וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Nalu - גל חדש של כריות מעוצבות לבית

בשיתוף Nalu

21.9.2020 / 15:48

המושג הום סטיילינג נטמע והפך להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו מדובר בתחום שמשנה חללים, אך בניגוד לעיצוב פנים בו שוברים קירות ומחליפים ריהוט, בזכות ההום סייטלינג ניתן להוסיף פריטים מעוצבים כמו כריות, וילונות, שטיחים או תמונות ובזכותם לקבל מראה מחודש

Nalu. יח"צ,
Nalu/יח"צ

צוות "הנבחרים" שלנו התבקש לאתר את אנשי ההום סטיילינג הנחשבים ביותר בישראל ולשם כך ערך סקר בין 1,000 נשים אשר רשומות במערכת, מהן ביקשנו לשמוע על הבחירה המומלצת שלהן. אחד השמות שעלה שוב ושוב היה של "nalu", עסק לכריות נוי לעיצוב חלל הבית.

מי שעומדת מאחורי ""nalu היא יהלי שדה. מפיקה, חברת המערכת, קפצה לפגוש אותה ולשמוע על תפיסת עולמה בתחום. היא חזרה מאוהבת במעצבת יצירתית ומכריות מהממות ביופיין. על התשוקה שלה לעיצוב הבית היא סיפרה: ''האהבה שלי לאסתטיקה ועיצוב הבית חזקה מכל דבר אחר, יש לי רגישות מאוד גדולה לחללים ולמימוש מלוא הפוטנציאל העיצובי שלהם. אין דבר כזה חלל ללא פוטנציאל - מכל חלל ניתן להוציא את המרב שבו ולהפוך אותו לכזה שנעים ויפה לשהות בו, ללא שבירת קירות או הוצאה כספית גדולה, לא משנה באיזה קו עיצובי בוחרים''.

Nalu. יח"צ,
Nalu/יח"צ

כאשר עבדה בתור דיילת אוויר היא סיפרה שבמהלך מסעותיה בעולם הייתה מלקטת פריטים מיוחדים לבית שלה ובין היתר מחפשת כיסויים מעניינים של כריות לספה וכך מרעננת את מראה הסלון שלה אחת לזמן מה: "הבנתי שקיים צורך בסטים מובנים של כריות ויש לאנשים קושי בבחירת הכריות המדויקות לספה שלהם, בנוסף לקושי לשלב אותן אחת עם השנייה וכמו כן גם עם יתר הרהיטים בחלל'' הוסיפה יהלי, בוגרת סטודיו 6b לעיצוב פנים, שבעברה התגוררה שנתיים בהוואי - דבר שיכול להסביר את השאיפה שלה ליצור עיצובים אשר משדרים חופשה אחת גדולה. "הוואי זה מקום קסום, יקר לליבי. הוא השפיע רבות על היצירה והחשיבה שלי. השם " "naluלקוח מהשפה ההוואית ופירושו בעברית גל, כך גם כל הדגמים בקולקציה נקראים בשמות הוויאנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
Nalu. יח"צ,
Nalu/יח"צ

בשנה האחרונה הפכה יהלי את האהבה למקצוע ויצאה לדרך עצמאית. "ברגע שנכנסתי לעולם העיצוב ידעתי כי מצאתי את מקומי, אולם ניסיתי לדייק את עצמי ולהבין באיזו נישה אני יכולה להביא את עצמי לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר, זיהיתי צורך שלא היה מפותח מספיק קודם לכן".

עיצוב באמצעות כריות הוא דרך נהדרת לשדרוג, בתקציב לא גדול. זה אולי נראה כמו חלק קטן מתהליך העיצוב, אך זו הדרך הטובה ביותר להפוך את החלל לבית ולמקום נעים וחמים. באמצעות הכריות של nalu ניתן לשדרג כל חדר ולהפוך אותו לכזה שלא מתחשק לעזוב. יהלי יודעת לבחור את הטקסטיל הקלאסי, העדין והמעניין ווליצור ממנו כריות מטריפות, כאשר כל כרית מהקולקציה משתלבת בצורה מושלמת עם האחרת וניתן לרכוש אותן בסטים או כבודדות.

Nalu. יח"צ,
Nalu/יח"צ

"אפשר אמנם למצוא אלפי סוגים שונים של כריות בכל החנויות המוכרות, אבל משום מה נוטים לראות בכריות פריטים שלא משקיעים בהם מספיק מחשבה ודיוק ואת זה באתי לשנות". אמרה לנו יהלי והוסיפה: "אני שואפת לשנות כל הזמן, המלאי מכל דגם מוגבל. הקו שלי מאופיין בטקסטיל וצבעים שמזכירים מאוד בתי קיט ואתרי ריזורט מרווחים ונעימים".

Nalu. יח"צ,
Nalu/יח"צ

באתר הבית של "nalu" ניתן לרכוש את הכריות, בעוד שירות המשלוחים של המותג מגיע לכל רחבי הארץ והמחירים נוחים בהחלט.

טלפון: 0528506550

אתר


אינסטגרם

בשיתוף Nalu
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully