וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק כהן סוכנות ביטוח: כאן בשבילך ברגע האמת

איציק כהן סוכנות ביטוח

21.9.2020 / 14:04

ביטוח חשוב לשקט הנפשי בכל זמן ובעיקר בזמנים לא בטוחים כמו התקופה בה אנו חיים. סוכנות ביטוח נאמנה תעזור לכם להגיע לשקט כזה

איציק כהן. יח"צ,
איציק כהן/יח"צ

דווקא בתקופה מאתגרת זו, מתחדדת החשיבות של הגנה על בריאותינו ועל רכושנו באמצעות ביטוח מתאים, שיכול לדאוג לרווחה פיננסית ולשקט נפשי עבורנו ברגעי משבר. עם זאת, לעיתים קרובות חברות הביטוח מערימות קשיים רבים במהלך תהליך הגשת התביעה, מה שעלול לייאש את האזרח הקטן שטובע בין הליכים בירוקרטיים סבוכים.

בדיוק לשם כך, אנשים רבים בוחרים לשכור את שירותיו של סוכן ביטוח נאמן שמלווה אותם בכל התהליך הביטוחי ודואג לאינטרסים של לקוחותיו. אנו במערכת הנבחרים יצאנו לבדוק עבורכם את סוכנויות הביטוח המובילות באזור המרכז. מבדיקה שערכנו עולה כי אחת הסוכנויות המובילות באזור הינה ''איציק סוכנות לביטוח'', בזכות מוניטין של מעל 25 שנה בתחום וצוות עובדים שמגויס כולו למען לקוחות הסוכנות.

"איציק סוכנות לביטוח" מספקת מענה ביטוחי רחב היקף כגון ביטוחי בריאות, מחלות קשות, חיים, תאונות אישיות, רכב, דירה, פנסיה וחסכון פנסיוני. לסוכנות שיתופי פעולה עם כל חברות הביטוח, ולכן לקוחותיה יכולים ליהנות מסקר שוק מקיף בכל הצעה לביטוח.

איציק כהן. יח"צ,
איציק כהן/יח"צ

את החברה הקים איציק כהן, בעל ניסיון עתיר שנים בתחום הביטוח. לאחר שנים של שותפות, איציק יצא לדרך עצמאית ביחד עם בנו, יובל, שמהווה את הדור שלישי של המשפחה בענף הביטוח. בשיחה שערכנו עם איציק, הוא מספר על הרקע שהוביל אותו לפתיחת הסוכנות "לאחר שנים של ניסיון בתחום בשותפות החלטתי לפרוץ גבולות ולצאת לדרך עצמאית באמצעות סוכנות שתשים את הלקוח במרכז ותעניק לו את השירות הטוב ביותר."

איציק מספר כי צוות העובדים בחברה מעלים על נס את תודעת השירות הגבוהה והיחס האישי המוענקים ללקוחות הסוכנות "הנושא של שירות אישי הוא בדמי. הלקוחות שלנו זוכים לתחושה משפחתית בסוכנות, כאשר אנו דואגים לכל צרכיהם החל מהצעות המחיר האטרקטיביות ביותר ועד למיצוי הפיצוי שמגיע להם בעת תביעה. בנוסף, אנו תמיד זמינים ללקוחותינו, במקרים דחופים גם בשעות לא סבירות, מתוך הבנה שברגעי לחץ ומשבר הלקוח צריך לדעת שיש מי שמטפל עבורו בכל הבירוקרטיה על מנת שיוכל להתפנות להתאושש מהמשבר."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
איציק כהן. יח"צ,
איציק כהן/יח"צ

הייחודיות של הסוכנות טמונה ביכולת של החברה לספק ללקוחותיה את המענה הביטוחי האולטימטיבי עבורם. כך למשל לקוח פרטי מקבל מענה ביטוחי הולם לפי צרכיו, ולקוחות עסקיים זוכים להתאמה ביטוחית בהתאם לסוג העסק שלהם. אחת ההתמחויות של ''איציק סוכנות לביטוח'' הינה לעסקים בתחום הקוסמטיקה והביוטי - מספרות, קוסמטיקאיות ומכוני יופי, להם הסוכנות מציעה כיסוי ביטוחי מקיף במחיר אטרקטיבי במיוחד.

אחד מאבני היסוד של הסוכנות הינה החדשנות הטכנולוגית. בחברה חרטו על דגלם להיות פורצי דרך בתחום הטכנולוגי, ועל כן צוות העובדים בחברה מיומן בכל התחום הדיגיטלי בענף הביטוח. כמו כן, בסוכנות מקפידים לבצע השתלמויות מקצועיות ודואגים להתעדכן כל העת בחידושים בענף.

המקצועיות והשירות האדיב של צוות העובדים בסוכנות אינם נעלמים מעיניהם של לקוחות הסוכנות, שמרעיפים שבחים רבים אודותיה.

איציק כהן. יח"צ,
איציק כהן/יח"צ

בייחוד בימים אלו, איציק מחדד את חשיבותו של כיסוי ביטוחי שיספק לנו שקט נפשי ברגעי משבר. "מומלץ לבצע כבר בתחילת הדרך את הפוליסה בצורה נכונה ומקצועית על מנת שבעת משבר הפיצוי שנקבל יסייע לנו ככל הניתן."

אחד השיקולים המרכזיים בבחירת שירות של מומחה, הוא זהות האדם והמקצועיות שעומדת מאחוריו. עורכי מערכת הנבחרים התרשמו כי איציק כהן הוא האיש שיהיה כאן לצדיכם ברגע האמת. מילה שלנו.

איציק כהן סוכנות לביטוח

דרך העצמאות 16, יהוד

‏03-536-3614

לעמוד הפייסבוק

איציק כהן סוכנות ביטוח
  • עוד באותו נושא:
  • ביטוח
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully