וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדיה ורצקי - הקוסמטיקאית המומלצת של מחוז הדרום

בשיתוף נדיה ורצקי

22.9.2020 / 12:30

במסגרת כתבות מערכת "הנבחרים" על עולם הקוסמטיקה ברחבי ישראל, ביקשנו לגלות מי הן נשות המקצוע המובילות במחוז הדרום. פנינו ל-1,000 נשים המתגוררות באזור וביקשנו מהן לציין את השם של הקוסמטיקאית האישית שלהן. מי שקיבלה מספר גבוה של קולות היא נדיה ורצקי מדימונה

נדיה ורצקי. יח"צ,
נדיה ורצקי/יח"צ

מפיקה חברת המערכת קפצה לפגוש את נדיה ורצקי בקליניקה המטופחת שלה במיני סנטר 19 בעיר דימונה, היא התרשמה עמוקות מאשת מקצוע איכותית.

נדיה ורצקי בת 45 היא קוסמטיקאית מדופלמת אשר מתמחה בעולם הציפורניים ולאחרונה אף התמקצעה בתחום הגבות וריסים כך שהיא מעניקה מעטפת רחבה של טיפולי קוסמטיקה שונים. את לימודיה בתחום היופי נדיה עברה בארץ וברוסיה ועד משבר הקורונה הקפידה לטוס לשם להשתלמויות שונות מספר פעמים בשנה על מנת להעמיק את הידע המקצועי ולשמוע על כל החידושים בתחום.

נדיה ורצקי. יח"צ,
נדיה ורצקי/יח"צ

כאשר הגעתי לקליניקה שלה במרכז העיר דימונה ניצלתי את ההזדמנות על מנת לשוחח עם מספר לקוחות שהגיעו לטיפול כדי לשמוע חוות דעת ממקור ראשון, מירב אלקבץ בת 45 סיפרה לי: "נדיה היא הקוסמטיקאית המקצועית ביותר שאני מכירה. אני מטופלת אצלה כבר 3 שנים ובכל פעם יוצאת מרוצה. הפדיקור הרפואי איכותי והוא מבוצע על ידה בסבלנות והשקעה רבה. הקליניקה נקייה ואסתטית כך שתמיד כיף להגיע לעבור טיפול ולשוחח, ממליצה לכולם".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
נדיה ורצקי. יח"צ,
נדיה ורצקי/יח"צ

גם ג'ני ציפרוט פירגנה: "קליניקה מקצועית נקייה ונעימה, נדיה תותחית עם סבלנות שיא. בכל טיפול היא מקדישה תשומת לב מלאה והתוצאות מדהימות, תמורה מושלמת למחיר הוגן".

נדיה ורצקי. יח"צ,
נדיה ורצקי/יח"צ

כאשר סיפרתי לנדיה על המחמאות שקיבלה מהלקוחות שלה היא הסמיקה וסיפרה לי: "מאז ומעולם היה לי חלום לעבוד בתחום היופי ובעיקר בציפורניים, לכן אני משקיעה את כל כולי בכל טיפול ובכל הזדמנות מחפשת כיצד יכולה להשתפר, ללמוד על מכשירים חדשים בשוק או טכניקות טיפול נוספות. אני אוהבת אסתטיקה וטיפוח ובזכות העובדה שאני קמה בכל בוקר לעשות את מה שאני אוהבת, קל יותר לטפח יחסי חברות חמים ואישיים עם המטופלות שלי".

נדיה ורצקי. יח"צ,
נדיה ורצקי/יח"צ

לקראת החגים נדיה יוצאת במבצע מיוחד, סט של תפירה ומגוון מתנות אישיות נוספות לכל מי שמגיעה לטיפול הראשון.

נדיה ורצקי, היתה לי פגישה מהנה עם אשת מקצוע מובילה בתחומה, אשה חכמה, מקצועית ואדיבה.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 054-4434658

אינסטגרם

מילוי בג'ל+ לק ג'ל

פייסבוק

בשיתוף נדיה ורצקי
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully