וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקוסאפ - כי ספיגה זה כל הסיפור

בשיתוף אקוסאפ

22.9.2020 / 12:01

בעשור האחרון עולם תוספי התזונה נמצא בעליה מתמדת. על פי הרישומים בישראל שוק זה מגלגל למעלה ממיליארד שקלים בשנה כאשר ניתן לרכוש את המוצרים השונים בחנויות און ליין וברשתות השיווק ובתי המרקחת ברחבי הארץ

אקוסאפ. יח"צ,
אקוסאפ/יח"צ

בין כל השמות הקיימים בשוק, כיצד ניתן לדעת מהם הם תוספי התזונה האיכותיים ביותר? לצורך בדיקה מעמיקה של שוק זה ערכנו סקר רחב היקף בעזרת 2,500 קוראי המדור אשר רשומים במערכת, מהם ביקשנו לדרג את המותג אותו הם מצאו הטוב ביותר עבורם.

מי שהגיעו למקום הראשון ברוב גדול היו תוספי התזונה של "אקוסאפ", חברה אשר מפתחת ומשווקת תוספי תזונה המבוססים על חומרי גלם מובחרים וטכנולוגיות מתקדמות אשר באמצעותן מייצרים מוצרים ייחודים בספיגה גבוהה במיוחד.

שוחחנו עם כמה מהקוראים עצמם, דפנה בר דיין סיפרה לנו: "האתר של אקוסאפ מאוד ידידותי, השירות בצ'ט יעיל ואדיב, המשלוח הגיע הביתה תוך זמן קצר, הויטמינים הגיעו יחד עם חוברת מפורטת. אני אישית צורכת ויטמין סי ואני חייבת לציין על שיפור מיידי בהרגשה כבר לאחר שבועיים של שימוש בלבד".

אקוסאפ. יח"צ,
אקוסאפ/יח"צ

גם אלעד בניהו פירגן: "שירות נפלא בו נותנים מענה מהיר ומקצועי. מעולם לא חשבתי שויטמינים יכולים להיות כל כל טעימים. אני צורך B12 ביחד עם וויטמין סי, יש להם ספיגה מהירה ואני מרגיש הרבה יותר אנרגטי".

על מנת ללמוד יותר על תוספי התזונה שהם מציעים שוחחנו עם בעלי חברת "אקוסאפ", אור ביבה ואסף כהן, זהו סיפורה של חברה שהיכתה גלים בתחום תוספי המזון הישראלי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אקוסאפ. יח"צ,
אקוסאפ/יח"צ

צריכה יומיומית של ויטמינים ותוספי תזונה כאלה ואחרים תורמת רבות לבריאות ולהרגשה הכללית של האנשים, אולם היום לא פשוט להבין את הדקויות וההבדלים בין כל מותגים המקומיים, לכן השאלה הראשונה שביקשנו לקבל עליה תשובה היא על הייחודיות של תוספי התזונה של אקוסאפ. אור ביבה מבעלי החברה העניקה לנו הסבר קצר אודות החברה: "אחת הטכנולוגיות שאנו מתבססים עליה ביצור תוספי התזונה של "אקוסאפ" היא הטכנולוגיה הליפוזומלית, מבוססת על יצור תוספים בנמצאים בתוך ליפוזום, וליפוזום זו בועית שומן עגולה שמכילה בתוכה את כל החומרים הפעילים (ויטמינים או מינרלים). אופן הספיגה של אותה בועית נעשה בעזרת המעטפת השומנית של הליפוזום שנקראת: פוספוליפיד, ממנו בנויים קרומי התא בגוף של כל אחד מאיתנו.

"כאשר נוטלים תוסף תזונה ליפוזומלי הגוף מזהה את מעטפת הליפוזום כחלק ממנו, הליפוזום מגיע אל מערכת העיכול ומשם למחזור הדם משפר את הספיגה בצורה שהיא חסרת תקדים לעומת תוספי תזונה לא ליפוזומים".

הטכנולוגיה הליפוזומלית של "אקוסאפ" מצריכה מערך לוגיסטי רחב היקף מאחר ומדובר בחומרי גלם עדינים ורגישים. החל מרגע פתיחה של תוסף תזונה ליפוזומלי זמן חיי המדף שלו הוא בן שמונה שבועות בלבד. השינוע של המוצרים אל לקוחות פרטיים, חנויות ורשתות הפארם נעשה תוך שמירה על טמפרטורה מבוקרת, וגם השמירה והאחסון של המוצרים בכל בתי הטבע נשמרים בתוך מקררים ייעודיים.

ביקשנו לשמוע על שני תוספי התזונה הכי נמכרים ב"אקוסאפ" בימים אלו, אור ביבה השיבה: "ויטמין C וD מבוקשים מאוד בתקופה הנוכחית. ישנם מספר ארגוני בריאות רשמיים ברחבי העולם שממליצים על נטילה של ויטמין D כי הוא הוכח כעוזר לזיהום בדרכי הנשימה, בעוד שויטמין C מחזק את המערכת החיסונית של הגוף.

"בזכות הטכנולוגיה הליפוזומלית הספיגה של הויטמינים הללו מהירה, לקוחות מרגישים בהבדל ואנו מקבלים פידבקים מדהימים על המוצרים יום יום כבר כמעט עשר שנים".

מוצר נוסף שנחטף מהמדפים הינו כורכום ליפוזומלי, על כך אור הוסיפה וסיפרה: "מדובר במוצר שהוא הרבה יותר מרק כורכומין, אנחנו עושים מיצוי מהשורש השלם של הכורכום (נקרא בלועזית: טורמריק), ועושים שימוש בפטנט PNS שמשפר את הספיגה ומאפשר לנו לקבל מעל ל 30 חומרים פעילים, חוץ מהכורכומין".

אקוסאפ. יח"צ,
אקוסאפ/יח"צ

למדנו גם כי ב"אקוסאפ" ישנו מועדון חברים שההצטרפות אליו היא בחינם וניתן לצבור בו נקודות שוות ערך לכסף בכל קנייה. באתר החברה יש מבצע שבכל רכישה של שני מוצרים ומעלה מקבלים 20 שקל הנחה.

שירות המשלוחים הינו חינם לכל רחבי הארץ עם שליח עד הבית ללא הזמנת מינימום.

לסיום ביקשנו לשמוע על השורה התחתונה בכל הנוגע לתוספי תזונה וויטמינים, אור ביבה פישטה זאת עבורנו מצויין: "חשוב להבין, לא כל תוסף תזונה שלוקחים נספג בגוף כמו שצריך או בכלל, לכן זה לא מה נוטלים אלא כמה ממנו נספג בגוף. זה בעצם מה שמבדיל בין המוצרים שלנו לאחרים".

אתר הבית

בשיתוף אקוסאפ
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully