וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבנתי שסבבה זה ה"לא מספיק לי" החדש

בשיתוף רועי בלחרסקי, מאמן רגשי מנטלי פיזי

24.9.2020 / 23:44

משהו דגדג לו באיזור הסרעפת אז הוא החליט ללכת עם התשוקה שלו וללמוד אימון אצל טוני רובינס ומאז הוא ממשיך ללמוד ולהתפתח.

רועי בלחרסקי. יח"צ,
רועי בלחרסקי/יח"צ

זה מתחיל בסיפור אישי קצר של אדם מן הישוב, כמוני, כמוכם, שגדל בסביבה תומכת, מחבקת שלא חסר בה דבר בשביל לחיות חיים טובים... חיים "סבבה" שכולנו מכירים במסלול מאוד מוכר, מגן ועד הקמת משפחה, דרך צבא, לימודים, טיולים ובניית משפחה וקריירה. זהו סיפורו של רועי בלחרסקי, מאמן רגשי, מנטלי, פיזי שרכש את הכשרתו כמאמן בבית הספר לאימון של טוני רובינס וקלואי מדנס, שני מאמנים נחשבים מאוד בעולם האימון, הראשון המציא את המונח מאמן אישי (Coach) והשנייה היא מומחית לאימון בתחום מערכות יחסים שהמציאה את שיטת האימון SI - התערבות אסטרטגית.

כששוחחנו עם רועי, הוא אמר, "בקלות יכולתי ללכת באותו מסלול "סבבה" אבל זהו, שאני רציתי יותר מ"רק סבבה". הסיפור התחיל באיזור הסרעפת, משהו שם הציק לי לאורך שנים, נשמע לכם מוכר הסיפור? מכירים שמדגדג לנו שם ופתאום אנחנו מבינים שמשהו לא מדויק או אפילו רחוק מלהיות מדויק? ואז, מה אנחנו אומרים לעצמנו, "עזוב זה שום דבר, זה יעבור, נמשיך הלאה, מחר יהיה טוב יותר..." על מי אנחנו עובדים?

רועי בלחרסקי. יח"צ,
רועי בלחרסקי/יח"צ

רובנו חיים כך, בתוך המחשבות שרצות בראש שלנו, רחוקים מלדעת איך להביע את הרגשות והרצונות האמיתיים שלנו וכתוצאה מכך אנחנו חיים את החיים שאנחנו, לא באמת רוצים לחיות. אנחנו כל הזמן עסוקים בלרצות אחרים או לומר לעצמינו מחר יהיה בסדר או גרוע מכך, לענות על צפיות שהסביבה יוצרת עבורנו מגיל ממש קטן. מה קורה שפתאום אנחנו מרגישים שיש לנו רצון לעשות שינוי? אנחנו פוגשים את הדבר הזה שכולנו מכירים אותו, מוכנים?.... פחד. הפחד מלעשות צעד אחד לעבר המקום הזה שאנחנו יודעים שעכשיו הגיעה העת לעשות אותו, כי אי אפשר להמשיך כך. אנחנו גם יודעים שהצעד הזה ועוד צעדים רבים אחרים, ייקחו אותנו לעבר הדבר הזה שאנחנו רצינו כל חיינו או לפחות רוצים אותו כאן ועכשיו. יודעים על מה אנחנו מדברים נכון?

רועי, שמחזיק בניסיון משמעותי באימון מאמנים ומתאמנים ברחבי העולם, טוען שהבעיה היא שרובינו מחפשים את הפתרון במקום הלא נכון. אנחנו מחפשים אותו בראש! בעוד שהפתרון בכלל מצוי בלב, ברגש.

במהלך הריאיון עם רועי, נחשפנו לדרך בה הוא מצליח לשנות עם כלים אסטרטגיים ברורים את מערך החיים הכולל של כל מתאמניו. "מאז ומתמיד אמרו לי שיש לי יכולות ייחודיות להשפיע על אנשים ולכוון אותם למקומות חיוביים שהם רוצים להגיע אליהם. עם השנים גיליתי שיש לי יכולות הקשבה ואינטואיציה חזקה שמאפשרות לי לסייע לאנשים לשפר משמעותית את איכות חייהם בדיוק כפי שעשיתי בחיים שלי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רועי בלחרסקי. יח"צ,
רועי בלחרסקי/יח"צ

מאיפה הכל מתחיל?

"הכל מתחיל כשאנחנו, מגיל ילדות ממש, נותנים למסך הזה, שנמצא לנו מול העיניים, לעוור אותנו. נשמע קצת מתוחכם נכון? אז זהו שלא! אמרו את זה עוד הרבה לפני. אני ממליץ מאוד לקרוא את הספר "ארבע ההסכמות" של דון מיגל רואיז שאומר באופן די ברור שכל אחד ואחת מאיתנו נולד עם כמות אנרגיה אישית שמתחדשת מידי יום. היכן מתחילה הבעיה? כשאנחנו "מבזבזים" את כל האנרגיה שלנו על קיום כל אלפי ההסכמים "שחתמנו" עליהם במהלך חיינו (מה מותר, מה אסור, איך ניראה, איך נישמע, מה יגידו עלינו וכו'. עם ההורים שלנו, המורים שלנו, החברים, אלוהים ועוד רבים אחרים). כתוצאה מכך, בסוף היום נותרת בנו מעט מאוד אנרגיה לטובת ביצוע שינויים שיתרמו לשיפור החיים שלנו ושיביאו אותנו לקיום החיים שאנחנו באמת רוצים לעצמנו. בסוף אנחנו לא באמת אנחנו"!

"המטרה שלי כמאמן היא להביא את האדם שמולי לפעול מתוך האותנטיות הפנימית שלו. זה הלמה שלי. אני הבנתי את התפקיד שלי בחיים ואני רוצה שזה שעומד מולי יבין שזה אפשרי מבחינתו לעשות את השינוי שהוא רוצה, שזה אפשרי להגיע לתוצאות שהוא רוצה, בכל תחום.

טכניקת האימון של רועי באה לעזור לכל אחד שרוצה להגיע לרמה הבאה שלו בכל תחום בחיים: קריירה, אישי, זוגי, משפחתי. "הכל מתחיל בנו ובאיך שאנחנו תופסים את עצמנו בחיים האלה. תהליך האימון מחזיר למתאמן את החיבור בין הראש ללב שהינו החיבור הכי בסיסי שיסייע לו להרגיש, להבין ולהתחבר למי שהוא באמת".

רועי בלחרסקי. יח"צ,
רועי בלחרסקי/יח"צ

במהלך השיחה רועי שואל אותי: איך אני מנהל את אורח החיים שלי. האם אני מקפיד על תזונה בריאה? מתאמן? ואז הוא מקשה עליי ושואל "מכיר את זה שאתה רוצה משהו ומחליט שמחר אתה מתחיל לעשות אותו? יותר מזה, אתה גם מכוון שעון מוקדם בבוקר ואומר לעצמך, "זהו, מחר אני יוצא לדרך חדשה של אימון בבוקר לפחות 3 פעמים בשבוע ואז... מגיע הבוקר, השעון מצלצל ואז קורה "הפלא" הזה שאתה לא באמת מבין איך זה קרה לך, אתה מסתובב ותוך 5 שניות בדיוק בהניף יד, מכבה את השעון. מה קרה שם? הראש נכנס לפעולה, כאילו הוא עצמאי בשטח, ומטרפד את הרצון האמיתי שלך, זה שהלב החליט עליו."

"איך פותרים את זה לעזאזל?" אני שואל. "איך מחברים בין הראש ללב? איך גורמים לראש להיות מסונכרן לרצונות האמיתיים שלנו ולא לטרפד אותם? את התשובות אפשר למצוא בסוג אימון שרועי פיתח. אימון שמשלב את שלושת הגורמים העיקריים בחיינו: אמוציונאלי, מנטלי ופיזי, שביחד הכי משפעים לנו על כל תחום בחיים. הוא קורא לזה EMP Coaching - Emotional Mental Physical. הוא טוען שהפתרון מצוי בראש ובראשונה ברגש עוד לפני שקופצים למימוש הפוטנציאל שמצוי בכל אחד ואחת מאיתנו, אך כמובן שחייבים לחבר בין כל שלושת המרכיבים כדי שבסופו של דבר נוכל לראות ולחוות תוצאות בשטח.

בשיטת האימון הממוקדת של רועי, הכוללת בין 12 - 10 מפגשים, תזכו לבחון, יחד אתו, 1. את תפישת עולמכם; 2. תגלו איזה צרכים אנושיים מבין 6, מנהלים לכם את החיים; 3. תזהו איזו אמונה מגבילה אתכם מלהתקדם 4. תקבלו כלים לשליטה במחשבות וברגשות שלכם 5. תייצרו עתיד מבטיח שיוביל אתכם לפריצת הדרך והעשייה שאתם כל כך רוצים. 6. תתחילו לזוז על אמת!

"רוב האנשים לא משיגים את התוצאות שהם רוצים, לרוב הם גם לא יגיעו לשם, מדוע? כי הם עסוקים בלעשות את הפעולות שנובעות מתוך איזושהי אמונה מגבילה שמורידה אותם רגשית למטה. למשל: "אני לא יודע איך לעשות את בת הזוג שלי מאושרת", "אני לא בטוחה שאצליח להרים את העסק שלי" "אני לא חושב שאצליח להשיג את התוצאות הפיננסיות שהבוס שלי דורש ממני", "אני לא יכולה לצאת לרוץ כי אני לא טיפוס של בוקר או שאני כבדה מידי בשביל זה" ועוד כל מיני כאלה שנותנות לכל אחד מאיתנו פשוט להרגיש רע עם עצמינו!"

רועי בלחרסקי. יח"צ,
רועי בלחרסקי/יח"צ

ביקשתי מרועי, שייתן איזה כלי, משהו משמעותי שנוכל להשתמש בו ושיכול להשפיע לנו על החיים ברמה היומיומית

"בוא ניקח משהו שכולנו חווים כמעט בכל יום. נקרא לזה מצב רגשי שלילי, זה יכול להיות חרדה, דיכאון, בהלה, אכזבה, תסכול, עצבים או כל סוג של פחד. ואגב, שווה לבחון כמה פעמים אנחנו פוגשים את אותם רגשות שליליים ביום, זה יעזור לנו לשקף לעצמינו באיזה רמת אושר אנחנו חיים. שלושת הדברים שמשפיעים על תפיסת המציאות שלנו בכלל ועל מצב הרוח העכשווי שלנו הם: איך אנחנו נראים ברמה הפיזית? (ממש התנוחה שלנו, מה אנחנו עושים עם הגוף באותו הרגע), מה אנחנו אומרים לעצמנו? (כולנו משתמשים בתבנית מילולית שלילית אישית שחוזרת על עצמה), על מה אנחנו חושבים? (על מה אנחנו שמים את הפוקוס) המטרה של הכלי הזה היא לשנות את הרגש השלילי בתוך שניה. זה מתחיל בפיזי, ברגע שאני מרגיש שאני במצב ריגשי שלילי אני מיד משנה את התנוחה שלי, אם אני יושב עם הראש למטה בין הידיים, מדבר חלש, לאט, אני מייד מתרומם, עומד עמידת כוח (כמו סופרמן או וונדרוומן), מרים את הראש ולמשך 2 דקות אני שואף הרבה אוויר דרך האף ונושף אותו דרך הפה חזק. תוך כדי אנחנו משלבים תבניות מילוליות חיוביות כמו 'אני יכול', 'אני חזק', 'אני ערכי' בקול רם ועם תשוקה, מה שמכניס את הגוף לבערה פנימית ואז מה שנותר הוא למקד את המחשבה על הזווית החיובית של אותה סיטואציה. ברגע שעושים את זה כל המצב הרגשי השלילי משתנה. ככל שנתרגל את זה בכל מצב שלילי, אנחנו מאמנים את השריר הרגשי/מנטלי ושולטים בו וזה יביא אותנו כבר לבצע פעולות שונות שכמובן ייצור אצלנו תוצאות שונות".

הכלי האסטרטגי מאוד מעשי ומתאים בייחוד לתקופה הנוכחית. אם יש משהו שבני אדם לא מסתדרים אתו זהו חוסר וודאות, הטריגר הזה לחוסר וודאות שמכונה קורונה מכניס הרבה מאוד אנשים למצב חרדתי, למצב לחץ ואף יותר מכך. אנשים קמים בבוקר ולפעמים נמצאים במצב שהם לא יודעים לאיזה יום הם קמים. ''זה בדיוק הזמן הטוב ביותר לתרגל את השליטה במה אנחנו מרגישים ומה אנחנו חושבים'' אמר רועי והוסיף: "רק שתדעו שאנחנו אלה שהולכים אל הרגשות והמחשבות שלנו, אנחנו בוחרים מה לחשוב ומה להרגיש ולא להפך". האימון המיוחד הזה יחזיר לכם את החיבור הכי חשוב שיש, בין הראש ללב וימצא את מי שאתם באמת. ברגע שתשחררו את האמונה המעכבת שלכם, ותקבלו כלים איך לפגוש את הצרכים האנושיים ממקום חיובי, התוצאות תגענה במהירה.

ליצירת קשר עם רועי בלחרסקי:

טלפון: ‏052-339-0142‏

פייסבוק

דוא"ל: roi.blacharski@gmail.com

בשיתוף רועי בלחרסקי, מאמן רגשי מנטלי פיזי
  • עוד באותו נושא:
  • מאמנים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully