזם ובדייקנות", הוא מסביר. "אני אוהב לקבל את הלקוחות שלי מתחילת הטיפול ועד סופו. הייחוד שלנו מתבטא בשירות מוקפד ואינטימי, בשימוש בחומרים אורגניים מעולים ובמתן טיפולים ופתרונות המותאמים למצב הקרקפת ולסוג השיער".

כמי שהתנסה ועבד עם חברות מובילות בתחום, גילה ירון את חברת "פיליפ מרטינס" האיטלקית, כמי שנותנת מעטפת אינסופית לכל מה שהלקוחה זקוקה לו. מדובר בחברה ששמה לה למטרה, לפני הכל, את בריאות הקרקפת. הפילוסופיה העולמית - שעל פיה פועל גם ירון - היא שימוש במרכיבים אורגניים מן הטבע בכל טיפול שתבחרו. המוצרים שבהם הוא משתמש הם פרא-רפואיים, "ויגן פרנדלי", טבעוניים, שמעולם לא נוסו על בעלי חיים ובאישור תקני בריאות מחמירים.

ירון הרשברג עיצוב שיער. יח"צ,
ירון הרשברג עיצוב שיער/יח"צ

פיצול אישיות: קרקפת עם סבוריאה שומנית ושיער יבש

לא מעט פעמים אנו נתקלים בפיצול אישיות בין השיער לקרקפת. לדוגמה: שיער יבש וקרקפת עם סבוריאה שומנית. במקרה כזה, יתאים ירון ללקוחה טיפול מיוחד בבוטיק שלו באמצעות ג'ל אלוורה אורגני טבעי לחלוטין, מה שמתאים גם לנשים מניקות או בהיריון. האלוורה תנקה ביסודיות את הקרקפת, ובשילוב מסיכות פילינג המיועדות לקרקפת, יותיר הטיפול את השיער רך כמשי ומבריק, ואת הקרקפת נקייה מקשקשים, מלכלוך ומרעלים.

מדובר בטיפול "דיטוקס" טבעי אורגני, שניתן לעשות גם בבית לתקופה מוגבלת, תוך התאמת מוצרים משלימים. הטיפול מאזן את הקרקפת ולאחריו אין צורך בתלות קבועה בניקיון, אלא בתחזוקה בלבד. "אצלנו מטפלים בסבוריאה יבשה, בסבוריאה שומנית ובקשקשים באמצעות מוצרים אורגניים וטבעיים בלבד", מציין ירון. "בנוסף תמצאו אצלנו טיפולים מבוססי תכשירים אורגניים נגד נשירה הנגרמת מסטרס או גנטיקה, וכן טיפולים משקמים לשיער יבש מאוד, לשיער פגום מאוד, להחייאת השיער ולהענקת נפח".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ירון הרשברג עיצוב שיער. יח"צ,
ירון הרשברג עיצוב שיער/יח"צ

דרכי הטיפול: אבחון מקצועי והתאמת המוצרים

"תמיד נתחיל באבחון הקרקפת והשיער, נתעניין מה מפריע ללקוחה ונציע לה את הפתרונות שהיא זקוקה להם", מסביר ירון. "מדובר במוצרים לשימוש יומיומי המותאמים ספציפית לכל מטופלת, להשגת יעדי הטיפול בצורה הכי יעילה והכי מתאימה לשגרת הטיפוח שלה".

ירון הרשברג עיצוב שיער. יח"צ,
ירון הרשברג עיצוב שיער/יח"צ

איפור אורגני ללא כימיקלים ומברשות שיער אקולוגיות

גם בתחום האיפור מקפיד ירון על בריאות הלקוחות. "ניתן למצוא אצלנו גם את סדרת האיפור האורגנית-מינרלית, ללא רעלים וללא כימיקלים", הוא מסביר". "נוסף על כך, אנו משתמשים במברשות שיער אקולוגיות המיוצרות בעבודת יד, ללא נפט ופחם הפוגמים בשיער (ומקובלים במברשות שיער זולות). המברשות שלנו מעסות את הקרקפת בכל סירוק וגורמות להמרצת הדם ולחיזוק השערה, כמו גם סופחות שומניות ומותאמות לסוג השיער של הלקוחה, בין אם זו מברשת להתרת קשרים, לתוספות, לנפח, לתלתלים, לשיער עבה או דק, קצר או ארוך".

ירון הרשברג עיצוב שיער. יח"צ,
ירון הרשברג עיצוב שיער/יח"צ

גוונים בשיער ללא אמוניה

כמו צבעי השיער, גם יצירת הגוונים בבוטיק של ירון מתבצעת ללא אמוניה. השטיפות מועשרות בשמן חוחובה, הידוע כמגן חזק על השערה, וההחלקות האורגניות הן ללא ביצים, פורמלין או אצטון. בדרך זו נשמר השיער בכל תהליך כימי.

ויש גם פינוקים: בכל סוף טיפול תתפנק הלקוחה בטיפול אדים חמים "הייר ספא" בשיטה איטלקית - טיפול הכולל חפיפה בשמפו ללא מלחים המתאים לקרקפת שלה ומסיכה לשיער בריחות ספא. "לא קיימים שמפו או מסיכה שמתאימים לכולן", מסביר ירון, "לכן אנחנו כאן כדי לבצע את ההתאמה הייחודית רק לך".

לסיכום מסביר ירון את תפיסת עולמו לגבי תחום השיער: "לכל שיער יש פוטנציאל להיות מושלם אם המוצרים הנכונים נמצאים גם בבית".

מספר טלפון לבירורים ולהזמנות:
03-5707188

אינסטגרם: yaronhershberg@

פייסבוק: ירון הרשברג עיצוב שיער -yaron hershberg hair boutique

בשיתוף ירון הרשברג
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully