וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

CHORIZO - נקניקיות: לא מה שחשבתם

CHORIZO

23.9.2020 / 10:07

כשמדברים על נקניקיות, ישנה בדרך כלל מעט רתיעה אצל אנשים המחשיבים אותה לאוכל פחות איכותי. יש לנו חדשות בשבילכם: ישנן גם נקניקיות איכותיות מאוד, הכל תלוי בטיב המילוי

chorizo. יח"צ,
chorizo/יח"צ

מעט היסטוריה, הנקניקייה ידועה כמורשת גרמנית, שהגיעה מגרמניה לאמריקה. אך האמת היא שעוד לפני כן היא כיכבה ברומא העתיקה, ועל פי המקורות רומא אימצה אותה דווקא מסין, ומשם היא התפשטה לכל העולם.

בימינו מכינים נקניקיות כמעט בכל מקום בעולם. בארה"ב ובאירופה הנקניקייה הפכה לאחד המאכלים המבוקשים והפופולאריים ביותר בעולם.

על הקונספט הזה, נפתחה בהרצל 20 בתל אביב מסעדת צ'וריזו, בהשראתה של הנקניקייה הארגנטינאית ואם חשבתם שזהו עוד דוכן נקניקיות, הרי שטעיתם. די במבט אחד בעיצוב ובתפריט בכדי להבין שמדובר פה בקונספט מיוחד.

כתבת "הנבחרים" שוחחה עם עופר נאמני בעל מסעדת צ'וריזו.

chorizo. יח"צ,
chorizo/יח"צ

עופר, כיצד הגעת לזה?

האמת היא, שמסעדנות היא אצלנו בדם. לאשתי יש מסעדה מצליחה בגני תקווה ושנים רבות אנו עוסקים בזה. שלושת ילדינו נולדו לתוך זה וזה היה אך טבעי שבחופשים הם היו באים לעזור לנו.

צ'וריזו היה דווקא הרעיון שלהם. חשבנו לפתוח מסעדה חדשה בתל אביב. היו לנו המון רעיונות ולאחר סיעור מוחות ומכיוון שכולנו אוהבי בשר מושבעים, החלטנו על נקניקיות.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
chorizo. יח"צ,
chorizo/יח"צ

איך הגעתם לקונספט המיוחד?

לא רצינו עוד סתם נקניקיות רגילות, אלא משהו מיוחד. ראשית, היה חשוב לנו שהנקניקייה תהיה עשויה מבשר משובח, שיהיה תפריט עשיר, לאחר מכן החלטנו על טעמים שונים ומגוונים.

לכל נקניקייה יש שם. לדוגמה, יש לנו נקניקיית "כרמלה" שמכילה בתוכה עמבה, טחינה ופיסטוקים ואנו מגישים אותה עם רטבים ותוספות ממש כמו סביח.

כמובן שלא זנחנו את ארה"ב ויצאנו עם קורנדוג משובח תוצרת בית - נקניקיית עוף קלאסית על מקל בציפוי פריך של קמח תירס.

מנת הדגל שלנו שנקראת צ'וריזו, היא נקניקיית עגל עם עשבי תיבול המגיעה בצורת שבלול, מוגשת בלחמניית המבורגר רכה וטעימה במיוחד עם תוספת עלי בייבי, ריבת בצל בתוספת של חזה אווז מעושן ועוד...

כל הנקניקיות עשויות על הגריל בסגנון דרום אמריקאי עם טוויסט המאפיין את המטבח הישראלי. מכיוון שכל המסעדה היא בסגנון דרום אמריקאי, אנו גם מגישים מאכלים ארגנטינאים שונים כמו אימפנאדאס וצ'ורוס לקינוח.

הלקוחות מתחברים מאד לטעמים ולמרקמים המיוחדים, הם נהנים גם משפע רטבים, סוגים שונים של צ'יפס, צ'יפס בטטה וצ'יפס אמריקאי, כרוב כבוש ועוד סלטים המתאימים לסוג הנקניקייה.
הכל מוגש בקפידה על מגש מפנק שהוכן באהבה גדולה.

chorizo. יח"צ,
chorizo/יח"צ

אתה מנהל בפועל את המקום?

ממש לא. אני אמנם נותן להם גיבוי אך העסק כולו של ילדיי. בתי הגדולה, עינב, מנהלת בפועל את המקום. היא צברה המון ניסיון ניהול בחברות שונות, וכיום היא מנהלת את המקום עם בן זוגה, גל.

שלו, בני האמצעי, השתחרר לא מזמן מצה"ל וגם הוא עובד פה.

אחרונה חביבה זו בתי הצעירה שעדיין תלמידה ובאה לעזור מדי פעם.

המקום פתוח החל מ 12.00 בצהריים עד השעות הקטנות של הלילה.

chorizo. יח"צ,
chorizo/יח"צ

מי קהל הלקוחות שלכם?

הקהל שלנו הוא קהל מגוון מאוד, מכיוון שאנו באזור שביום הוא כולו עסקים, באים אלינו אנשים שעובדים בסביבה, אנשים שבאו לקניות, פגישות, לסידורים וכדומה.

בלילה האזור שונה לחלוטין, הוא הופך לאזור בילויים בתי קפה, מסעדות, והוא שוקק חיים, ומטבע הדברים שאנשים עוברים מכאן לפני או לאחר בילוי. פתחנו את המקום לפני כחודש וכבר אנו רואים שלקוחות חוזרים ולקוחות קבועים שבאים לאכול אצלנו במסעדה.

הבנתי שהחזון שלכם הוא להתרחב לרשת?

כן. הן מבחינת העיצוב והן מבחינת רמת האוכל. האוכל הוא ברמה גבוהה והדבר הכי חשוב כשמתרחבים ומתחילים לפתוח סניפים נוספים הוא לשמור על איכות האוכל ואיכות השירות בדיוק כמו בסניף הראשון וזהו האתגר שלנו.

הילדים כולם נלהבים מהמקום וגאים בו מאוד כי זה החזון שלהם. הם עושים את העבודה במקצועיות, באהבה ובכייף ומוצאים מנות מהלב, ממש מרגישים את זה במנה, וכך זה גם נראה בשטח. הילדים שלי מאד מאמינים במקום, ואני מאמין בהם.

chorizo

הרצל 20 תל אביב

03-9792020

אינסטגרם

פייסבוק

CHORIZO
  • עוד באותו נושא:
  • נקניקיות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully