וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכל אחד מגיע פינוק - מספרת הכלבים של מירב חן

בשיתוף Hairys

21.9.2020 / 14:41

בעלי החיים שלנו הם בני משפחה לכל דבר, וכבני משפחה הם מסתובבים חופשי ברחבי הבית - קופצים על הספות, מתגלגלים על השטיח ובמקרים רבים, גם מתכרבלים איתנו במיטה, והריח? לא תמיד מזהיר. אז קפצו ליום של טיפוח וטיפול יופי ב-Hairys, מספרת הכלבים של מירב חן

Hairys. מור הר אבן,
Hairys/מור הר אבן

בדיוק כשם שאנו מחפשים עבור עצמנו את בעלי המקצוע הטובים ביותר, כך גם עבור החבר הכי טוב שלנו - הכלב שלנו. לפי עדויות של עשרות ומאות לקוחות מרוצים במהלך 17 השנים האחרונות - אין יותר טוב ממירב חן, שהפכה את המספרה שלה לספא כלבים של ממש, אליו מגיעים אנשים לתספורת ופינוק לכלבים שלהם במשך שנים. "יש לי לקוחות שהגיעו אליי כשהיו רווקים", מספרת מירב בחיוך, "והיום הם מגיעים עם הילדים שלהם, שהתחילו תיכון".

לא עוצרת לרגע

מירב, אשת אשכולות אמיתית, למדה לפני 17 שנים בבי"ס לספרות כלבים, ומאז לא הפסיקה ללמוד לרגע. הרבה מן הידע והכלים שרכשה נתקבלו במהלך עבודתה כאסיסטנטית לווטרינר, ובנוסף, כבר שנים שהיא נוכחת במגוון רב של השתלמויות וכנסים, מתמחה בלימודים על גזעים ספציפיים והדרכים הנכונות לטיפוחם, ואף טסה לבלגיה לכנס "גרומניה" אליו מגיעים ספרי הכלבים הטובים בעולם להעביר הכשרות. לצד זה, מירב ממשיכה לחפש דרכים נוספות לשפר את חייהם של הכלבים ולכן למדה והתמחתה ברפואה משלימה לכלבים, לרבות דיקור סיני וטיפול בצמחי מרפא המותאמים במיוחד לכלבים וטיפולים מיוחדים נוספים כגון ניקוי שיניים ללא הרדמה.

אם חיפשתם משהו נוסף שמייחד את מירב אז תשמחו לדעת שמלבד הטיפול היא מוסיפה מגוון של קישוטים לכלבים כמו קוקיות או פרחים המעטרים את קולרם של הכלבים, אותם מכינה בעבודת יד אמה של מירב, כרמלה. "המון פעמים אנשים מזהים כלבים שעברו טיפול במספרה לפי הקישוטים" מספרת מירב. "באים לקוחות ומספרים שראו בפארק או בגן כלב עם הפרח וישר ידעו שהוא לקוח שלנו".

Hairys. מירב חן,
Hairys/מירב חן

מה כולל הטיפול?

אז מה זה בעצם אומר תחזוקה נכונה לכלב? מירב מסבירה כי התחזוקה הקבועה שומרת על עור הכלב, על הפרווה שלו ועל טיפוחו הכללי. הטיפולים לכלבים אותם מציעה מירב מותאמים ישירות לכלב לפי גילו ולפי אורך השיער, והם אלו שיגדירו גם את פרק הזמן שיכול לעבור בין טיפול לטיפול. טיפולים אלו כוללים גם גזירת ציפורניים, ניקוי אוזניים, סירוק והברשה, תספורת אם צריך, דילול פרווה אם צריך ועוד.

Hairys. ליאור אלבז,
Hairys/ליאור אלבז

טיפול מיוחד לגורים

מירב מסבירה את החשיבות הגדולה בעבודה נכונה עם גורים, כבר בטיפול הראשון שלהם: "צריך להבטיח כי הטיפול הראשון של גור הוא עדין ומלמד. כלבים הם יצורים של הרגלים, אם נרגיל אותם לשגרת הטיפוח כבר בגיל צעיר, נלמד אותם למשל שכל אחד מהמכשירים אמנם עושה רעש אך לא מכאיב ולא פוגע, לא יווצר בהם הפחד להגיע לטיפולים, פחד שקיים לעיתים קרובות בכלבים בוגרים, וכך הם יעברו את הטיפול רגועים על השולחן, בלי צורך בקשירה או מחסום".

עבור מירב, היחס והגישה מהווים את כל ההבדל ולכן במספרה כל הכלבים מסתובבים בחדר כמו בגן כלבלבים מהנה. אם אצל וטרינר הכלבים נכנסים, מקבלים טיפול נקודתי ויוצאים, הרי שאצל מירב עוברים הכלבים טיפול כולל בו במשך שעה וחצי נוגעים בחלקים שונים של גופם, לכן חשוב ואף קריטי להבין את הכלב, איך הוא חושב ובעיקר לכבד אותו ואת המרחב שלו, כך שהוא יאפשר למהלך הטיפול לעבור בצורה תקינה ונעימה.

אין ספק שמדובר כאן בגן עדן של ממש לכלבים, בו כל כלב וכלב מקבל יחס ואהבה, טיפול וטיפוח מן המעלה הראשונה. אז אם אתם בעלי כלבים, מירב, לצד הצוות המסור והמדופלם שעבר הכשרה על ידה, מחכים לכם שתצטרפו למשפחה.

מירב חן

כתובת: יעקב שבתאי 27, שכונת המשתלה תל אביב

טלפון: 03-6413943

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף Hairys
  • עוד באותו נושא:
  • כלבים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully