וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל התקנות: פתרונות מיגון ומולטימדיה לרכב

בשיתוף דניאל התקנות

24.9.2020 / 15:05

הרכב הפרטי כבר ממזמן לא משמש רק כאמצעי תחבורה. על מנת לשדרג את חווית הנהיגה, צוות עורכי מערכת הנבחרים יצא לבדוק עבורכם את חנות ההתקנות המובילה באזור המרכז - ''דניאל התקנות''

דניאל התקנות. יח"צ,
דניאל התקנות/יח"צ

ב''דניאל התקנות'' מתמחים בהתקנת מערכות מולטימדיה, מיגון לרכב, חלונות כהים, אביזרי רכב מכל הסוגים ואישורי מיגון לכל סוגי הביטוח. בזכות המקצועיות והניסיון עתיר השנים, כיום החברה היא מרכז שירות של חברת ''איתורן''.

בשיחה שערכנו עם בעל החברה, דניאל, הוא מספר על הרקע שהוביל אותו לפתיחת העסק. "כבר מילדות אהבתי את כל מה שקשור בטכנאות והתקנות. בגיל 15 התחלתי לעבוד בתחום בתחנת שירות של ''איתורן". בהמשך פתחתי מקום קטן שעם הזמן הפך לתחנת התקנות גדולה ולשמחתי נוצר שיתוף פעולה עם חברת ''איתורן'' וכיום אנו מרכז השירות שלהם."

אחת ההתמחויות של החברה היא אבזור והתקנת מערכות לרכבי יוקרה. מראה הרכב וחווית הנהיגה בו הם הדברים החשובים ביותר ברכבי יוקרה, ובחברה מעניקים פתרונות מגוונים המאפשרים להתאים לכל רכב את הפתרון המותאם עבורו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
דניאל התקנות. יח"צ,
דניאל התקנות/יח"צ

הייחודיות של ''דניאל התקנות'' טמונה בעובדה שחברה מאפשרים לבעלי הרכב להגשים כל חלום שקשור ברכב שלהם - החל ממערכות סאונד המתקדמות ביותר בעולם, מערכות מידע ומולטימדיה ועד לחזית של הרכב. דניאל מספר כי גם לחלומות הגדולים ביותר של הלקוחות הוא יודע לתת מענה ולמצוא פתרון שיאפשר לו להגשים אותם.

תופעת הפריצות והגניבות לכלי הרכב בישראל צוברת תאוצה בשנים האחרונות, בייחוד בתחום רכבי היוקרה. ב''דניאל התקנות'' מבצעים את כל מערכות המיגון המתקדמות ביותר לכל סוגי הרכבים - מערכות איתור, קודן, כספות ועוד. בחברה אף עורכים עבור חברות הביטוח השונות בדיקות מיגון.

דניאל התקנות. יח"צ,
דניאל התקנות/יח"צ

אחד מאבני היסוד של החברה היא תודעת השירות הגבוהה שמאפיינת את המקום. דניאל מספר כי הוא חרט על דגלו את נושא השירות ללקוח ולכן הוא מקפיד להעניק לכל לקוח יחס אישי על מנת לספק את השירות הטוב ביותר.

איכות העבודה ותודעת השירות הגבוהה אינם נעלמים מעיניהם של לקוחות המקום, אשר מרעיפים שבחים רבים אודות החברה. כך למשל מספר אחד הלקוחות, גיא: "מספר 1 בתחום, בהתחייבות. בעל מקצוע אמין ומקצועי והכי חשוב יודע מה שהוא עושה מה שהרבה אנשים בתחום ההתקנות לא יודעים."

דניאל התקנות. יח"צ,
דניאל התקנות/יח"צ

במבט לעתיד, דניאל משתף אותנו כי הוא שואף להפוך את החברה לרשת הפזורה בכל רחבי הארץ, על מנת להעניק שירות לפלח רחב של לקוחות, ולהפוך את ''דניאל התקנות'' לחברה המובילה בישראל בתחום ההתקנות והמיגון לרכבים.

הייתה לנו פגישה מרתקת ומעוררת השראה עם דניאל, איש מקצוע שהקים חברה שהיא סמל למקצועיות ושירות ללקוחות.

דניאל התקנות

אצ''ל 23, ראשון לציון

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף דניאל התקנות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully