וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקצביה של עופר - חוויה של טעמים שלא הכרתם

בשיתוף הקצביה של עופר

23.9.2020 / 9:53

לאחר שעבד שנים כשף החליט עופר אסלן להקים קצביה שתספק ללקוחותיה בשר בריא שגודל והוכן בצורה לא תעשייתית וללא אנטיביוטיקה

הקצביה של עופר. יח"צ,
הקצביה של עופר/יח"צ

אנו חיים בעידן שבו הכל חייב לזרום מהר. הפרסומות מופיעות לחלקיק שנייה, אם הטלפון או המחשב נתקעים מעל 5 שניות, כבר איבדנו עניין. ומה אם יש דברים שאי אפשר להאיץ אותם? מאיצים באמצעים מלאכותיים.

אם התרנגולות לא מזדרזות להטיל כמות עצומה של ביצים, שמים אותן בלולים תעשייתיים עם תאורה מלאכותית כדי שהן תאכלנה יותר ותהיינה שמנות ומפוטמות. הפרה לא מניבה מספיק חלב? נזריק חומר כלשהו כדי שהתפוקה תגדל פי כמה. מיותר לציין שאיכות הבקר צונחת פלאים כשהוא רווי באנטיביוטיקה והורמונים.

כתבת "הנבחרים" שוחחה עם עופר אסלן בעליה של "הקצביה של עופר" במבשרת ציון. המקום מאד אסתטי, ללא ריחות נלווים של בשר, ומבהיק בניקיונו.

הקצביה של עופר. יח"צ,
הקצביה של עופר/יח"צ

עופר, היית שף מצליח שנים רבות. כיצד החלטת על קצביה?

נכון. הייתי שף 15 שנה ואני עדיין מאוד אוהב לבשל. במסעדות שף, לרוב, הבשר הוא כוכב הארוחה. תמיד הכרתי את הקצביות הטובות ביותר וידעתי לבחור את הנתח הטוב ביותר.

לימים נולדה לי בת, והיה חשוב לי מאד שהיא תאכל אוכל בריא, איכותי ולא תעשייתי. בילדותה לא היה לי לב לתת לה בשר עם הורמונים או אנטיביוטיקה. התחלתי להכין בבית נקניקיות במיוחד עבורה, נקניקיות ללא חומרים משמרים או כל דבר אחר שיש בנקניקיות מתועשות. מסביב כולם התלהבו מזה והיה ביקוש עצום לבשר הנקי והבריא. אז החלטתי לפתוח קצביה.

החלום שהיה לי הוא לא לפתוח עוד איטליז. רציתי משהו מיוחד, רציתי שאנשים יחוו חווית קניה שהיא "וואוו" מעבר לסתם עוד קצביה. הן בשירות, באיכות ללא פשרות, בטעם המשובח ובמראה. הכל מוקפד עד הפרט הקטן ביותר. אורי מאיר-צ'יזיק ד"ר להיסטוריה של הרפואה והתזונה,
אומר שכמו שירקות קונים מהירקן, בשר איכותי קונים מהקצביה בלבד. שאפתי לכך שהבשר והעוף יהיו בריאים וערבים לחייך ושהשירות יהיה מיוחד.

בנוסף תוכלו למצוא כאן בשר בקר, טלה, עוף, נקניקים, גבינות, לחמים, קפואים, פסטות, רטבים וממרחים, יין ובירה, ציוד וסכינים באיכות גבוהה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הקצביה של עופר. יח"צ,
הקצביה של עופר/יח"צ

הבנתי שמקור הבשר הוא גאווה ישראלית?

חשוב לי להדגיש ש95% מהתוצרת היא ישראלית בלבד, אחד הערכים החשובים לי ביותר הוא לקדם את התעשייה והכלכלה המקומית. אנו מקפידים על בשר טרי בלבד וכמובן ללא אנטיביוטיקה והורמונים. גם העופות שלנו הם ללא אנטיביוטיקה והורמונים. הכל עם תו תקן.

אנו בוחרים את הבשר האיכותי יותר, גם הבשר עצמו וגם מבחינת זני הבקר שבהם אנו משתמשים. את הבשר אני מכיר באופן כמעט אישי... אני קונה בשר מאיתמר מ"מקנה דקל" -מגדל בקר מדרום הארץ, אנחנו בקשר הדוק, הוא קונה עבור הבקר את המזון הבריא ביותר - ירקות מחקלאים מקומיים בדרום שמקפידים על גידולי הירקות, ואני קונה גם מ"מרעה גולן" בצפון. כל נתחי הבשר המגיעים הם ללא אנטיביוטיקה והורמונים. כך שהתזונה של הבקר היא ברמה הגבוהה ביותר, וכך גם איכות הבשר.

לאחר שהבשר מגיע אלי אנו עושים יחד שיפורים קלים בכל פעם כדי להגיע לשלמות. אנחנו מקפידים על השרשרת הזו שחשובה לכלכלה, וכן, זוהי גאווה ישראלית. תהליך היצור הוא כמו פעם לפני עידן רשתות המזון מתהליך גידול הבקר ועד עיבודו. מאה אחוז טבעי.

הקצביה של עופר. יח"צ,
הקצביה של עופר/יח"צ

רק טבחים נותנים כאן שרות?

כל העובדים כאן הם טבחים מקצועיים. חשוב לי שרק טבחים יתנו שירות, כיוון שהם יודעים כיצד לטפל בבשר. הלקוחות מקבלים את הבשר מוכן לבישול או צלייה ללא שומן או גידים. אם ללקוח יש שאלות אנו מדריכים אותו על דרכי הטיפול בבשר. ללקוחות חשוב לקבל הסבר קולינרי מטבח מקצועי שכבר ניסה פעמים רבות את כל הווריאציות של דרכי הבישול.

הצוות מורכב מטבחים ושפים בעלי ידע נרחב ואהבה לתחום הקולינרי, צוות המייעץ ומדריך לקוחות ואף נותן מתכונים.

אחד במתכונים המנצחים הוא: קציצות, קציצות עם הסיפור, הטעמים והריחות מהילדות,
ריח של עגבניות מבושלות, בשר מתובל וקינמון.

הקצביה של עופר. יח"צ,
הקצביה של עופר/יח"צ

מצרכים

חצי ק"ג בשר טחון

בצל קטן

חופן פטרוזיליה

גבעולים 3 בצל ירוק

פלפל אנגלי טחון

מוסקט טחון

מלח

פלפל שחור

לרוטב

4 עגבניות בשלות

מקל קינמון + מעט קינמון טחון

פלפל ירוק חריף (לא חובה)

מלח

פלפל שחור

הכנה

לקציצות: קוצצים דק בצל, בצל ירוק ופטרוזיליה. מערבבים היטב עם הבשר הטחון ושאר התבלינים. מכניסים למקרר למנוחה של שעתיים לפחות.

במחבת רחבה עם אופציה למכסה, מטגנים במעט שמן את הקציצות (שכבר גלגלנו לגודל הרצוי) עד קבלת השחמה קלה, הופכים וממשיכים בטיגון עוד כדקה. בנתיים חותכים את העגבניות גס. מוסיפים למחבת את העגבניות, מקל הקינמון, פלפל חריף ומתבלים במלח ופלפל. מכסים את המחבת ומבשלים בחום נמוך כחצי שעה או עד שהעגבניות מתרככות והופכות לרוטב. את הקינמון הטחון מוסיפים לפני ההגשה לחיזוק ארומת הקינמון.

ראיתי שבתוך הקצביה ישנה מעדניה

לפני כשש שנים פתחתי את הקצביה כאן במבשרת ציון, ומכיוון שאני עדיין שף בנשמתי, הוספתי גם מעדנייה ממש כמו באירופה. לדוגמא, יש לנו כריכים עם לחם מחמצת איכותי עם גבינה או בשר באיכות הטובה ביותר. ישנם סוגי נקניקים שונים וגבינות איכותיות. הסנדוויצ'ים פה מאוד פופולריים ממש כמו בצרפת או באיטליה.

אני לא מתפשר על איכות הלחם או על איכות הפריט הכי קטן ומשני של הכריך. למי שרעב יש כאן מקום נעים לשבת לאכול או סתם לקחת סנדוויץ' לדרך.

-----------------------------------------

הקצביה של עופר

היצירה 5, מבשרת ציון.

02-6458844

אתר

פייסבוק הקצביה של עופר

offer1310@gmail.com

בשיתוף הקצביה של עופר
  • עוד באותו נושא:
  • קצביה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully