וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריצת דרך שתשפר פלאים את עורכם - קוסמטיקה רפואית הוליסטית שלא הכרתם!

בשיתוף ג'וליה קוסמטיקס

22.9.2020 / 10:19

ג'וליה, קוסמטיקאית רפואית העובדת בראשון לציון אימצה גישה הוליסטית לטיפול בעור הלוקחת בחשבון השפעות הסביבה, התזונה ואפילו המצב הנפשי על העור

ג'וליה קוסמטיקס. יח"צ,
ג'וליה קוסמטיקס/יח"צ

את ג'וליה פגשתי בקליניקה שלה בראשון לציון, תוכלו לראות שם דוגמניות ומפורסמים מוכרים רבים. המראה הכללי הוא לבן כמו בבית חולים, הכל נקי ומוקפד אסתטית. המטפלות לובשות חלוקים לבנים, ובצד מונחים פרוטוקולים מסודרים בסדר מופתי.

מספרת ג'וליה: למדתי קוסמטיקה פארא-רפואית לפני שנים רבות, אצל חווה זינגבוים שהייתה חלוצת הקוסמטיקה הרפואית בארץ. מזה 12 שנה אני מתרכזת בתחום ההתמחות הטיפולי, החלום והייעוד שלי הוא לרפא ולשפר את המראה של הלקוחות ולתת להם את ההרגשה הטובה ביותר שאפשר.

כולנו יודעים שהדבר החשוב ביותר לאשה הוא מראה פניה ולכן בחרתי בתחום הזה. מה שחשוב לי זו התוצאה הסופית, לדעת שעזרתי לאותה לקוחה להגיע למראה שלא הכירה קודם. היום גם לגברים ישנה מודעות גוברת והולכת לעור הפנים שלהם. הם מגיעים ומקבלים את כל הטיפולים ממש כפי שנשים עושות.

ג'וליה קוסמטיקס. יח"צ,
ג'וליה קוסמטיקס/יח"צ

איך מתגברים על מכלול האתגרים של העור?

כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר הלקוחה עוברת אנמנזה וכן תשאול מפורט על מצב בריאותה כדי להגיע לטיפול שהכי נכון ומדוייק רק לה. אני מטפלת במקרים המאתגרים ביותר ומגיעה לתוצאות שנראות הטבעיות ביותר שיש.

אחד הנזקים של העולם המודרני הוא הפיגמנטציה, היא נגרמת לא רק מהשמש, אלא גם ממסכים, ממיקרוגל, מזיהום אוויר מרגישויות שונות, וגם על רקע הורמונלי. האתגר שלי הוא שהתוצאות תהיינה כמה שיותר טבעיות, ללא הזרקות, ללא בוטוקס או ניתוחים. התמחיתי גם בקוסמטיקה אונקולוגית, ואני רשאית לטפל בלקוחות שהם בהליך טיפולי כימותרפי, הקרנות ועוד... גם נשים המטופלות בטיפולי פריון והורמונליות, העושות טיפולים במהלך ההיריון שומרות על מראה עור קורן וחיוני.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ג'וליה קוסמטיקס. יח"צ,
ג'וליה קוסמטיקס/יח"צ

מה מיוחד בקליניקה שלך?

בכל מהלך הטיפול הלקוחה רואה את כל הטיפול בעזרת טלוויזיה במעגל סגור עם מסך ענק בזום הכי קרוב. לצידי עומד צוות גדול של עובדות מיומנות, כל טיפול הוא תחת אחריותי ואני מעורבת בכל טיפול וטיפול באופן פיזי. יש לי פרוטוקולים שפיתחתי במשך השנים ואני מתאימה אותם לכל לקוח או לקוחה.

הדגש אצלי הוא על הבנת עור הפנים לעומק מהפן הרפואי, אני עובדת ומתמחה עד היום בהשגחתם של רופאי עור גניקולוגים ופלסטיקאים, כמו גם שיתופי פעולה רבים שאני יוצרת איתם.

גם במחלקת כוויות אני מבקרת, נסמכת על מחקרים רפואיים אמינים, משתתפת בכנסים רבים ברחבי העולם, לומדת וחוקרת לעומק את מבנה העור, מקיפה את התחום באופן הוליסטי, גם מבחינה גניקולוגית, פסיכולוגית, תזונתית והורמונלית. אני מנתחת את כל התחומים כי אני מאמינה שהעור שלנו הוא המראה של הנפש שלנו.

בנוסף אני מטפלת בלקוחות הסובלים מפיגמנטציה קשה, פוסט טראומטית, קוסמטית, כתמים למיניהם והפרעות אכילה.

ג'וליה קוסמטיקס. יח"צ,
ג'וליה קוסמטיקס/יח"צ

איך הקשר שלך עם המטופלים?

האמונה שלי היא בחיבור והקשבה ללקוחות שלי, הם מרגישים בנח לספר לי ולשתף אותי במה שקורה להם, אני מייעצת להם ובעיקר מרגיעה אותם וזה חלק חשוב בהצלחת הטיפול. הלקוחות רואים בי חברה ואפילו גורו.

אני מאמינה בעיקר בטיפול נכון ומדוייק בעור, טיפול שנשאר לטווח ארוך. פיתחתי שיטה ייחודית לטיפול באקנה ופוסט אקנה, לנערות החל מגיל 12 ועד גילאים 45 ויותר שלפתע האקנה התפרצה בעורן. זה קורה יותר ויותר גם בשל תזונה קלוקלת של ג'אנק פוד שלא היתה קיימת בעבר, בשל הורמונים המוזרקים למזון שמשפיעים על העור, שינויים נפשיים, תרופות וחוסר איזון הורמונלי.

גם לדוגמניות ולמפורסמים ישנו קושי בתחזוקת העור, הן מתאפרות ומצטלמות לא מעט, משתמשות במגוון רחב של חומרים, נמצאות הרבה בשמש, מזיעות, העור נוטה לפתח פצעים ושומן והן חייבות תחזוקה שוטפת. הדגש אצלם הוא על המראה לכן הן מטפלות בקביעות.

אני מתעדכנת באופן קבוע במכשירים וחומרים חדשים שיוצאים, רכשתי מכשור מתקדם ביותר מבחינה טכנולוגית המיוחד לפנים, גם של חברת "ונוס-קונספט" הישראלית, ואקום, לייזר רך, ידיות RF, פילינגים חדישים ביותר, ידיות של פיגמנטציה, תרכובות מיוחדות שאני משלבת במזותרפיה, תרכובות אישיות המותאמות לכל לקוח באופן אישי, וכמובן חומצות, ופילינגים מיוחדים גם בימי הקיץ.

להשלמת המראה אני מסירה שיער בלייזר בעזרת המכשיר של "עלמה" המתקדם ביותר בשוק.

טיפול חיוני נוסף הוא פוטותרפיה, וכן מזותרפיה שזהו הטיפול האפקטיבי ביותר באנטי אייג'ינג להזדקנות העור, לפנים ולצוואר. אפשר להגיע להגמשת והצערת העור על ידי מיקרו זריקות, והחדרת חומצה היאלרונית, מסאג' קל, וויטמינים. הטיפול מתבצע ע"י רופאים מומחים בלבד בהזרקות תת עוריות.

מהו החזון שלך ג'וליה?

אני מאמינה שהעור שלנו משקף את מה שקורה בתוכנו. תחום הקוסמטיקה חייב להיות תחום הוליסטי, גם תחום רפואי המבוסס על מחקר ואבחנות מדוייקות של העור, בשילוב של רופאים, בדיקות דם, תזונה, ספורט וטיפול פסיכולוגי.


ג'וליה קוסמטיקס

03-6953729

054-4307043

לעמוד הפייסבוק

julia.p.m.e28@gmail.com

בשיתוף ג'וליה קוסמטיקס
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully