וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור-לי תעשיות עץ - אימפריה מקומית של מיטות ומזרונים

אור-לי תעשיות עץ

29.9.2020 / 10:14

עד לפני 8 שנים היה מדובר בנגריה קטנה אך מאז התפתחה אור לי תעשיית עץ למפעל של ממש המספק שלל סוגי מיטות ומזרונים

מיטת קומותיים כולל מזרן למיטת חבר ומגירה. יח"צ,
מיטת קומותיים כולל מזרן למיטת חבר ומגירה/יח"צ

אנחנו מתקרבים לסיום שנת 2020 וממשיכים לסכם את השנה האחרונה ולציין את בתי העסק שקיבלו את הציון הגבוה ביותר כל אחד בתחומו. בכל הנוגע לעולם הרהיטים נעזרנו בכם, הקוראים. בשבועות האחרונים כ-2,000 נשים וגברים אשר רשומים במערכת קיבלו מאיתנו שאלון ובו התבקשו לדרג את בתי העסק לפי מדרג של מחיר, איכות מוצר, טיב שירות ומקצועיות. בשכלול התוצאות מי שקיבל את מירב הנקודות הוא "אור-לי תעשיות עץ", מפעל לייצור מיטות ושיווק מזרונים.

חבר מערכת "הנבחרים" קפץ ליישוב קדימה לרחוב משמר הירדן על מנת לשוחח עם בעלי החברה קרן נשיא, ממנה למד על פעילות ענפה בת שמונה שנים.

"אור-לי תעשיות עץ" הוא מפעל לייצור מיטות ושיווק מזרונים בניהולה של קרן נשיא, על ההיסטוריה של המפעל היא סיפרה: "אור-לי תעשיות עץ היתה בסך הכל נגרייה קטנה ולפני כ-8 שנים החלטתי לרכוש אותה ולהפוך אותה למפעל מגוון יותר כאשר מה שהנחה אותי מהרגע הראשון היה רצון לאפשר לכל אחד לישון במיטה נוחה ויציבה במחיר הוגן. לאט לאט התפתחנו וגדלנו וכיום המפעל כולל בתוכו 16 אנשי צוות שונים, נגרים מקצועיים ומנוסים, מובילים, אנשי שיווק ועוד".

אור לי תעשיות עץ. יח"צ,
אור לי תעשיות עץ/יח"צ

למדתי כי הייחודיות של המיטות של "אור-לי תעשיות עץ" באה לידי ביטוי בזכות פטנט ייחודי להם, בזכותו ובזכות בנייה הנדסית מיוחדת המיטות אינן חורקות, לא מקבלת "בטן" בגלל משקל כבד ולא נשברות עם הזמן.

ניתן להזמין מיטה בכל מידה כאשר מיטה זוגית מגיעה על בסיס של 6 רגליים ו 3 קורות חיזוק ומיטה ליחיד מגיעה עם 6 רגליים ו 2 קורות לחיזוק. בכל הזמנת און ליין המיטה מגיעה מורכבת אל בית הלקוח כולל השלמה במקום מצד מובילים מיומנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מיטת טריפל (3 קומות) כולל מזרנים. יח"צ,
מיטת טריפל/יח"צ

מגוון סוגי המיטות לילדים נוער ומבוגרים הוא חסר תקדים, הם פשוט מציעים הכל מהכל: מיטות גלריה, מיטות חבר, מיטות קומתיים ושלוש קומות לגובה, מיטות לרביעייה (פתרון מושלם למשפחות מרובות ילדים), מיטה גבוהה עם חלל פתוח מתחת ועוד. כל המיטות בנויות מעץ אורן מלא וטבעי כאשר דרגת המיון שלו היא הגבוהה ביותר, 5 מתוך 5.

כאמור לא רק מיטות מייצרים פה אלא גם מזרונים, מדובר במותג אישי שלהם בשם "מזרני הנשיא" ועל התכונות שלהם סיפרה לי קרן: "המזרונים שלנו הם מזרונים אורטופדיים, הם מיוצרים במפעל לפי הזמנה אישית מותאמת כך שניתן לבחור בין מערכת קפיצים שלמה, קפיצים מבודדים, ויסקו או לטקס כשגם הבד שתפור בתוככי המזרן הוא ויסקו. מדובר בבד עמיד בצורה בלתי רגילה, הוא חסין מפני נוזלים ואש, יש לו עמידות גבוהה לחומרי חיטוי שונים וכמובן, אפשר לכבס אותו".

מיטה יהודית. יח"צ,
מיטה יהודית/יח"צ

שוחחתי עם כמה מהלקוחות שהמליצו לנו על "אור-לי תעשיות עץ" ורכשו מוצרים דרך החנות האינטרנטית.

חיה הלפרין מרמת הגולן סיפרה לי: "הגעתי אל "אור-לי תעשיות עץ" בעקבות המלצה של אחותי ומצאתי באתר שלהם מוצרים באיכות גבוהה, מחירים ושירות ללא תחרות. מענה אדיב, סבלני ומקצועי לשאלות וחפירות, זה לא מובן מאליו בישראל. קודם לכן ביקשתי מיטה נמוכה יותר ובלי היסוס נענו לבקשה שלי וגם מצאו לי פתרון הובלה במחיר הוגן כל הדרך לרמת הגולן".

מיטל אבני פירגנה גם היא: "לפני שנתיים הזמנתי און ליין שני מזרונים לבנות שלי ובשיחת המכירה בטלפון הם הבינו בדיוק את הצורך שלי ולזכותם המזרונים נוחים במיוחד. שנה לאחר מכן רכשתי מיטה ומזרן חדש לחדר השינה שלי ושל בעלי, שמחתי לגלות כי השירותיות של אנשי הצוות המשיכה להיות מושלמת".

יתרון גדול בהזמנת און ליין מהחנות של "אור-לי תעשיות עץ" הוא שניתן לקבל את המזרונים השונים לניסיון לאורך 14 ימים (כל עוד אלו נשארים באריזה המקורית), במקרה ואין התאמה ניתן להחזיר ת המזורנים ולקבל את מלוא התשלום בחזרה.

לא רק אנשים פרטיים אלא גם מוסדות וארגונים שונים מצאו את המיטות ומזרונים של "אור-לי תעשיות עץ" כאיכותיים ומובילים בתחום, בין היתר אלו הם מוסדות חינוך, ישיבות תורניות, משרד הביטחון, פנימיות נוער ושירותי רווחה שרוכשים מיטות ומזרונים בכמויות מסחריות.

אתם בטח סקרנים לדעת מה לגבי המחירים? כפי שקרן ציינה, אחת המטרות שהניעו אותה היתה לאפשר לכל אחת ואחד לרכוש לעצמם מיטה ומזרן איכותי.

בסיס מיטה יהודית. יח"צ,
בסיס מיטה יהודית/יח"צ

בזכות העובדה כי מדובר במפעל יצרני בלי תיווך ביניים בינו לבין הלקוחות, בסיסי המיטה עולים החל מ 200 שקלים למיטת יחיד ו 250 שקלים לבסיס זוגי.

מיטת יחיד ומזרן יכולים להגיע ל 590 שקלים, בסיס ומזרן זוגי ל 650 שקלים בלבד!

"אור-לי תעשיות עץ", מפעל לייצור מיטות ושיווק מזרונים תוצרת כחול לבן, שירות מקצועי ואדיב, מגוון עצום של מיטות ומזרונים איכותיים וכל אלו במחירים זולים במיוחד.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 050-3434167

או להיכנס לחנות און ליין: https://www.orli.co.il/

אור-לי תעשיות עץ
  • עוד באותו נושא:
  • עץ
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully