וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Skyeyes contact: החברה שהחייתה מחדש את ענף עדשות המגע הצבעוניות

בשיתוף Skyeyes contact

22.9.2020 / 16:57

עבור אנשים רבים Skyeyes contact הן מצרך בסיסי המעניק להם אפשרות לשיפור הביטחון העצמי. אחת מהחברות שאחראית למהפכה שמתחוללת בענף בשנים האחרונות, הינה Skyeyes contact, המשווקת עדשות מגע צבעוניות בעלות מראה טבעי במיוחד. יצאנו לבדוק

עדשות המגע הצבעוניות של Skyeyes contact. יח"צ,
עדשות המגע הצבעוניות של Skyeyes contact/יח"צ

Skyeyes contact פועלת למעלה מארבע שנים ומשווקת עדשות מגע צבעוניות ללקוחות פרטיים ולחנויות. במהלך שנות פעילותה החברה צברה קהל לקוחות רב ונאמן והעניקה שירות למאות אלפי אנשים. כיום החברה נחשבת לשם דבר בעולם עדשות המגע בישראל. בSkyeyes contact מתפעלים עמוד אינסטגרם הכולל אלפי עוקבים ובו ניתן להתרשם ממגוון עדשות המגע של החנות.

בשיחה שערכנו עם רעות, בעלת המותג, היא מספרת על הרקע שהוביל אותה להקמת החברה. "הגעתי לתחום בעיקר בשל האפשרות שניתנה לי לסייע לאנשים רבים לשנות את המראה החיצוני שלהם באופן ניכר, ללא כל נזקים. לאחר שהתחלתי להתמקצע בתחום, יצרתי שיתופי פעולה עם חברות מובילות בעולם לייצור עדשות וביצעתי ניסויים מתאימים. לאחר סקר שוק מקיף הקמתי את Skyeyes contact במטרה להביא בשורה חדשה אל תחום עדשות המגע הצבעוניות בישראל."

Skyeyes contact. יח"צ,
עדשות המגע הצבעוניות של Skyeyes contact/יח"צ

בניגוד לחלק מעדשות המגע הצבעוניות, אותן ניתן לזהות בקלות יחסית בשל המראה המלאכותי המאפיין אותן, הייחודיות של עדשות המגע של Skyeyes contact טמונה בכך שהעדשות מעניקות לעין מראה טבעי, באמצעות טכנולוגיה מתקדמת וייחודית היוצרת עדשות רכות במיוחד.

העדשות הינן בעלות מבנה אנטומי שמתאים את עצמו לעין, ובכך העדשה מתלבשת על העין בהתאמה מלאה והיא כלל לא מורגשת או מרגישה מלאכותית. משיחות שערכנו עם לקוחות החברה, הם מספרים כי בסביבתם כלל לא מבחינים בכך שהם מרכיבים עדשות, ובטוחים שמדובר בעיניים טבעיות.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
עדשות המגע הצבעוניות של Skyeyes contact. יח"צ,
עדשות המגע הצבעוניות של Skyeyes contact/יח"צ

בחברה מתאימים לכל לקוח את צבע העדשה המתאים עבורו, בהתאם לצבע המועדף עליו ולצבע העיניים הטבעיות שלו. כך למשל ללקוח בעל עיניים חומות שמעוניין בגוון ירוק טבעי, מבצעים בחנות שילוב בין הצבעים צהוב וחום המעניק מראה ירקרק טבעי לחלוטין.

תהליך הזמנת העדשות הינו נוח במיוחד. לאחר התאמת צבע העדשה אל הלקוח מתוך מבחר הצבעים הקיימים בחנות, הלקוח מקבל את העדשות במשלוח עם שליח עד פתח הבית, כולל תיק נסיעות אישי.

ב Skyeyes contactערים לעובדה כי חלק מהציבור בישראל מהסס להשתמש בעדשות מגע צבעוניות, בשל החשש מפגיעה בעיניים. בעניין זה, לרעות חשוב להבהיר כי "אחד מאבני היסוד של Skyeyes contact היא איכות העדשות. העדשות שלנו עומדות בתקנים המחמירים ביותר והן מהוות את חוד החנית של העדשות הצבעוניות בישראל. כאשר מדובר במוצר איכותי ומקפידים על הוראות השימוש, אין כלל ממה לחשוש. ישנם לקוחות שמשתמשים בעדשות מגע לאורך שנים ארוכות."

עדשות המגע הצבעוניות של Skyeyes contact. יח"צ,
עדשות המגע הצבעוניות של Skyeyes contact/יח"צ

עורכי המערכת התלהבו מאוד מהאפשרות להתאים לעצמם צבע עיניים בהיר, כפי שתמיד חלמו. מהו הצבע שלכם?

צפו בקטלוג של Skyeyes contact באינסטגרם.

Skyeyes contact

לויתן 25 יבנה

ליצירת קשר חייגו 0549961238

בשיתוף Skyeyes contact
  • עוד באותו נושא:
  • עדשות מגע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully