וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המותג LUXIO ביצע מהפכה בעולם הקוסמטיקה

בשיתוף LUXIO

22.9.2020 / 15:27

בניגוד ללקי ג'ל שיכולים להינזק, להתייבש ואף לגרום לתגובות אלרגניות, LUXIO עשוי מג'ל בלבד ולכן עמיד לאורך זמן ואף מגן על הציפורן מפגיעות חיצוניות

LUXIO. יח"צ,
LUXIO/יח"צ

כל חובבת ציפורניים יודעת שאין כמו התחושה של אחרי טיפול מניקור מאחר וההרגשה היא סופר נשית ומטופחת. מצד שני, לא לכולן יש מדיח בבית והפרנץ' היפה או הלק האדום נסדק ומתקלף תוך כמה ימים. אחרי תקופה לא קצרה, הגיע הטרנד ששיגע את נשות העולם: הלק ג'ל שאמור לשמור על עמידות הלק לאורך זמן אבל כיום יש כבר חידוש לנושא ומדובר על הג'ל בלבד שנמרח על הציפורניים, כאשר אחד המוצלחים בתחום הוא LUXIO מבית AKZENTZ אשר משווק בארץ.

צוות הנבחרים שלנו החליט לסקור את תחום המניקור ושלוחותיו וגילה כי החברה הקנדית, AKZENTZ כבר למעלה מ-30 שנה מתמחה במוצרים למניקור ופדיקור באיכות גבוהה. לפני שלוש שנים נפתחה נציגות רשמית גם בארץ, כאשר קולקציית המוצרים של AKZENTZ כוללת את LUXIO גיל, Options, Gel Play, Hard gel ביותר מ-180 גוונים.

LUXIO. יח"צ,
LUXIO/יח"צ

אז מה כל כך מיוחד בLUXIO ? מבדיקה שערכנו גילינו כי מדובר במוצר שהוא מאה אחוז ג'ל, לא מכיל פורמלין, טולואן, פתלטים, ללא ריח, לא מכיל חומר מדלל (לא גורם לאלרגיה), לא מייבש את הציפורן ומגן עליה מפני נזקים חיצוניים, לא מתייבש בבקבוקון, לא נסדק, לא מתכווץ, לא נבקע, לא משנה צבע בשמש. מדובר למעשה בג'ל אלסטי, קל לעבודה, מתיישר בקלות על לוחית הציפורן, לא משאיר פסים ומעניק כיסוי עמיד ואטום בשתי שכבות מקסימום. ההסרה מהירה ובטוחה ללא שיוף ולא נוסה על בעלי חיים.

בשיחה שערכנו עם אנה, מנהלת החברה שנפתחה לפני שלוש שנים, התבשרנו כי כל מוצר עבר אישור משרד הבריאותי: "המותג כבר ידוע בעולם, הוא נחשב יוקרתי באירופה בכלל וברוסיה בפרט. אני משווקת את המוצרים לקוסמטיקאיות מקצועיות בלבד ו LUXIO היא סדרה של ג'ל בבקבוקונים. LUXIO הוא ג'ל בלבד, לא לק-ג'ל כי הוא לא מכיל רכיבים של לק. בזכות כך, אין בו שום ריח, הוא לא מתייבש באוויר אלא רק במנורת ייבוש - כך אפשר לנצל את הבקבוקון עד הטיפה האחרונה, זה לא יתייבש עם הזמן ולכן הוא מתאים לבנות אלרגיות (מאחר ובארץ יש הרבה בנות שפיתחו אלרגיה לאחרונה ללק). המוצר נמרח בקלות ואטום, כיף לעבוד איתו. כל מי שמקצועית בתחום, תבין כבר במריחה הראשונה מה מיוחד בו - הוא נמרח אטום ולא נוזלי''.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
LUXIO. יח"צ,
LUXIO/יח"צ

בנוסף, החברה מציגה גם סדרות לעיצובי ציפורניים, ג'לים לציור, ג'לים לבנייה (ללא אקריל וללא ריח). "יש לנו את כל מה שקשור לחומרים נלווים עבור הכנת ציפורן טבעית'' הוסיפה אנה ואמרה: "צריך להכין את הציפורן טוב לכיסוי הבא שלה כדי שהכל ייצא יפה ולא יתרומם. יש לנו חומרים מא' ועד ת' בכל הקשור לציפוי בג'ל מקצועי".

עוד אמרה מנהלת החנות: "כאשר נכנסתי לעבוד כאן, זה היה אחרי שהסתובבתי בארץ בהרבה מכוני יופי. ראיתי איך בארץ מתנהלים ואני רוצה לשפר את הרמה שיש כרגע כאן. יש כמה בעיות שבעיני מאד קריטיות, כמו חיטוי כלים. אנחנו רוצים לשפר את רמת האסתטיקה אצל מכוני היופי, שיבינו לבד מה ההבדלים בין חומרים, למה ציפורן נשברת ולמה אלרגיה מגיעה. אני באה עם גישה מקצועית יותר לתחום הקוסמטיקה בארץ. בכל אופן, אני חושבת שהמצב השתפר בארץ, אם אני יכולה לשפוט על פי הרשתות החבריות. כל מה שאני רואה לאחרונה אלו עבודות יפות ואני מניחה שמשהו השתנה בתפיסה''.

תהליך הרכישה המומלץ הוא להגיע פיזית לחנות כדי לראות בדיוק את הצבעים, אפילו לנסות אותם. המסך לא מעביר צבע במאה אחוז. ''אנחנו תמיד אוהבים שבאים אלינו אבל אפשר לבחור מוצר גם דרך האתר. לכל חומר יש הסבר באתר בדיוק למה הוא מיועד'' אמרה אנה. התשלום הוא רק בטלפון מאחר והחברה מוכרת מוצרים רק למקצועיות שמציגות תעודה. בהמשך תהיה אפשרות להעלות תעודה דרך האתר ולבצע הזמנה דרכו. לדוגמה: בקבוקון (15 מ''ל) מסדרת הג'ל של LUXIO יעלה לכן 117 ש''ח וכעת יש מבצע של 5+1. במידה ומדובר בלקוחה קיימת, ההזמנה מתבצעת ישירות עם משלוח עד הבית לכל רחבי הארץ.

LUXIO. יח"צ,
LUXIO/יח"צ

פרט לכך, בחברה גם עורכים סדנאות לימוד וקורסים: "יש לנו טכנאית שעושה אצלנו קורסים - מניקור, לק ג'ל ועוד. בכל שני וחמישי היו לנו סדנאות היכרות ללא עלות, כל מי שרצתה להכיר מוצר הוזמנה להגיע. הטכנאית הדגימה כל חומר וייעצה, ענתה על שאלות וכדומה. בגלל הקורונה לא עושים את זה בקבוצות כרגע, אז אם מישהי רוצה להירשם היא קובעת מראש והטכנאית מעניקה לה הדרכה מלאה''. סיכמה אנה.

טלפון:

055-9519777

054-8785521

כתובת: אהליאב 10, קומה 5, רמת גן.

שעות פעילות:

א-ה 10.00- 18.00

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

מייל: luxiogel.israel@gmail.com

בשיתוף LUXIO
  • עוד באותו נושא:
  • לק
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully