וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ספיר גיפט בוקס" - מתנות מקוריות שתמיד חלמתם עליהן

בשיתוף ספיר גיפטס

29.9.2020 / 14:06

מי מאתנו לא אוהב לקבל מתנות, במיוחד שהן ארוזות באופן אטרקטיבי במיוחד. את הצורך הזה זיהתה ספיר אפנס שפיתחה את הרעיון והפכה אותו לעבודה אהובה

ספיר גיפטס. יח"צ,
ספיר גיפטס/יח"צ

כתבת "הנבחרים" פגשה את ספיר אפנס בעסק "ספיר גיפט בוקס" שכולו מעוצב במתנות יפהפיות ועדינות שארוזות באופן מוקפד, התחושה היא כמו בחו"ל, בארץ החלומות.

מספרת ספיר: מגיל קטן אהבתי יצירה ואומנות, מאז שאני זוכרת את עצמי תמיד אהבתי ליצור, נהגתי להכין מתנות לחברות, לקרובים ואף ארזתי אותם בצורה מיוחדת. עם השנים החלטתי לקחת את זה צעד קדימה, ולעשות זאת באופן המקצועי ביותר.

ספיר גיפטס. יח"צ,
ספיר גיפטס/יח"צ

איך הפכת את התחביב לעבודה?

התפקיד שלי בצבא היה להכין מתנות. החיילים מאד התלהבו ובמקביל לשירותי בצבא הכנתי מתנות לחברים, מכרים וקרובי משפחה, צרפתי את השמות שלהם והעלתי לאינסטגרם. התגובות היו מאד נלהבות, אנשים התלהבו ואפילו קראו לי "פיית המתנות". עד היום העבודה שלי היא חלק מהאומנות והיצירה ואני משקיעה עד לפרטים הכי קטנים, כל המתנות ארוזות ומקושטות בטוב טעם באופן יפה ועדין. אני נהנית לקום כל בוקר ולעשות את מה שאני הכי אוהבת.

היום אני עובדת עם חברות שמוכרות אריזות פרחי סבון ופרחים חיים, אם מבקשים אני מצרפת אריזות בושם או כל בקשה שעולה בראשו של הלקוח. אני כל הזמן מתחדשת, מתעדכנת ומוסיפה מגוון אדיר של מוצרים, עיצובים, חידושים וטרנדים כדי למצוא מתנה מקורית לכל אחד ואחת.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ספיר גיפטס. יח"צ,
ספיר גיפטס/יח"צ

לאלו אירועים את מכינה את המתנות?

לימי הולדת, ימי נישואים, חתונות, יום הולדת עגול, חגים, השקות, בריתות, ערבי רווקות ולכל אירוע, לגבר או לאישה, לנכד או לסבתא וסבא, גם לכאלו שיש להם הכל. אפשר למצוא אצלי את העיצובים הכי חמים בעולם עם מאגר שמתחדש מדי שבוע.

אני מציעה מגוון עצום של מתנות מקוריות ומעוצבות שאין באף אתר אחר! מתנות אישיות, מתנות עם מסר, מוצרים מיוחדים וגם שימושיים למשפחה, חברים, ילדים ואהובים.

אחד הדברים שמאד משמחים אנשים הוא מגוון רחב של סידורי פרחים אמיתיים בעצוב מיוחד, לכן אני עובדת עם חברות שמכינות אריזות פרחים חיים, פרחי סבון בריחות משגעים, מארזים, אם רוצים בושם או כל דבר אחר אני מוסיפה. אני דואגת שהמתנה תהיה מושלמת ומוקפדת עד הפרט האחרון. מתנה כזאת שגם אני הייתי שמחה לקבל.

ספיר גיפטס. יח"צ,
ספיר גיפטס/יח"צ

איזה מתנות מיוחדות את מכינה?

מתנת הדגל שלי היא מארז שנפתח ויש בו וידאו - קופסה שנפתחת ואז אפשר לראות סרטון מרגש שנפתח אוטומטית. עוד מוצר מבוקש ואטרקטיבי שאני מכינה הוא בלוני הפתעה מתפוצצים, כל לקוח בוחר מה להכניס לתוך הבלון. יכולים לשים בו מה שרוצים: בושם, פרחים, שוקולד, עוגות קינדר, בנוסף לבלון ניתן להוסיף עוגה שכולה קינדרים ובלונים וקישוטים נוספים כמובן.

ספיר גיפטס. יח"צ,
ספיר גיפטס/יח"צ

ומה עם נשים לאחר לידה?

גם ליולדת ולתינוק יש לי מענה, אני מכינה מארזים מגוונים בצבעי וורוד ותכלת, לדוגמא מארזי קופסאות של מיקי מאוס ענקי, או מתנה מיוחדת לתינוק עצמו, ממש כיד הדמיון. אפשר להזמין זרים מיוחדים לימי נישואין, כוסות, בקבוקי יין, אני יכולה להוסיף תכשיטים, או עוגות קינדר, אצבעות קינדר, ביצי קינדר בד"כ לימי הולדת, לבידוד או לחגים.

מי שרוצה מארזי יין, שמפניה ווודקה מיוחדים, גם זה אפשרי במארזים בעיצוב מיוחד. לקראת החגים אנו מאד עמוסים. אפשר להזמין דרך האינסטגרם, הווטסאפ, והפייסבוק.

לאחר עטיפת המתנה ישנם אפשרויות משלוח מהירות, ושירות מעולה ומהיר. הסיפוק הכי גדול שלי הוא מלקוחות קבועים שחוזרים שוב ושוב, כל פעם הם מקבלים מתנות אחרות ומארזים מקוריים חדשים.

ספיר גיפט בוקס

טל 050-3437335

אינסטגרם

פייסבוק

טיק טוק

בשיתוף ספיר גיפטס
  • עוד באותו נושא:
  • מתנות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully