וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משי בן אבו בעלת הקלניקה המתקדמת ביותר בצפון לטיפולים קוסמטיים

בשיתוף משי קוסמטיקה

24.9.2020 / 8:51

סוגי הטיפולים בקלניקה: טיפול בבעיות העור, החל מאקנה, פוסט אקנה, פיגמנטציה, צלקות, אנטי אייגי'נג ושיפור מרקם העור. גולת הכותרת היא פיגמנט שפתיים - מיקרופיגמנטציה בשיטה החדשה אקוורל. מקום אחד בקרית אתא יכול להעניק לך את כל האפשריות הללו

משי קוסמטיקה. יח"צ,
משי קוסמטיקה/יח"צ

הקליניקה האסתטית של משי, אשר נפתחה לפני שנתיים וחצי מעניקה כאמור מגוון טיפולים ברמה הכי מקצועית זאת לצד מכשור חשמלי מהחברות המובילות בתחום. הלקוחות שמגיעים למקום נהנים משירות אדיב ומקצועי בקליניקה המתקדמת ביותר בצפון.

לאחרונה משי החלה להעניק ללקוחותיה איפור קבוע בשפתיים. מדובר על מיקרופיגמנטציה בשיטת אקוורל. תגידו שלום להתעסקות עם האודם - הדגשת השפתיים למראה טבעי ועסיסי, במגוון צבעים לבחירת הלקוחה. מתקן אי סימטריה בשפתיים מדגיש ומעבה אותם.

משי קוסמטיקה. יח"צ,
משי קוסמטיקה/יח"צ

משי למדה בבית הספר הרב התחומי לקוסמטיקה ברמת גן לפני ארבע שנים. ''אומנם אני מהקריות אבל לא הפריע לי לעשות את הנסיעה למרכז כי הלימודים מאוד חשובים וכמו בכל דבר שאני עושה חשוב לי להשקיע ולהביא את הטוב ביותר" אמרה לנו והוסיפה: "אחרי שסיימתי את הלימודים בבית הספר, המשכתי להשתלמויות, במקצוע שלנו הלימודים אף פעם לא נגמרים, תמיד אפשר להתחדש וללמוד עוד. קוסמטיקה היא עולם גדול של אפשרויות וחידושים וזה אחד מהדברים שמאוד משך אותי לתחום הזה''.

משי גם שיתפה אותנו בעברה: "בתור נערה סבלתי מאקנה הרבה שנים, הייתי כבר מיואשת כל המשחות שניסיתי לא עזרו עד שבסוף נשברתי והגעתי לראקוטן אותו לקחתי חצי שנה. זה היה נוראי הייתי צריכה לעשות בדיקות דם כל חודש כדי לראות שזה לא פוגע לי בכבד, סבלתי מיובש נוראי בפנים, הביטחון שלי היה ברצפה''.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
משי קוסמטיקה. יח"צ,
משי קוסמטיקה/יח"צ

ומה קרה לאחר מכן?

"אחרי חצי שנה זה עזר לי אבל נשארו לי צלקות, לא היה לי שום פיתרון לכך, הייתי מסתירה אותם עם מייק אפ. לבסוף החלטתי לנסות ללכת לקוסמטיקאית אשר פתחה בפני את העולם הזה והבנתי שאני רוצה לעשות שינוי. שינוי בתחום הקוסמטיקה, יש הרבה פתרונות אחרים מעבר לראקוטן שלא פוגעות ומסכנות את הבריאות שלנו. זה לא סתם עוד משהו, זה החלום שלי, בזכות הלקוחות המדהימות שלי אני קמה כל בוקר עם חיוך והולכת לישון עם חיוך. זה סיפוק אדיר. מעבר לטיפול שהן מקבלות אני גם האוזן קשבת שלהן, סוג של פסיכולוגית עבורן וזה מאוד ממלא אותי. הביטחון שאני נותנת להן להרגיש, שיביטו במראה ויאהבו את עצמן זה הכי חשוב מבחינתי".

משי קוסמטיקה. יח"צ,
משי קוסמטיקה/יח"צ

מה השאיפות שלך?

''השאיפה הכי גדולה היא להמשיך להגיע לכל הנשים בארץ וגם בחו"ל ובעזרת השם להקים בעתיד ליין מוצרים משלי בתחום. אני שואפת גבוה וזה מה שמקדם אותי. המוטו שלי הוא - "תעבוד קשה בשקט, ההצלחה כבר תעשה את הרעש".

"מאז ומתמיד עולם הקוסמטיקה, האסתטיקה והנראות דיבר אליי. אני מאד אוהבת לטפל, אוהבת לגעת, אוהבת את השינוי בפנים, אוהבת לעזור ולתת את כל כולי. הלקוחות שלי אוהבים אותי ואני אותם בחזרה, הכל נעשה באהבה. הלקוחות שלי מקבלות תמורה מלאה לכסף שלהם. אני עובדת אחת על אחת עם הלקוחות שלי ומעניקה לכל אחת את היחס המגיע לה. ברגע שאתה עושה מה שאתה אוהב אז באמת זה לא מרגיש כאילו אתה עובד ולגרום סיפוק לאנשים זה משהו שמאד משמח אותי''.

משי קוסמטיקה. יח"צ,
משי קוסמטיקה/יח"צ

לסיום ביקשנו ממנה לקבל טיפ שיעזור לנו לשמור על עור הפנים והיא סיכמה: "ברמה היומיומית חשוב להקפיד בוקר וערב על קרם לחות טוב ומקדם הגנה 50spf. בערב, לפני השינה, יש לשטוף את הפנים עם סבון פנים מכיוון שבמהלך היום אנו חשופים לרדיקליים חופשיים, דבר המזהם את עורנו, כמו גם אבק, איפור וכדומה''.

טלפון: 054-226-5720

כתובת: בית וגן 1 בקרית אתא.

מייל: meshibenabo@gmail.com

שעות פעילות: א-ה 8.00-21.00
שישי: 9.00 - 13.00

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף משי קוסמטיקה
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully