וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכות הדר, הסוכות האיכותיות בשוק בחצי מחיר

בשיתוף סוכות הדר

30.9.2020 / 13:02

חג הסוכות בפתח ועל מנת לחגוג כמו שצריך כדאי להקים סוכה יפה ומקושטת כהלכה. במערכת "הנבחרים" בדקנו עבורכם את המקומות הכי טובים לקנייה של סוכה מודרנית ויעילה ומי שמצאנו כספקית הסוכות המקצועית ביותר היא "סוכות הדר", חברה אשר פעילה כבר למעלה מעשור

סוכות הדר. יח"צ,
סוכות הדר/יח"צ

מפיק חבר המערכת שוחח עם בעלי חברת סוכות הדר, ממנו הוא שמע על הסוכות הכי מודרניות בסביבה ועל כל החידושים בתחום.

"סוכות הדר" היא חברה אשר מייצרת ומשווקת מספר סוגים של סוכות בכל מיני גדלים, כמו כן היא מספקת סכך לסוכה, בדים לסוכה ואביזרים שונים, בין היתר תיק לאחסון ברזלי הסוכה, מוטות במבוק להנחת הסכך על הסוכה, סוכות לילדים ועוד.

מי שמנהל את החברה הוא יוסי אביקר ולי הוא סיפר כיצד נולד הרעיון לפתוח את החברה: "כילד וכנער הייתי נוהג ביחד עם חברי לקנות כפות תמרים בבקעת הירדן, אלו שימשו כסכך. שנים לאחר מכן, דווקא כאשר הייתי במהלך טיול בן שמונה חודשים במזרח, בין וייטנאם להודו נכנסתי לסין ומצאתי סכך למכירה.

משהו בתוכי אמר לי לקנות וכך עשיתי, ייצרתי קונטיינר סכך לפי הזמנה מיוחדת שעשיתי, כולל התאמות לדרישות ההלכתיות וזה חיכה לי בישראל מספר חודשים לאחר מכן, שבועיים לפני חג הסוכות כאשר חזרתי לארץ. תוך מספר ימים מכרתי את כל הסכך שהבאתי מסין משם התגלגלו הלאה הדברים".

אם אתם שואלים את עצמכם, סוכה, מה כבר יכול להיות שונה? ב"סוכות הדר" יצרו ליין רחב היקף שמתאים לכל דורש, בין היתר ניתן למצוא:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
סוכות הדר. יח"צ,
סוכות הדר/יח"צ

סוכות מודולריות - היתרון הגדול של הסוכות הללו בא לידי ביטוי כך שאפשר להגדיל ולהקטין את הסוכה לפי בחירה ובהתאם לצורך, כך שלא נתקעים עם גודל אחד בלבד.

סוכות טלסקופיות - מדובר בפיתוח אישי של החברה כאשר זו נותנת אפשרות לבנות סוכה בכל מקום, כולל במרפסת קטנה כאשר ניתן להתאים זאת מתוך 28 גדלים שונים.

לחצן - על ידי לחיצת לחצן ניתן לשנות ברגע אחד את גודל המוטות של הסוכה. הייחודיות בדבר הוא שבעזרתו מקצרים את זמן בניית הסוכה ל 5 דקות בלבד.

אחסון - ב"סוכות הדר" בנו את מוטות הברזל כך שיכולים להתקפל לחצי, לכן לאחר השימוש ניתן לפרק את הסוכה ולאחסן אותה במקומות הקטנים ביותר, ארון בגדים או בגז' של המכונית.

ניתן לאחסן את הברזלים בתיק על גלגלים כך שאלו נשמרים מפני חלודה ופגיעה, אז ניתן לעשות בהם שימוש לאורך שנים על גבי שנים.

בכל הנוגע לסוכות השונות פרי פיתוח שלהם, "סוכות הדר" נמצאים בתהליך של קבלת פטנט.

וכמה עולה לכם כל הטוב הזה?

ב"סוכות הדר" חרטו על דגלם את הסלוגן הבא: "הכי זול הכי מהודר".
בחברה מתגאים כי למרות שהעמידו סטנדרט של מגוון סוכות שלא היה קיים קודם לכן בארץ, המחירים שלהם הם הזולים ביותר בשוק.

סוכות הדר. יח"צ,
סוכות הדר/יח"צ

מעבר ללקוחות פרטיים, מי שעוד נעזרים במוצרים של "סוכות הדר" הם בתי ספר, מועצות מקומיות ועיריות, צה"ל, משטרה, כוחות הביטחון השונים וגם רשתות שיווק וחנויות כאשר את המוצרים של "סוכות הדר" ניתן למצוא ב 500 נקודות שונות ברחבי הארץ.

בגלל שאנחנו מתקרבים לחג הסוכות שירות המשלוחים של "סוכות הדר" עובד שעות נוספות, לכן כל הזמנה מגיעה תוך 24 שעות בכל מקום בארץ.

כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לאתר החברה: https://sukkothadar.co.il/he/
לבחור את הסוכה המתאימה לכם ולהזמין.

לרגל החג, על כל קנייה של סוכה מקבלים מתנה לבחירה, בין היתר בד מצוייר מתוך 12 דוגמאות שונות, סוכת ילדים או תיק לסוכה.

סוכות הדר. יח"צ,
סוכות הדר/יח"צ

בנוסף, כמעט כל הבדים שנמכרים לפרגולה בשוק כיום פחות מתאימים לגודל של סוכה. ב"סוכות הדר" מצאו פתרון גם לזה כאשר מעמידים מבחר גדול של בדים ואלו מתאימים לכל גודל של פרגולה, כך שזו יכולה בימי החג יכולה להפוך לסוכה ולהיפך.

לפרטים נוספים והזמנות ניתן ליצור קשר בטלפון: 072-2133333

בשיתוף סוכות הדר
  • עוד באותו נושא:
  • סוכות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully