וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסושייה שכבשה את גבעתיים

בשיתוף NEO

23.9.2020 / 13:56

גבעתיים מתפתחת בעוצמה מבחינת מקומות בילוי חדשים. בתי קפה, מסעדות, ברים - הכל קורה שם. מעל כולם יש סושייה שכבשה את העיר. יצאנו לטעום וחזרנו מאוהבים. הסיפור של NEO

נאו סושי. יח"צ,
NEO/יח"צ

כל תושב גוש דן יגיד לכם שגבעתיים מתפתחת בקצב מהיר והצעירים שבה נהנים ממגוון רחב של מקומות בילוי ליליים ובכלל. פנינו לתושבי העיר כדי לקבל מהם המלצה למסעדה טובה. המקומיים סיפרו לנו שבלב גבעתיים, ברחוב כצנלסון 55 נמצאת מסעדה כשרה רחבת ידיים, בשם "נאו סושי בר" - NEO.. לקוחות קבועים ששלחו את ההמלצות סיפרו שזו מסעדה קסומה, הפתוחה גם בשעות הלילה.

החלטנו לבקר במקום. גילינו מסעדה נעימה, מזמינה וביתית שהוקמה ועוצבה על רקע שחור השזור במנורות ניאון סגולים המוצבים על התקרה. המקום מציג תפריט המושתת על טהרת המטבח האסייתי על מגוון טעמיו האקזוטיים.

נאו סושי. יח"צ,
NEO/יח"צ

לקוחות קבועים שישבו במקום סיפרו לנו שהמסעדה הזו תמיד מתפתחת וגדלה בהתמדה. חלקם עוברים מהאוכל עצמו לבר הצמוד שנפתח ושייך למסעדה. שם מוגשים קוקטיילים טרנדיים ואוכל לפי דרישות הלקוחות.

בדקנו וגילינו שמקור השם NEO - הוא "האחד הנבחר", כוכב הסרט מטריקס.

מבקר מזון שזיהינו בשולחן פינתי אמר שכרגע יש ביקוש עצום לטעמים מהמזרח הרחוק. לדבריו, שפים מומחים מסין, מסייעים להטמיע את רזי התרבות האסיאתית, אופן הבישול המיוחד, המרקמים, הטעמים וצורת ההגשה המיוחדת.

כך בדיוק קורה במסעדה המצויינת שבגבעתיים. הצוות סיני, הטעמים אסיאתיים אותנטיים. טעמנו ושמחנו לגלות שחומרי הגלם איכותיים , טריים ומוקפדים. חלק מחומרי הגלם מיוצרים במקום, מה שמעיד על יצירתיות ומקצוענות. במסעדה זו משדרגים את התיבול והמנות שדגמנו היו טעימות מאוד, משביעות והוגשו בנדיבות.

שרון ואבי איילון הם בני זוג שמנהלים את המסעדה ובנו את התפריט. תמצאו פה מגוון רחב של רולים - סושי, שיוצרים חגיגת טעמים, ריחות וצבעים. בתפריט הכשר יש מנות נודלס ובשרים לשמחת המשפחות שכוללות סועדים עם טעמים מגוונים. אבי איילון, הבעלים סיפר: "כאן הכל מתבשל במקום, ללא חומרים משמרים. התיבול מקורי וביתי בשימוש של גינג'ר תפוז וגזר. אפשר לרכוש את הרטבים בנפרד. גם הסויה עשויה ממלח אסייאתי אמיתי.

"המנות הראשונות כוללות חציל במיסו, קארפצ'יו בקר הדרים ועוד.
הסושי מורכב מדגים וירקות טריים בלבד בליווי אצה יפנית, מרכיב מהותי. חומץ האורז הופך את מרקם האורז לדביק וזהו גם מקור השם סושי - אורז מוחמץ ביפנית. יש בתפריט התייחסות לכל סוגי הקהל: סושי מטוגן, סושי דגים יפניים, סושי לנשים בהריון, סלמון נורבגי בלבד, טונה אדומה טרייה, דניס, ילו טייל, אינטיאס ותוספות של ירקות ואורז. אנו מעניקים שירותי משלוחים ו- TAKE AWAY ושמחים לארח במסעדה או בבר".

כמו ברוב מסעדות ישראל, ההחלטה על כשרות היתה מהותית. ביקורנו השני באמצע השבוע ובשעת צהריים נחשפנו לקהל שהתענג על התפריט העסקי והשליחים הקיפו את המקום בזריזות.

בביקור השני מצאנו מנה של עוף עם חצילים בחלב קוקוס, שזה מעדן אמיתי. כמו כן גילינו שם סביצ'ה סלומון, טרטר טונה ברוטב הדרים, פנופורי - כיסוני בצק הודים במילוי סביצ'ה דג ים ברוטב לימונים. בסעיף המטבח התאילנדי - יש שפע מנות מוקפצות. בלילות חמישי מתקלט במקום די ג'יי ומנעים לקהל את הערב במוזיקת mainstream .

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
נאו סושי. יח"צ,
NEO/יח"צ

נראה כי ימי חמישי מוקדשים לחגיגת ימי הולדת לצעירים. בערב המקום מקבל ווייב שונה, הופך לבר עם מוזיקה עכשווית, אוכל אסיאתי בתוספת בר קוקטיילים. הבנו שניתן להזמין מקום לאירוע ואז קיים שם גם מסך טלוויזיה גדול במקום.

סיימנו את הביקור מרוצים, שבעים והחלטנו לחזור לשם פעם בחודש. הסושייה של גבעתיים מסייעת למרכז העיר לעלות מדרגה נוספת מבחינת איכות, דיוק ובילוי נפלא.


נאו סושי בר

כצנלסון 55 גבעתיים

03-6705252

אבי ושרון איילון

אתר הבית

פייסבוק

שעות הפעילות

א-ה : 11:00-00:00
יום ו : 11:00-16:00
שבת : מוצש עד 00:00
המסעדה כשרה

הבר פתוח בערב:
א-ה 18:00-1:00

שבת : מוצ"ש עד
הבר כשר

בשיתוף NEO
  • עוד באותו נושא:
  • סושי
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully