וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו את חנות המשחקים המושלמת לילדים ולהורים

בשיתוף מקופלת

22.9.2020 / 14:00

גילינו חנות אינטרנטית קסומה, שלא רק מנעימה את זמנם של הילדים אלא גם עושה טוב להורים. אורלי בלגה: "כל ילד משתוקק לכך שההורים שלו ישחקו איתו, ולרוב אנחנו לא עושים את זה מספיק"

מקופלת. יח"צ,
מקופלת/יח"צ

השילוב של החופש הגדול ותקופת הקורונה, שהשאירה רבים בתוך הבתים, הובילו לכך שקיבלנו עשרות פניות מצד הורים למצוא עבורם פתרונות מעשיים לשאלה הגדולה: איך להנעים את זמנם של הילדים בבית ובקרבתו.

חברי מערכת ה"נבחרים" לקחו על עצמם את המשימה ברצינות, והתוצאה המפתיעה לא איחרה לבוא - "מקופלת", חנות צעצועים מעשירה, שהיא הרבה יותר מחנות צעצועים - לילדים ולהורים.

יצאנו לפגוש את מי שעומדת מאחורי החנות המופלאה, מדריכת ההורים אורלי בלגה, ששמה לה למטרה למכור צעצועים עם ערך מוסף.

מקופלת. יח"צ,
מקופלת/יח"צ

"מקופלת" היא חנות למשחקים לילדים אשר פעילה כבר מעל ל-17 שנה. בחודשים האחרונים נפתחה חנות אינטרנטית חדשה ומושקעת, שם תוכלו לא רק ליהנות ממגון גדול של משחקים מלהיבים וחינוכיים, אלא גם לקבל המלצות ולהתייעץ עם אורלי, בוגרת אדלר.

בקריירה המקצועית שלה כמנחת הורים לילדים, היא משלבת את הידע והניסיון שצברה לאורך השנים כאשר היא מתאימה את המוצרים בחנות באופן דקדקני ופרקטי לאופי הילד - שירות חסר תקדים בתחום.

המשחקים בחנות "מקופלת" מתאימים לתינוקות מגיל לידה ואילך. תמצאו שם משחקים התפתחותיים, ערכות יצירה, משחקי קופסה ועוד. "מאז ומתמיד היה בי את הרצון לחבר בין הורים לילדים", מסבירה אורלי, "זה התחיל בלימודים במכון אדלר, והמשיך אחר כך כשאני ממש נכנסת אל תוך משפחות ומדריכה את ההורים כיצד לשחק עם הילדים בצורה מפתחת ומעשירה, ו"מקופלת" זו נקודת שיא שבה בעצם יש את כל המכלול האישי שלי גם יחד, ואני מרגישה שזו השליחות שלי בחיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מקופלת. יח"צ,
מקופלת/יח"צ

איך החלטת לשלב בין המקצוע שלך, מדריכת הורים, לעולם המשחקים?

"נגעת בנקודה רגישה, אני חושבת שהכל מתחיל מהימים בהם הייתי ילדה בעצמי. אחד מזכרונות הילדות הכי עוצמתיים שלי הוא הכמיהה שההורים שלי ישבו לשחק איתי וזה לא קרה. לא מדובר בקטע של אשמה, גדלתי במשפחה שהעניקה לי המון מכל טוב, אבל הדור ההוא פחות היה מודע לחשיבות קשר מעמיק הרבה יותר בין הורים לילדים קטנים. עבורי זו חוויה לכן השליחות שלי בחיים היתה לשנות זאת עבור ילדים אחרים והוריהם, היום אני עושה זאת דרך המשחקים".

קחו רגע ותבדקו את "קופסה בהפתעה" - קופסת יצירה ראשונה המחולקת לגילאים שונים - שנה עד שנתיים וכן הלאה. בתוך הקופסה יש מספר קופסאות הפתעה המותאמות לפי נושא, גיל ותקציב שההורים מקצים לזה. אורלי היא זו שמרכיבה להם את הקופסה עם משחקים שרואה לנכון, כך שמדובר בהפתעה אחת גדולה לכל דבר.

מכירים את זה שאתם מנסים להפיק קניית מתנה משותפת לילדים מהכיתה וזה הופך לסיוט? אז אורלי החליטה לחסוך זמן וכסף להורים או לחברים שמבקשים לקנות מתנה משותפת, ובחנות האינטרנטית שלה אתם יכולים לפתוח קופה משותפת אליה תזינו את סכום הכסף יחד עם ברכה, ואז הילדים או ההורים יכלו לבחור לעצמם את המתנות בעלות הערך הכספי.

"אני ניזונה מהיכולת שלי לגעת, לחבר ולשמח את הילדים וההורים גם יחד", מסכמת אורלי, "בעזרת המשחקים, בעזרת ההדרכות ובעזרת תובנות שצברתי לאורך השנים מניסיוני כמדריכת הורים".

"מקופלת", משחקים בעלי ערך אמיתי לילדים

לפרטים נוספים והזמנות אפשר ליצור קשר בטלפון: 077-7804800

שירות המשלוחים של "מקופלת" מגיע לכל רחבי הארץ.

אינסטגרם

בשיתוף מקופלת
  • עוד באותו נושא:
  • צעצועים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully