וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפו, הלהיט הנדלנ"י הכי מבוקש במדינה

בשיתוף הרובע הבית לשיווק נדל"ן

23.9.2020 / 13:30

שילוב של התחדשות ומודרניזציה יחד עם שימור על מראה הבנייה העתיקה הפך את יפו לאחת הערים המבוקשות ביותר בארץ. אז מהן השכונות החמות בעיר ובכמה ניתן להשיג בה דירה?

הרובע הבית לשיווק נדל"ן. יח"צ,
הרובע הבית לשיווק נדל"ן/יח"צ

בשנים האחרונות אי אפשר שלא להבחין בשינויים הדרסטיים שעוברים על העיר תל אביב-יפו ובעיקר בולטים ביפו. הרכבת הקלה אשר נבנית ותעבור לאורך תוואי רחוב שד' ירושלים היא רק נדבך נוסף לפרויקטים נדל"ניים אטרקטיביים של בניינים חדשים ודירות ישנות אשר מתחדשות ומתאימות את עצמן לקו מודרני תוך כדי שמירה על ייחודיות של הבנייה העתיקה של פעם.

על מנת ללמוד על השינויים והמקומות הכי חמים למגורים כיום ביפו פנינו אל משרד התיווך "הרובע הבית לשיווק נדל"ן". מפיק חבר המערכת קפץ למשרד אשר ממוקם ברחוב רבי פנחס 4 א' ביפו, אלו הן המסקנות שהעלה בחכתו.

יפו היא אחת הערים היפות והמיוחדות ביותר בעולם. מיקומה במרכז הארץ לצד חוף ים מושלם, נמל מרהיב והיסטוריה עתיקת יומין, כך שהיה זה רק עניין של זמן עד אשר תנופת הנדל"ן תגיע גם ליפו שעשרות שירים וסיפורים נכתבו עליה.

בחוכמה רבה מהנדסי העיר ת"א -יפו שמרו בקפידה רבה על צביונה המיוחד של יפו לצד תהליכי הבנייה המאסיביים שעברה העיר בשנים האחרונות. ביחד עם הצורך של בנייה חדשה ומודרנית הם שמרו על המראה האותנטי הייחודי, כך, לצד שווקים תוססים ונמל שאליו נוהרים מכל רחבי הארץ ותיירים, ההתחדשות העירונית ופרוייקטים חדשים למגורים הקפיצו את יפו והציבו אותה כאחת הערים המבוקשות ביותר בישראל.

מי שמכירים את יפו כמו את כף ידם הם אריק ובן זבלודוביץ, אב ובן, בעלי משרד התיווך "הרובע הבית לשיווק נדל"ן". במשך 30 שנה הם שיווקו נדל"ן בכל רחבי המדינה אך החל משנת 2004 תשומת הלב היחידה שלהם מתמקדת ביפו, כאשר המשרד עוסק במכירה והשכרה של בתים ודירות יוקרה במחירים של 2.5 מיליון שקלים ומעלה במקביל לנדל"ן מסחרי.

עד כמה העובדה כי מדובר בעיר מעורבת מפריעה, שאלתי? בן השיב: "האמת היא שנכנסנו לעבוד ביפו בתקופה הכי קשה, בשנים שלאחר האינתיפאדה, הייתה לזה השפעה על קצב הבנייה ובאופן טבעי זו הובילה לחיכוכים בין יהודים לערבים ביפו, אבל לשמחתי מזה שנים ארוכות המציאות השתנתה מקצה לקצה והיום יפו היא בעיקר אות ומופת לדו קיום. אני לא אומר שאין איזורים פחות טובים אבל ניתן לומר זאת על כל עיר אחרת בישראל.

בן זבלודוביץ. יח"צ,
בן זבלודוביץ/יח"צ

"חוץ מזה, וכאן באה לידי ביטוי הייחודיות שלנו, אנחנו מכירים כל שביל וסמטה ביפו ויודעים לכוון לקוחות למקומות הטובים והמתאימים להם ביותר, מקומות אשר בהם ימצא כל לקוח את חווית המגורים שלו".

למדתי כי הפרוייקט הראשון הגדול אותו הם שיווקו ביפו היה מתחם הרובע - פרוייקט הכולל 259 דירות ו 2000 מטר של שטחי מסחר שנחל הצלחה מסחררת. שאלתי את בן לגבי האזורים המבוקשים יותר כיום והוא סיפר: "צפון יפו, שוק הפשפשים, מרכז יפו - שכונת צהלון, שכונת עג'מי ואזור הנמל, הם המקומות הכי חמים ולאט לאט מצטרפים אזורים חדשים ונוספים על פי קצב ההתחדשות העירונית.

"גם בעלי החנויות השונים שסבלו לא מעט בגלל עבודות התשתית של הרכבת הקלה שתעבור במרכז יפו בשדרות ירושלים כבר מרגישים את השינוי לטובה כאשר הביקוש לקנות את הנכסים מסביב, אם של חנויות או בתי מגורים עולה בהדרגה. בעוד שנתיים עד שלוש שנים תהיה שם טיילת נפלאה ולצידה בתי קפה וחנויות טרנדיות והאזור יהיה עוד יותר נחשק".

ביקשתי מבן לספר לי על שתי דוגמאות שונות, על תשואה מהשכרת דירה ומחיר של דירה חדשה במקום נחשב ועולה ביפו, הוא השיב: "הפרוייקט הכי חם כרגע אותו משווק המשרד הוא גלרי 7 הממוקם בשכונת צהלון. מדובר בבניין בוטיק של 6 דירות, דירות ממוצעות של ארבעה חדרים בגודל של 105 מטר כולל מרפסות וחנייה ברחוב אוהב ישראל 7. הבניין נמצא בשלבי בנייה מתקדמים, ממוקם 300 מטר מהרכבת הקלה ו 700 מטר מהים, פשוט מיקום מושלם. מחיר לדירת דופלקס ארבעה חדרים הוא החל מ 3.5 מיליון.

בכל הנוגע לתשואה משכירות של דירה, אזי דירה בת 2.5 עד 3 חדרים שהמחיר שלה הוא סביב 2.5 עד 3 מיליון שקל , ניתן לקבל עבורה דמי שכירות שינועו בין 6,500 ל 7300 שקלים בחודש.

"הרובע הבית לשיווק נדל"ן", משרד בוטיק המעניק שירות אישי ומשפחתי לכל לקוח.

למידע נוסף וכל הפרטים על עולם הנדל"ן ביפו ניתן לקבל במספר טלפון: 054-9438383.

לאתר הרובע

בשיתוף הרובע הבית לשיווק נדל"ן
  • עוד באותו נושא:
  • יפו
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully