וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאבון הצועני, רשת המאפיות המומלצת של אזור השרון

בשיתוף טאבון הצועני

22.9.2020 / 9:25

במסגרת כתבות מערכת "הנבחרים" על בתי העסק המומלצים ביותר, מעת לעת אנו נעזרים בקוראינו הנאמנים אשר רשומים במערכת. בסקר שערכנו בקרב 2,500 קוראים על המאפיות האהובות ביותר, מי שקיבלה את מירב הקולות בפער גדול באזור השרון היתה רשת המאפיות "טאבון הצועני"

טאבון הצועני. יח"צ,
טאבון הצועני/יח"צ

קפצנו לסניף "טאבון הצועני" שפעיל עוד משנת 2004 ביישוב תל מונד, חזרנו עמוסים במאפים טעימים ומיוחדים. "טאבון הצועני" היא רשת של בתי מאפה ומפעל יצרני שמספקת מגוון גדול של מאפים לקהל הפרטי ולבתי מאפה שונים ברחבי הארץ.

שני הסניפים אשר פעילים כיום ממוקמים האחד ברחוב השקד 1 בתל מונד והסניף השני נמצא ברחוב החשמל 21 באזור התעשייה בקדימה, שם ממוקם גם המפעל עם רישיון יצרן.

טאבון הצועני. יח"צ,
טאבון הצועני/יח"צ

כאשר הגענו לסניף בתל מונד בשעת אחר צהריים של יום חמישי מצאנו תור שהשתרך למרחקים, ניצלנו את ההזדמנות ושוחחנו עם כמה הלקוחות שהמתינו לצידנו. ליאור אברהם תושב אבן יהודה סיפר לנו: "בדרך כלל במאפיות אפשר למצוא פירורים בכל מקום, אבל פה המקום תמיד נקי ברמה של בית מרקחת. כל המאפים טעימים מאוד ואני מכור לסמבוסקים שלהם, הכי טובים בארץ. יש גם עוגות מיוחדות שאשתי תמיד מבקשת שאני אביא והילדים אוהבים מאוד את הלחמניות הטריות, המקום הצגה, אין מה להגיד, מומלץ מאוד".

גם איתן ליפשיץ' תושב כפר יונה פירגן: "אחלה מקום, העובדים תמיד נחמדים מאוד, אני טבעוני ולכן מגיע לכאן במיוחד כי יש פה מבחר גדול של מאפים מתוקים וגם חלק מהמאפים מותאמים לטבעונים, אז ביחד עם המחירים ההוגנים ושירות מהיר, כיף גדול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
טאבון הצועני. יח"צ,
טאבון הצועני/יח"צ

הדבר הכי בולט שתפס לנו את העין זו העובדה כי בדלפקים של המאפייה לא מצאתי סמבוסקים, על הסיבה הסביר לנו יאיר ריעאני, בן 45 והבעלים של רשת המאפיות כבר 17 שנה: "בגלל שאנחנו עובדים עם חומרי הגלם הטובים ביותר, למשל 100% גבינה ובצק ללא חומרים משמרים ורוצים לתת את הסמבוסקים כשהם טריים במאה אחוז, אנחנו לא אופים שום סמבוסק מראש אלא במקום כאשר מקבלים את ההזמנה מהלקוחות. פשוט מוציאים את הבצק, מכניסים פנימה אל טאבון האבן ותוך 6 דקות הכל מוכן טרי וחם, לאחר מכן אפשר להוסיף אל תוך הסמבוסק ביצה ולפזר מעל זעתר ופלפל שחור".

תפריט המאפים מגוון בצורה יוצאת דופן מהרגיל, "טאבון הצועני" אופים את כל את כל מוצרי הלחם השונים ובכל הנוגע לסמבוסקים מצאנו בין היתר סמבוסק פיצה, סמבוסק עם גבינה בולגרית, יש עם גבינה צהובה וזיתים, סמבוסק עם רוטב פסטו, גבינה מותכת עם פטריות ותפוח אדמה ועוד.

שאלנו את יאיר מה המאפה הכי אהוב עליו, הוא חייך וענה: "סופגניות, אני מחכה בקוצר רוח לחג החנוכה וכמוני גם מאות לקוחות קבועים שמכורים לסופגניות המיוחדות שלנו, כולל סופגניות טבעוניות, כדאי לכם לבוא לטעום".

רשמנו זאת לעצמנו ביומן לא לפני שלמדנו על שירות ייחודי נוסף. את מוצר הדגל סמבוסק פיצה ניתן לרכוש עם הוראות אפייה מיוחדות, עשרה סמבוסקים ב 100 שקלים בלבד!

כך שניתן לקחת ולהכניס לתנור הביתי בכל שעה שנבחר, לאחר 7 דקות אפייה זה מוכן.

טאבון הצועני. יח"צ,
טאבון הצועני/יח"צ

נכון להיום בשני הסניפים של "טאבון הצועני" כולל במפעל היצרני עובדים 26 עובדים, שאלנו את יאיר כיצד הם הסתדרו בתקופת הקורונה והוא השיב: "עבדנו כרגיל סביב השעון, החל מהשעה 06:00 בבוקר ועד השעות המאוחרות של הלילה, אבל וזו החלטה שקיבלתי בזכות תקופת הקורונה, במוצאי שבת הסניפים סגורים. לא הכל זה כסף בחיים ואם יש משהו שאפשר לקחת מהקורונה זה כי כדאי יותר לנוח ולבלות עם המשפחה".

מכיוון שהיה זה יום חמישי הרווחנו בגדול, זה היום בו ב"טאבון הצועני" מתחילים להכין חלות לשבת, אחד העובדים זרק לנו טיפ לקראת החגים הקרבים ובאים, לפני החג הם אופים חלות עגולות מחוברות בצורת מלאכים. רשמנו לעצמנו גם את המידע הזה ואין ספק כי בקרוב מאוד נחזור לבקר.

"טאבון הצועני", זו היתה ההמלצה שלכם הקוראים, לנו לא נותר אלא להצטרף אל רשימת הממליצים, הרשת נמצאת תחת כשרות של בד"צ בית יוסף, מקום נקי, שירות אדיב ומהיר, מגוון עצום של מאפים טריים וטעימים במחירים נוחים.

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף טאבון הצועני
  • עוד באותו נושא:
  • מאפייה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully