וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רותה סטודיו: כל אישה יפה

רותה סטודיו

22.9.2020 / 14:27

רותה הולצמן הגשימה חלום בגיל מאוחר יחסית והחלה לעסוק בעיצוב בגדים - תוך שהיא מתמקדת בבגדים שיהיו יפים ונוחים לבעלות כל סוגי הגוף

רותה הולצמן. יח"צ,
רותה הולצמן/יח"צ

אחד הדברים הבטוחים בעולם האופנה הוא שתמיד, אבל תמיד, כל אישה רוצה להרגיש יפה ובטוחה עם עצמה כשהיא יוצאת לעוד יום ארוך של ג'ינגול בין משימות החיים. זה מוטבע עמוק בתוך הטבע הנשי של כל אחת. עם זאת, אנחנו רגילים לראות בפרסומות בעיקר דוגמניות צרות מימדים ונטולות דאגות, פרסומות שלא משקפות נשים אמיתיות עם גוף אמיתי במגוון מידות, נשים שראויות להרגיש שלמות ושמחות עם מי שהן ואיך שהן נראות.

צוות הנבחרים שלנו חיפש לאחרונה חנויות ביגוד שיקרינו את היופי של אותן נשים שמג'נגלות בין הקריירה לילדים ומצא כי את הפתרון לכך תמצאו ב''רותה סטודיו'', המקום בו הבגד מחמיא, זורם על הגוף, נוח ועם הרבה נוכחות של צבע. מחפשת תחושה קלילה וצעירה? ברותה סטודיו תמצאי את התשובה ותהפכי מהר מאד לאשה אופנתית ושמחה בליין צעיר ומחמיא לאישה באמצע החיים.

לפני שבע שנים הסטודיו של רותה הולצמן פתח את שעריו והופנה בעיקר לנשים מהציבור הדתי-לאומי, אך לפני שנה, עם עליית האתר, הסטודיו החל לפנות גם לנשים חילוניות. הולצמן מעצבת בגדים לנשים במידות רגילות (38-48) ולגיל יותר מבוגר מ'הרגיל'. בבדיקה שערכנו נוכחנו לגלות כי הגזרות בהחלט מחמיאות, לכל אישה, וגם עבור נשים מתבגרות או אחרי לידה - הגזרות של רותה מתוחכמות ומתאימות לגוף שלהן, שיציג אותן בקו צעיר, הן מבחינת העיצוב והן מבחינת הצבעוניות. הבגדים מתאפיינים בהיותם מתאימים לאשה באמצע החיים, כאשר בתוך כל זה חשוב לה להראות יפה, מוחמאת, מטופחת ובלבוש נוח.

בגדים של רותה הולצמן. יח"צ,
בגדים של רותה הולצמן/יח"צ

רגע לפני חגי תשרי, מציגה רותה את הקולקציה החדשה שעלתה לאתר לאחר הרבה תכנון, השקעה וציפייה. ''בתקופה שאנחנו כל כך הרבה בבית, הכנתי לנשים קולקציה נוחה, כיפית וחגיגית, כזו שכל אישה תרגיש איתה מלכה בתוך הבית", משתפת רותה הולצמן שבעצמה מובילה קונספט אחר של אופנה עם ערכי מותג של נשים אמיתיות. הפקות האופנה החברתיות שלה הן המוניות בהן היא מזמינה כל אישה שמעוניינת להיות דוגמנית, נותנת לה חוויה מעצימה של איפור, סטיילינג וצילום, והיא מצידה כותבת על הסוגיות השונות הקשורות לדימוי גוף, היחס שלהן אל עצמן וכדומה - וכך נבנו קמפיינים סוחפים שרצו חזק ברשתות החברתיות.

בגדים של רותה הולצמן. יח"צ,
בגדים של רותה הולצמן/יח"צ

לכל אישה יש בטן

המותג של רותה מתעסק הרבה במשמעות של הלבוש עבור האישה. ''כל אישה צריכה להרגיש טוב עם עצמה ולהרגיש שמחה. המשמעות שהבגד נותן לתחושה היומיומית משפיע מאוד על החיים שלנו, משפיע על הרבה רבדים ותחומים". אומרת הולצמן ומוסיפה: "הבגדים שאני מעצבת מדברים לאשה בשלב הכי עמוס של החיים שלה, כאשר היא מחזיקה בהרבה כובעים: פיתוח קריירה, משפחה, פיתוח עצמי, לידות ועוד''.

"לכל אישה יש בטן. לכל אחת יש גבשושית שהיא לא אוהבת בגוף שלה. אצלי זו הבטן". אומרת רותה, וממשיכה לשתף בתהליכים האישיים שהיא בעצמה עוברת כאשה בשיא החיים: "תמיד הייתה לי בטן. גם כששקלתי 47 קילו הייתה לי בטנונת. כשגדלתי, היא גדלה איתי. בתור מי שתפרה לעצמה את כל הבגדים כל הזמן חשבתי - איך תופרים לבטן שלי בגדים. התמודדתי עם שאלת הגוף שלי. מה אני אוהבת ומה אני לא אוהבת. מה אני רוצה להסתיר ואיך אני עושה את זה. אני בודקת איך אני יוצרת חלל מתאים למלא בו את הגוף. לכבד אותו. להחמיא לו. ליצור מראה מגניב וכייפי".

בגדים של רותה הולצמן. יח"צ,
בגדים של רותה הולצמן/יח"צ

עם העבודה ועם ההיכרות של הנשים, למדה רותה להכיר את הקשיים של נשים שונות, ואת היתרונות שלהן. והרחיבה את המנעד של הגזרות של המותג שלה. "לנשים בשלות - הגוף הוא חלק מהסיפור האישי שלנו. כשאני יוצרת אני חושבת על אישה אמיתית, ואני רוצה לייצר לה בגד שיצור חלל שיכבד את הגוף שלה, שיתן לו מקום. שיחמיא לו, לגוף שהוא כל כך יפה בפני עצמו".

בעלת ''רותה סטודיו'' החלה את הקריירה בגיל מאוחר יחסית. ''זה היה חלום ילדות שלי. תפרתי מגיל צעיר, אך כאשר התחלתי לעצב נכנסתי בצורה מקצועית יותר לתחום, הן בלמידה שלי והן עם ספקים מקצועיים. הטאץ' האישי שלי מגיע מהשטח, מהניסיון. חשוב לי, כשאני מעצבת בגד, לבדוק אותו בעצמי, לראות שהוא מתאים גם לי". אמרה רותה הולצמן שלקראת גיל 40 החלום חזר להיות פעיל וגלוי עבורה, אז היא החליטה להתחיל. ''את הקולקציה הראשונה שלי תפרתי לבד. עם ידע מקצועי מאד חלקי ועל בסיס הרבה ניסיון ומשחק ביצירת גזרות. לאחר הקולקציה הראשונה יצאתי ללימודים מקצועיים הן בתדמיתנות והן בעיצוב, כאשר במקביל פתחתי את העסק''.

מה הלאה? בתקופה זו פועלת רותה כדי להגיע למגזרים נוספים בעולם ומקווה לפתוח בהמשך אגף נערות (''זה חלום גדולי עבורי''). בינתיים היא יכולה להיות גאה באתר המכירות המרשים של הסטודיו, שעלה לאוויר לפני שנה וניתן להזמין בו בגדים במשלוחים לכל הארץ והעולם. בנוסף, עורכת רותה מכירות ביתיות וברחבי הארץ יש חנויות רבות שמוכרות את הבגדים שלה.

בגדים של רותה הולצמן. יח"צ,
בגדים של רותה הולצמן/יח"צ

הבגד הוא הביטוי לדימוי שלנו את עצמנו, לאהבה שלנו את עצמינו. לביטחון שיש לנו מול הבן זוג, מול הסביבה, וגם מול עצמינו - מול המראה. לשמחה. הבגד הוא הנותן לנו את הכח לצעוד את החיים האלה".


חנות הסטודיו נמצאת ברחוב גת 10, כניסה ב', ירושלים.

שעות פתיחה: א-ה 9.00-15.00 או בתיאום טלפוני 052-6146550

מייל: ruta.studio1@gmail.com

פייסבוק

אתר

רותה סטודיו
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully